Repel's Blog

De onnavolgbare Repel en haar vier Daltons

I FEEL GOOD!!! Tuu-du-duu-du-duu-du-duu!! I knew that I would! Tuuu-du-duu-du-duu-du-duu!!

So good!! TU-DU!! So GOOD!! TU! I FEEL-GOOHOO-HOOD!! Tuu-Tu-Tu-Tu-TUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU-Roffel-Ka-ploing!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

We hebben het over de kapper, uiteraard. Maar ik wil de clue nog niet verklappen er was namelijk ook nog ander nieuws vandaag.

Penalty’s zijn geen makkie voor Nederlanders. En al helemaal niet als Oudste op doel staat. Soms moet mijn Middenvelder (vroeger heette hij Oudste, tegenwoordig heet hij Middenvelder) ook eens keeper zijn. En hij vindt dat geen straf. Vol overgave en met talent…houdt hij penalties. Ik zeg: verkoop hem niet aan het buitenland! Nederlanders zijn niet goed in penalties! Waak voor Oudste!

Eeeeeeeehm (***Ongerust-Ouder-Onderbuik-Gevoel***) het kind…hij kijkt zo vergenoegd…Wat is er loos? Hij kijkt te blij!

Aaaaaaaah! Daarom dus! Het mikken van een plasje (bekijk de foto in detail) verdient nog enige fine-tuning, maar voor de rest roep ik DRIEWERF HOERA VOOR DE DERDE DROL OP DE POT!!!!

Mijn kapper was ook lyrisch.Het (lees vanaf nu: mijn haar) is weer gezond, het komt weer bij, het komt weer aan (het is mijn haar, niet ik, dat had ik toch al gezegd?). We (mijn kapper en ik) hebben alle families van Repeldorp en omstreken besproken en ik heb 90% van de tijd gesproken over Manlief en Haïti en de koningin. En zo. Mijn kapper is  welhaast namelijk ook mijn psych, so to speak.

Mijn kapper knipt, kapt, föhnet, borstelt en doet…en als ik de kapper uitloop heb ik eenderde haar meer dan toen ik binnenkwam. En een driederde beter humeur. En ik heb zijn Manlief gezien. We kregen al bijna mot: “ik heb de beste”, ” nee ik heb de beste”. Het spijt me voor de rest van de wereld, mijn kapper en ik zijn eruit: ik heb de beste uit mijn doelgroep en hij de beste uit zijn doelgroep. Ladies and Gentlemen: jullie gaan maar vissen in what’s left!

En De Repel’s got Hair! (Tuu-du-duu-du-duu-du-duu!!!!!!!)

maart 6, 2010 - Posted by | Beslommeringen, Repel | ,

33 reacties »

  1. wow!! mooi haar en lekker kontje!!

    Reactie door Femke | maart 6, 2010

  2. Hi hi….da’s nou net precies wat Manlief zei! (Had ik al Joe-hoe gezegd?)

    Reactie door De Repel | maart 6, 2010

  3. Da’s echt ’n enorme bos. Gaaf! Mooie kleur ook en leuke broek ook nog eens… Jouw weekend is geslaagd denk ik zo.

    Reactie door Nicolette | maart 6, 2010

  4. En ook leuk een stukje voorkant te zien in de oven/magentron!

    Reactie door Mammalien | maart 6, 2010

  5. Lekker volle bos haar Repel, je zal heel blij zijn.
    Penalty’s altijd moeilijk hahhaha.

    Reactie door Leidse Glibber | maart 6, 2010

  6. Femke totally stole my thunder. Wilde EXACT hetzelfde zeggen😉

    Reactie door Joeltje | maart 6, 2010

  7. ziet er goed uit, maar vind het een beetje raar om tegen een vrouw te zeggen dat ze een lekker kontje heeft, maar ziet er goed uit dus! ook je haar ja, práchtige bos!

    Reactie door Linda | maart 6, 2010

  8. Prachtig je haar! Mooie kleur ook! En, Femkes gedachten waren ook de mijne. Ik wou dat ik zo’n kontje-in-zo’n-broek had😉

    Reactie door Zeeuwse mama | maart 6, 2010

  9. Sorry.
    Maar wat jij laatst op mijn Facebook zei over m’n ogen zeg ik nu over je kontje: ik zou willen dat ik m had!!!
    En, je haar is super!

    En uiteraard bravo voor de keeper en de drol.

    Reactie door Nicolekebolleke | maart 6, 2010

  10. Als ik die mooie bos haar zie (lang zeg!!) wil ik het mijne zó graag ook weer lang laten groeien….. ge.wel.dig nieuws Repel, congrats!!
    En oudste en jongste hadden dus ook een topdag😉

    Reactie door Nanna | maart 6, 2010

  11. Je hebt in 1 logje het hele menselijk lichaam plus allerlei uiteinden besproken. De vreugde en de liefde spat er van af! Dat van die doelgroep is goed gevonden! Daar komt die kapper mooi weg, pfoe! EN WAT EEN MOOI HAAR! Prachtige kleur ook, helemaal fantastisch!!

    Reactie door baasbraal | maart 6, 2010

  12. Fijn dat je haar goed gelukt is! Absoluut een mooie bos hoor! Ik heb wel eens periodes dat ik het gevoel heb dat mijn haar meer uitvalt (borstel sneller ‘vol’ en meer haar op de grond), maar gelukkig is het tot nu toe bij die periodes gebleven en heeft het niet door gezet. Moet er niet aan denken! Geniet van je nieuwe coupe en alle andere topdingen van vandaag!

