Repel's Blog

De onnavolgbare Repel en haar vier Daltons

De uitslag: Drie maal een pond drop…en een onverwachte bonus!

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

HELP: er loopt een vierde kind rond! (Buurjongen.) Ik heb een bonusprijs nodig!

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Zo gelogd zo gedaan. Winnaars: zonder adres valt er niks te sturen, dus mail mij uw adres! Zonder tegenbericht van allergie stuur ik zoet gemengd…over de troostprijs moet ik nog nadenken, dat concept kwam ter elfder ure…

Ik ben niet onverdeeld blij met deze foto van mezelf, maar ja, de Middenvelder heeft ‘um gemaakt. Dat is wel weer leuk.

Image Hosted by ImageShack.us

juni 16, 2010 - Posted by | Repel | , ,

30 reacties »

  1. Shit ik kan het niet lezen. IPhone is net te klein. Straks op m’n werk dan maar even… Of kan ik m’n adres al doorgeven😉

    Reactie door Nicolette | juni 16, 2010

  2. He verdikkie grijp ik naast een lekkere zak drop🙂 Voor de winnaars, gefeliciteerd !!

    Reactie door Janne | juni 16, 2010

  3. 🙂 lol ziet er goed uit (allemaal). Wens je een hele mooie dag!

    Reactie door Imna | juni 16, 2010

  4. Leuk!
    Win ik ook eens een keer.
    Gemengd Zoet is een mooie prijs.
    Maar past het beste in huis met Daltons.
    Mijn dokter wil nog steeds dat ik minder snoep en eet.
    Ik doneer mijn prijs aan de snoeppot van de Daltons.

    Vriendelijke groet uit Amsterdam-ZuidOost.

    Reactie door Rob Alberts | juni 16, 2010

  5. gefeliciteerd allemaal !!!

    Reactie door floor | juni 16, 2010

  6. oh hihihi ik vinnut een hele leuke foto van jou, de lieve moederheks🙂 ohhh en ik keek nog eens, je oudste lijkt zo in eens enorm op je ….met die bovenste foto ..LEUK!!!

    Reactie door sillie | juni 16, 2010

  7. @Rob: de Daltons zijn heul blij met jou!

    Reactie door Repel | juni 16, 2010

  8. He, en mijn drop dan?! Mooi foto trouwens (-;

    Reactie door Mammalien | juni 16, 2010

  9. Hahaha.. leuke foto’s!

    Reactie door Nicoleke | juni 16, 2010

  10. Huh? Ben ík dat ?? Of staat daar Lies?
    ff gecheckt bij de reacties, daar staat geen Lies tussen.
    Dus, hoera!!! Ik heb de bonus. Hahaha! Leuk!

    Reactie door lien | juni 16, 2010

  11. Leuk degene die gewonnen hebben.
    Wat een leuke foto repel.
    Groetjes Cathleen

    Reactie door cathleen | juni 16, 2010

  12. En ik ben blij met je leuke blogs.
    Groet aan de Daltons!

    Reactie door Rob Alberts | juni 16, 2010

  13. nou sjonge… mis ik de ben en jerry.. want die ging naar jou!!!!!
    en nu loop ik weer een zak gemengd mis!!!

    en geluk in de liefde heb k ook!.. dus dat spreekwoord gaat ook al niet voor mij op! hahahaha

    ik ga maar onder mn dekens uithuilen!

    Gefeliciteerd voor de winnaars

    Reactie door Riz | juni 16, 2010

  14. Shoot, pis ik weer naast de pot!
    Maar welke oplossing gaan jullie nu gebruiken?

    Reactie door Toaske | juni 16, 2010

  15. Ja maar ja maar…ik wist niet dat r drop te winnen was. Najaa…

    (en nogmaals.. wat een lekkere kindjes heb jij toch!)

    Reactie door Joeltje | juni 16, 2010

  16. Leuke foto’s! Vooral die laatste!

    Reactie door Nicole | juni 16, 2010

  17. Morgen ga ik drop kopen….waar blijven de adressen?

    Ik vond dit echt waanzinnig leuk om te doen, dat kan ik wel zeggen…..en de actie van Rob vond ik nog leuker!

    Reactie door De Repel | juni 16, 2010

  18. Dank je.

    Reactie door Rob Alberts | juni 16, 2010

  19. Ik win ook nooit iets! Wéér geen zak drop. Hé.
    Gelukkig ben ik gelukkig in de liefde!🙂

    En de winnaars: ’t is jullie van harte gegund hoor!

    Reactie door 't Kleine Kikkertje | juni 16, 2010

  20. Ik vroeg me al af hoe je dat zou doen op woordenloze woensdag, mooi opgelost😉. En jippie, ik sta erbij! Dropjesmonster eerste klas! Ik zal m’n adres mailen.

    Reactie door Carla | juni 16, 2010

  21. En, kregen de Daltons een dropje voor het assisteren? Leuk bedacht!

    Reactie door IMS | juni 16, 2010

  22. woordeloze woensdag?
    Tja, daar is het niet eens van gekomen hier!
    Ik heb heel veel woorden gebruikt: op bezoek bij vrienden op een camping en nog bij een andere kennis.

    Reactie door Fenny | juni 16, 2010

  23. Alle winnaars gefeliciteerd.
    Is toch een leuke foto, zie er niets verkeerds aan hoor.
    Off topic, zijn eigenaar City Hall en organisator evenementen van de horecagroep waar City Hall toe behoord.
    Daarnaast voorzitter Horeca Nederland.
    OT2: zit brandmeester ook nog in een begeleidingsboot of niet?

    Reactie door Leidse Glibber | juni 16, 2010

  24. He Repel! *zwaait* Wat leuk om je eens in het echt te zien.

    Reactie door Cisca | juni 17, 2010

  25. Joepie ik zie mijn naam daar staan!!!
    Een lekkere prijs ook nog.

    Ik ga mijn adres mailen!

    Reactie door DharSon | juni 17, 2010

  26. Haha, wat een leuke foto’s! Verder ben ik natuurlijk gewoon diep teleurgesteld, dat snap je:-)

    Reactie door Door | juni 17, 2010

  27. Alle adressen zijn binnen, nu moet de Repel alleen nog even drop kopen! Zaterdag gaat alles op de bus…

    Reactie door De Repel | juni 17, 2010

  28. Wat een leuke gezichtjes!!!!!

    Reactie door Lieke | juni 17, 2010

  29. ff MIJN waardeloze donderdag (blij dat ik weekend heb!!) enne dus geheel off-topic….ik las bij je feiten enzo dat je flirt met blogspot en overweegt te verhuizen……wrom????…..please don’t………maar dringender: waarom??? Why? Porque?

    Reactie door JC | juni 17, 2010

  30. Prijsvraag gemist, de prijs dus ook…😦 Maarrrrr…. voor alle winnaars: PROFICIAT!!!😉

    Reactie door Wondelgijn | juni 19, 2010


Geef een reactie

