Repel's Blog

De onnavolgbare Repel en haar vier Daltons

Zondagskind

Op de een of andere manier lopen de borrel van de personeelsvereniging en ik elkaar vaak mis. De borrel is vaak genoeg en ik heb vaak genoeg tijd…het probleem is simpelweg dat die twee momenten nooit samenvallen. Maar vandaag kon ik. Sterker nog: vandaag kon ik alles.  Ik kon lekker werken aan een project, ik kon lopen in mijn lunchpauze EN ik kon borrelen tot 7 uur.

***

Ik fiets naar huis en ik kijk om me heen. Mijn boertje is niet bezig in zijn wei. Dat is jammer want nu heb ik niemand om naar te zwaaien. Ik denk terug aan de borrel. Ik heb een nieuwe collega ontoet. We zijn anders maar we lijken op elkaar. This could become interesting! Zij en ik kunnen lachen samen. Ik kijk naar de windmolens, Ze staan een standje anders…hmmmm….weer een nieuw seizoen. Ik snuif….ja, het ruikt anders en mijn jas is ondanks het late tijdstip bijna te warm. Een nieuw nummer op de Ipod dient zich aan. Ik playback mee. Tijdens de lunch zag mijn boertje mij hollen, maar hij herkende mij niet zonder fiets. Nu kent hij een dame met kekke paarse fietstassen en hij kent een dame met een shocking pink outfit. Wij zijn dezelfde maar ik denk niet dat mijn boertje dat weet. Ik kijk naar de sloot naast me. De eendjes en vogels doen en de natuur ontploft. Ik heb fietsend de natuur full circle zien komen, schitterend! Het volgende nummer op de iPod begint. Ik playback mee en weet mezelf met 5 secondes de minuut te versnellen. Dat ik ondertussen al 3 vliegen heb ingeslikt verdring ik.

Ik kom thuis en ben nog net op tijd om al mijn Daltons, van 1 tot en met 4, te kussen en knuffelen en te bevragen over hun dag.

***

Ik ben een zondagskind.
Het leven is mooi.
Wat zeg ik, het leven is perfect…

mei 20, 2010 - Posted by | Repel, sport | ,

27 reacties »

  1. he-lemaal zoals het is!

    Reactie door corine | mei 20, 2010

  2. Behalve die vliegen dan he. Dat lijkt me toch iets minder lekker…

    Reactie door Cisca | mei 20, 2010

  3. Wat een leuk leven heb je Repel.
    Fijne avodn nog en slaap lekker straks.
    Groetjes Cathleen.

    Reactie door cathleen | mei 20, 2010

  4. It’s a beautifull day !!

    Reactie door Janne | mei 20, 2010

  5. Zo is dat!! Geniet ze!!

    En wat dat boertje betreft: doe iets herkenbaars met je haar 🙂

    Reactie door lien | mei 20, 2010

  6. Mooi! Het leven is heerlijk, goed, mooi, perfect, enz enz. Dat je nog maar veel van dit soort dagen zult hebben! En leuke collega’s leert kennen!

    Reactie door Renske | mei 20, 2010

  7. Heerlijk!

    Reactie door Ellen | mei 21, 2010

  8. Dat gun je toch IEDEREEN? Zo’n leven………

    Reactie door baasbraal | mei 21, 2010

  9. Iedereen is blij met dit weer , het is ook zalig …

    Reactie door floor | mei 21, 2010

  10. Mooi Reep.

    Reactie door Nicoleke | mei 21, 2010

  11. Heerlijk zo genieten en dan nog gratis eten ook onderweg! …

    Reactie door Nicolette | mei 21, 2010

  12. Geniet er van 🙂

    Reactie door Barbamama | mei 21, 2010

  13. ik ben geboren op zondag maar voel me vandaag een maandag-ochtend-mens. Straal eens wat van jouw geluk door, je kunt wel een klein beetje missen vandaag…

    Reactie door Wieke | mei 21, 2010

  14. wat een perfecte dagen overal… bij roelien ook al…
    maar zoals je het beschrijft, lijkt het idd wel zo! die zon toch hé, wat maakt die toch een wereld van verschil!!!op naar nog zo’n dag!!!

    Reactie door tricky | mei 21, 2010

  15. Zulke dagen zijn de krenten in de pap!

    Reactie door Nicole | mei 21, 2010

  16. Super, toch?

    Reactie door Mammalien | mei 21, 2010

  17. Al met al: ‘A perfect day…’!! Heerlijk, dat intense genieten af en toe!!

    Reactie door Wondelgijn | mei 21, 2010

  18. Lekker!!

    Reactie door Zonnetje | mei 21, 2010

  19. Dat heb je goed gezien, dat het leven mooi is!

    Reactie door Madelief | mei 21, 2010

  20. Wat een fijn gevoel!

    Reactie door Door | mei 21, 2010

  21. Naja…mijn logje van gisteren ging over? Just a perfect day!!

    Je hebt het mooi beschreven..groet Roelien

    Reactie door Roelien | mei 21, 2010

  22. Fijn he, die geluksmomentjes. De kleine dingen die het leven perfect maken!

    Reactie door Limoentje | mei 21, 2010

  23. Het leven is vurrukkuluk!

    Reactie door Toaske | mei 21, 2010

  24. genieten! alleen dat van die vliegjes hè? die voel ik dan bijna in m’n keel gewoon. Iék!

    Reactie door Linda | mei 21, 2010

  25. mooi!

    Reactie door JC | mei 22, 2010

  26. Ik voel me vandaag weer zo: de zon schijnt, de jongens zijn lief en ondanks dat de Brandmeester werkt gaan we er een leuke dag van maken (Repelbos!)

    Morgen zijn we 9 jaar getrouwd en gaan we naar de dierentuin en uit eten op een strandpaviljoen!

    Reactie door De Repel | mei 22, 2010

  27. Ik geniet gewoon met je mee, heerlijk! (behalve de vliegen inderdaad)

    Reactie door Carla | mei 22, 2010


Geef een reactie

