Repel's Blog

De onnavolgbare Repel en haar vier Daltons

Zo gaat ‘tie goed, zo gaat ‘tie beter, alweer een kilometer…

Maar niet vandaag. Mijn secuur geplande duurloopje werd ruw onderbroken door buikpijn. Ouderwetse, onvervalste buikpijn. Was het ’t worstebroodje? Was het de vermoeidheid van de vrijdag? Ik weet ’t niet, maar na 7 kilometer zag ik de bushalte en ik wist “die is mijn, ik kan niet meer.”

Als aangeschoten wild wilde ik incognito in mijn shocking pink über-korte broekje (buiten was het nogal fris, mind you)  ergens zielig in een hoekje gaan zitten, maar de bus was vol.

Ik neem plaats op het laatste vrije plekje…en dat is nu juist net tegenover die hippe, jonge, leuk uitziende mannelijke collega. Het zweet gutst uit al mijn poriën, mijn mascara hangt op mijn schouderbladen, en ik heb er maar 7 opzitten in plaats van 16. Ik voel me niet stoer. Daarbij heb ik buikpijn. Hele erge buikpijn. Ik heb me door de busrit heen gebluft en ben blij dat ik kan uitstappen.

Ik moet 10 minuten wachten op mijn overstap. Sta ik daar in mijn hippe outfit kou te lijden met buikpijn. Het zweet heeft plaatsgemaakt voor kippenvel, man, wat voel ik me slecht.

Eenmaal thuis, na een hele lange warme douche en na een toiletgang voel ik me wat beter. Dan ga ik het pakje openmaken dat de Brandmeester voor me heeft aangenomen en waarvoor hij de importkosten en invoerkosten en allerlei andere bijkomende kosten aan de deur heeft moeten dokken om het in ontvangst te mogen nemen.

Mijn voeten gaan een andere keer wel weer rennen….mijn poezelige voeten hebben het nu even te druk met iets anders.

Ze zitten als sloffen!

juni 11, 2010 - Posted by | Repel, sport | ,

32 reacties »

  1. Alleen het kijken maakt mij al vrolijk.
    Hoe blij moet jij zijn met deze sloffen ….
    Sterkte met je buik!
    Vriendelijke groet uit Amsterdam-ZuidOost.

    Reactie door Rob Alberts | juni 11, 2010

  2. Wow! Zelfs de zolen zijn gebloemd!

    Reactie door Novy | juni 11, 2010

  3. ohhhhhh, ’t is dat ik er niet op kan lopen, maar wat zijn ze lief zeg!!!

    Reactie door Linda | juni 12, 2010

  4. Als medeliefhebster van heels, zit ik met een tikkie afgunst naar jouw nieuwe schatjes te kijken. Dat begrijp je?😉

    Reactie door zuster_klivia | juni 12, 2010

  5. Die zijn gaaf !!!

    Reactie door Janne | juni 12, 2010

  6. ZIjn leuk je schoenen.
    Ik had ook last van buik gisteren.
    Gelukkig nu weer weg,.
    Fijn weekend Repel.
    Groetjes Cathleen.

    Reactie door cathleen | juni 12, 2010

  7. Wauw!!! Alleen die zolen… jammer dat ze dan slijten; dan verdwijnen die bloemetjes.

    Gaaf hoor!

    Reactie door 't Kleine Kikkertje | juni 12, 2010

  8. Oh, maar deze schoenen gaan geen straatstenen zien hoor! Die gaan mee: slippers onderweg en alleen in een omgeving met tapijt gaan ze aan!😉

    *zucgt* ze zijn vandaag nog net zo mooi als gisteren…

    Reactie door De Repel | juni 12, 2010

  9. Jeee ik krijg al rugpijn, buikpijn en hoofdpijn als ik die schoenen maar ZIE- en dan hebben we het nog niet over mijn voeten. Maar eeh….ze zijn moooooooooooi!!! En dat met die buikpijn, dat is toch normaal tijdens de eerste 12 weken???

    Reactie door Ellen | juni 12, 2010

  10. @Ellen: huh? eerste 12 weken? Ik ben niet zwanger hoor, grinnik: wij zijn helemaal klaar met kindjes bakken!

    Reactie door De Repel | juni 12, 2010

  11. Ze zijn mooooiiii! Fijn weekend!

    Reactie door Willy | juni 12, 2010

  12. Stoere schoenen hoor. Keertje lenen?

    Reactie door Mammalien | juni 12, 2010

  13. Leuk, die kersjes aan de zijkant!

    Reactie door Wieke | juni 12, 2010

  14. Ik wilde al zeggen “toch niet voor buiten he haha” en al ben ik niet echt hi-heels geschikt zullen we maar zeggen (beetje te ver uitgerekte enkelbandjes🙂, vind ze prachtig. Geniet ervan en hopelijk is je buikpijn snel minder.

