Repel's Blog

De onnavolgbare Repel en haar vier Daltons

Wordless Wedsnesday. Only Ryrics… R.I.P. Jonnie…

“Well just imagine my surprise to be there, if you touched me with a feather I’d fall!
I guess that you could say we finally made it, we played the Carolina County Ball
We had the ladies all in line to see us, I must have promised 27 I’d call!”

“Well all you need is love and understanding, ring the bell and let the people know
We’re so happy and we’re celebrating, come on and let let you’re feelings show
‘Cause love is all…love is all, love is all…”

“Baby if you flatter me, you might get somewhere
But I ain’t gonna flatter you, ‘cause I don’t really care!
Ain’t it all…..ain’t it all amuzing!”

“Don’t talk to strangers, ‘cause they’re only there to do you harm
Don’t write in starlight, ‘cause the words may come out real”

“We’re a laugh without a tear
The hope without the fear
We are coming – home”

mei 19, 2010 - Posted by | Repel | , ,

9 reacties »

  1. Pfffff, een heleboel muziek en een heleboel (prachtige ) woorden op deze woensdag. Ik ga er morgen nog eens even op mijn gemak naar luisteren, nu ga ik slapen!

    Reactie door baasbraal | mei 19, 2010

  2. Precies braasbraal; hier nog eentje!😉
    Tot morgen Repel!

    Reactie door Marietje | mei 19, 2010

  3. Ondertussen is het al veeeel later, ik ga ook slapen!
    Morgen ga ik luisteren.

    Reactie door Mariam | mei 19, 2010

  4. Dio ken ik werkelijk alleen omdat de repel mij er ‘vroegû’ nogal over door kon zagen…Kreeg ik weer een bandje (u kent die dingen nog?)voor mijn oren waar ik naar móest luisteren omdat het he-le-maal geweldig was. Heb daardoor altijd een zwak voor hardrock gehouden en prompt een vent getroffen die er helemaal fan van is. Maar die zegt geen hardrock, maar metal.

    Reactie door corine | mei 20, 2010

  5. De zingende kikker: all you need is, dat was het favoriete liedje van lief toen hij als kind werd geopereerd aan hersenvliesontsteking. Het is nog altijd kippenvel hier om dit te horen….Er volgden nog vele andere medische toestanden (sinds de tijd dat ik hem ken) en dit blijft een gevoelige snaar raken.

    Reactie door Roelien | mei 20, 2010

  6. Grinnik: HEUL VEUL bezoekers….bizar weinig reacties…mijn kamergenoot was vandaag ook maar matig blij met mijn muziekkeuze….

    Reactie door Repel | mei 20, 2010

  7. Love is all, was onze uitsmijter na de trouwplechtigheid. Erg mooi en vrolijk nummer.

    Reactie door Toaske | mei 20, 2010

  8. ja dus…muziekjes… mooi….

    Reactie door Linda | mei 20, 2010

  9. beetje laat:.. k hebe r een paar geluisterd had er ff de tijd voor nodig he poe poe😉
    en dat noemt ze woordeloos😉

    Reactie door sillie | mei 20, 2010


Geef een reactie

