Repel's Blog

De onnavolgbare Repel en haar vier Daltons

De 10 kilometer is voor stervelingen!!!

Ik ben verhuisd naar een nieuw logadres.
Ik geloof dat ik denk dat het nieuwe adres beter is, in ieder geval voor mij.
Verhuis met me mee, gezellig!
Ik laat deze log nog een maand of twee staan voor ik de account ophef en anderhalf jaar privéleven ga wissen van het net.
Want daar is ook wat voor te zeggen.

De 10 kilometer is voor stevelingen!!!! Lees: HIER OP MIJN NIEUWE STEKKIE: REPEL’S LOG

juni 21, 2010 - Posted by | Uncategorized | ,

12 reacties »

  1. Ha, is goed hoor ;). En wat ga je met die anderhalf jaar doen? Omzetten in een (foto)boek? Kan je niet zomaar ‘weggooien’ natuurlijk!

    Reactie door Mirjam | juni 21, 2010

  2. Alles is opgeslagen, voor later: dan kunnen de Daltons zie hoe hun jeugd was. Of in ieder geval: hoe ik hun jeugd heb ervaren.

    Reactie door De Repel | juni 21, 2010

  3. hee ga je incognito net als mij??

    Reactie door floor | juni 21, 2010

  4. Haha: De Repel gaat incognito! Die is goed!

    Reactie door De Repel | juni 21, 2010

  5. oh mag ik vragen waarom???(natuurlijk verhuis ik mee)

    Reactie door sillie | juni 22, 2010

  6. Jij ook al?

    Reactie door Roelien | juni 22, 2010

  7. Huh, wat een verrassing!
    Maar uiteraard verhuis ik mee, graag zelfs 🙂

    Reactie door Limoentje | juni 22, 2010

  8. oke, verhuizen we even 🙂

    PS ook ik ben nieuwsgierig naar het waarom – er wordt nog al wat af-verhuisd in logland de laatste tijd …

    Reactie door ChoCho | juni 22, 2010

  9. En weer een ander adres, jij ware log-nomade 😉

    Ik ga mee verhuizen hoor.

    Reactie door Barbamama | juni 22, 2010

  10. Jeetje, nou ik hoop dat je je snel thuis gaan voelen op dit nieuwe logadres. Wie weet verander ik ook ooit nog wel eens.
    Maar ik ben al blij dat ik redelijk met web-log uit de voeten kan.

    Reactie door lien | juni 22, 2010

  11. nog even snel dan:

    op blogspot kan je niet met java uit de voeten en embedded dingen, als je css wilt aanoassen noet je betalen en er zijn maar een beperkt aantal ontwerpen met 3 kolommen: en mensen met een klein beeldscherm zien dan de foto’s niet. Ik hou van grote foto’s en de meeste ontwerpen hebben een vaste breedte die te smal is voor mijn foto’s…

    Nou ja: daarom dus! blogspot is veel flexibeler. en heel veel logdinnetjes zitten bij blogspot en dat maakt het reageren ook makkelijker…

    Fijn dat iedereen mee verhuist! Joepie!

    Reactie door De Repel | juni 22, 2010

  12. tuurlijk volg ik je… naar blogspot nog wel… ja, daar is het beter hé 😉

    Reactie door tricky | juni 25, 2010


Geef een reactie