    Reactie door Imna | juni 12, 2010

  15. Je had natuurlijk de avond tevoren gaan moccataart gegeten! Dat moet je voortaan altjd doen, anders gaat het niet…. Wat een PRACHTIGE schoenen! Misschien kan je daar dan de 10 km. in 50 minuten op lopen, wie weet?

    Reactie door baasbraal | juni 12, 2010

  16. Oh stoergave schoenen! Hoeveel kilometers ga je daarmee maken?

    Hopelijk buikpijn inmiddels over?

    Reactie door Toaske | juni 12, 2010

  17. die MOET ik hebben… om gewoon neer te zetten.. Wauw.. wat zijn die gaaf zeg….
    ik kan er niet op lopen maar dat is ook zooo zonde…. kijk die zool… als dat slijt oei oei….

    Reactie door Riz | juni 12, 2010

  18. Ooooh… Alleen al die zolen! Bijna zonde om op te lopen! Hoop dat je buikpijn inmiddels gezakt is! En je collega heeft vast heel veel respect voor je. Dat je na een week werken nog naar huis wil gaan hardlopen ook!

    Reactie door Renske | juni 12, 2010

  19. Heerlijk altijd om te lezen hoe blij jij wordt van schoenen.
    Gaat ie ondertussen weer een beetje??

    Reactie door Toet | juni 12, 2010

  20. Ik hoop dat je buikpijn over is meis, dat lijkt me het belangrijste.
    Prachtige schoentjes heb je weer besteld (heb jij soms een schoenentic? ) ik kan er niet op lopen dat weet ik al als ik het plaatje zie, echt leuk zeker met die gebloemde zooltjes eronder.
    Ik zit heerlijk met mijn birkenstock gevallen en mijn voeten juichen intussen, die kregen het al benauwd bij het zien van jouw aankoop.😉

    Reactie door Haba | juni 12, 2010

  21. Wow! Kun je daar op lopen?

    Reactie door Laura | juni 12, 2010

  22. Tja, iedereen heeft wel eens een slechte loopdag zekerst (en meestal als je ’t niet verwacht), maar die schoenen zouden bij mij ook wel veel goedmaken.
    Wauw ze zijn schoon, ik denk dat ik ook verliefd ben

    Reactie door Annelyse | juni 12, 2010

  23. Wat een sexy schoenen, Repel. Helemaal wat voor jou!! Verleid jij je eigen brandweerman maar gauw met die dingen haha

    Reactie door Door | juni 12, 2010

  24. Zoals eerder al gezegd: als ik er al naar kijk, val ik al om… Maar ze zijn wel errug gaaf! trek je ze aan om die leuke collega te imponeren? en hoe is het met je buik nu?

    Reactie door corine | juni 12, 2010

  25. Oe! Bijna zonde om op te gaan lopen vanwege de geweldige zolen!!
    Buikpijn inmiddels overwonnen?

    Reactie door Yvonn | juni 13, 2010

  26. waarom denkt ellen dat jij zwanger bent Repel? is er iets wat wij niet weten?
    enne die heels: WOW

    Reactie door floor | juni 13, 2010

  27. YEAH! Buikpijn overwonnen: vandaag 20 kilometer gehold. Je moet me ook gewoon op zondag laten hollen en niet op vrijdagmiddag (what was I thinking?) De halve marathon is volgende week gelukkig ook op zondag…

    @Floor: ik heb geen idee! Maar als ik zwanger ben heb ik de Brandmeester wat uit te leggen want bij hem is er *ahum* iets dichtgeknoopt, zeg maar…

    Reactie door Repel | juni 13, 2010

  28. Ik blijf verbijsterd over jouw kunde om op dit soort schoenen elegant te lopen…. Ik struikel al als ik er naar kijk!! Ik vind ze overigens wel erg gaaf!!!

    Reactie door Wondelgijn | juni 13, 2010

  29. wat een leuke schoenen! Maar kan je daar echt op lopen? Zou ik niet kunnen, maar ze zijn echt mooi!

    Reactie door zeezicht | juni 13, 2010

  30. Wat gaaaaf!!

    Reactie door Mariella | juni 13, 2010

  31. Wow die zijn cool!!!!! dat maakt alle ellende toch wat gebloemder!!!!! liefs!

    Reactie door Lieke | juni 13, 2010

  32. wauw….. die schoenen, mijn elfjes dochter is er ook helemaal waus van….. GEWELDIG!!!!

    Reactie door sillie | juni 14, 2010


Geef een reactie