    Reactie door Renske | maart 6, 2010

  13. Naar de kapper geweest en dan nog zo’n lange bos over? Dat moet wel heel goed voelen ja😉.

    Reactie door Carla | maart 6, 2010

  14. Wow, wat een positieve flow (dat rijmt). Prachtig haar meid!

    Reactie door Toaske | maart 7, 2010

  15. niks mee mis met dat haar van jou en die kont ook niet hahahaa

    Reactie door ilse | maart 7, 2010

  16. Die kont heb ik ook maar dat lange mooie haar helaas niet. Het zit weer mooi Repel! Heb je het ook gekleurd? Ja toch?

    Reactie door Madelief | maart 7, 2010

  17. Nee: ik heb het niet gekleurd! Het is de uitgroei van mijn oude kleur. Zelfs nu, na een woelige nacht zit het nog steeds goed. Iets minder volume, maar het deert me niet. I still feel goed! Du-du-du-du-du-du-du!!

    Dank oor de coplimenten!😉 Ik ga even hardlopen om mjn kont in shape te houden, haha!

    Reactie door De Repel | maart 7, 2010

  18. Geen spoortje grijs te bekennen :-)…geniet ervan!

    Reactie door Imna | maart 7, 2010

  19. Mooi hoor! en wat is het (nog) lang! zal vandaag eensch even kijken hoe het in het echt zit🙂

    Reactie door Corine | maart 7, 2010

  20. Wat heerlijk zo’n mooie bos lang haar! (ik wil ook zo’n kapper…. ipv degene op 250 km afstand in het dorp van mijn ouders…)

    groet Wiek

    Reactie door Wiek | maart 7, 2010

  21. Zo hee! Next topmodel!!

    Reactie door Door | maart 7, 2010

  22. Volgens mij heb jij ‘een beetje’ een goeie bui🙂

    Reactie door prikkeldraad | maart 7, 2010

  23. wow
    Wat een mooie kont in en leuke broek Repel.
    Je haar ziet er leuk uit.
    Mooi lang en leuke kleur.
    Lekker gelopen?
    Leuk je oudtse in het doel te zien moet je niet verkopen hoor aan het buitenland.
    Goed van je jongste dat hij op de pot heeft gedaan.
    Fijne zondag.
    Groetjes Cathleen.

    Reactie door cathleen | maart 7, 2010

  24. oh ben ik nou de enige die die drol ook heel mooi vind, prachtige kleur… en die vorm… gewoon perfect :-)oh en hij zit in een potje ipv in de luier daar worden drollen ook mooier en fijner van😉
    wauw…
    ohjah je haar zit ook goehoeeeeed…. (zeker na je vorige blogje kreeg ik heeel andere visioenen van je haar hoor)
    fijne dag!

    Reactie door sillie | maart 7, 2010

  25. Je mag mag trots zijn op je kinderen!
    Enne, je haar ziet er geweldig uit!
    Over je kont zeg ik niets hoor, maar ik snap wat je man er over zegt, haha.
    Heb je fijn hardgelopen? Hoe vaak doe dat?
    Fijne avond nog!

    Reactie door Ineke | maart 7, 2010

  26. Wow, wat een prachtige bos haar heb jij!

    Enne, die voetbalfoto, die gaat me aan het hart! Hij is geweldig, de foto, maar ook jouw jongen!

    Liefs Roelien

    Reactie door Roelien | maart 7, 2010

  27. Zeker, die drol, die is goed gelukt. Ze lukken stukken beter op de pot en plonsen er niet zo als in het toilet🙂

    Je haar is mooi. Mooie kleur en mooie lengte. Dat van mij zit momenteel voor geen meter, wat zeg ik, voor geen nanometer.

    Geniet van dit gevoel, vasthouden!!!

    Reactie door barbara | maart 7, 2010

  28. Niet? Wat jammer: meestal gaat dat goed bij zwangeren!

    Reactie door De Repel | maart 7, 2010

  29. Prachtig haar meis, het doet me aan heel erg vroeger denken, toen ik ook zulk lang donker haar had (ik kon er zelfs op zitten) Maar omdat het ook erg dik , zwaar haar was, kreeg ik er soms gewoon hoofdpijn van.
    Toen mijn dochter was geboren heb ik het af laten knippen, het viel hard uit en die kleine ging er aan hangen alsof ze een aapje in de jungle was.
    Maar jouw haar is geweldig mooi zo !!

    Reactie door Haba | maart 7, 2010

  30. Wat fijn dat je haar weer gezond is! Mijn haar is ook heel belangrijk voor me – ik ben dan ook alijd heel saai voor mijn kapper want ik laat er alleen het broodnodige afknippen en verder mag ze niets doen. Behalve wassen. Heerlijk vind ik dat. Jouw relatie met je kapper klinkt erg gezellig, ik zie het al helemaal voor me. En dan ook nog zulke geweldige prestaties van je zoons! Ben blij dat ik niet hoef te keepen, want ik zou telkens zo ver mogelijk de verkeerde hoek induiken in een poging de bal te ontwijken. En ja, het potje, geweldig zo trots als ze kunnen zijn als het (deels) gelukt is!

    Reactie door IMS | maart 8, 2010

  31. wat een heerlijk logje Repel…zo immens menselijk ..
    bedankt dat je dit wilde delen….

    grts

    Reactie door frieke | maart 8, 2010

  32. Is het in lagen geknipt of was dat al zo?? Leuk!! Enne… niks mis met de gezondheid van e haren, zo te zien!!

    Reactie door Wondelgijn | maart 10, 2010

  33. […] ik tot twee keer toe heb gestrooid met een andere alias voor Oudste en Jongste. Zo noemde ik Oudste hier Middenvelder. Voetbal is zijn lust en zijn leven. Hij vreet, ademt en leeft voetbal. Hij is de […]

    Pingback door Maandag is Mededelingendag « Repel's Blog | maart 29, 2010


Geef een reactie

