Repel's Blog

De onnavolgbare Repel en haar vier Daltons

De Repel in ballingschap en De Manlief bij Bea

De Repel is een dag in ballingschap geweest: windstoten van 170 km/u en een vliegtuig naar huis vanaf La Palama gaan niet samen. De Repel kwam aldus een dag te laat thuis.

De Repel is bruin, de Repel is uitgerust en de Repel staat bol van de verhalen…maar de Repel heeft een dag vertraging gehad met stressfactoren: te veel onzekerheid, het aanzicht van een gevaarlijke doorstart van mijn vliegtuig, te weinig slaap en veeeeeeeeeele uuuuuuuuuren, te veel, teeeeeeee veel uuuuuuuuren wachten op het vliegveld (smeuiig logje volgt) maar de Repel wil nu eerst knuffelen met Manlief en morgen een 10 km loopje lopen Ik heb hoogte-training achter de rug. Ja ja: de reinste bloeddoping!

Voordat ik dat doe (dat knuffelen dus) wil ik eerst even opscheppen: op dag X van de vakantie kreeg ik een sms van Manlief dat hij met de USAR over een paar dagen wordt verwacht op Huis Ten Bosch bij De Koningin! En terecht, wil ik even toevoegen. De Repel, Opa en Oma hadden alledrie kippenvel en stonden te stuiteren toen de sms kwam.Wow! Manlief bij Bea!

Toen wij sms’ten dat we trots waren en dat we ons afvroegen of hij meer zou krijgen dan dat lullige gebakje bij de burgervader van Repelbuurdorp sms’te hij terug dat hij wellicht net als de PvdA zijn ontslag zou krijgen en alles zou moeten inleveren.

Oh wat hou ik van die man.

Ik had net een pond zeebaars op en een halve fles rosé en ik permitteerde mezelf een sigaartje…dat ik elke dag heb hardgelopen weegt denk ik wel op tegen dat sigaartje…..toch? In tegenstelling tot Amerikaanse presidenten kan ik namelijk met droge ogen en mijn hand op mijn hart zeggen dat ik niet inhaleer….want da’s slecht voor mijn looptijden en de smaak in mijn mond, op de papillen van mijn tong is sowieso voldoende…en dan heb ik het nog niet eens gehad over het uitzicht…

februari 27, 2010 - Posted by | Manlief, Repel | , ,

34 reacties »

  1. Vetraging van je vleigtuig is niet leuk.
    Gelukkig ben je wel veilig thuis.
    Lekker bruin en al dat zal wel mooi zijn is je oudtse ook lekker bruin.
    Leuke foto van je.
    Leuk bericht dat manlief naar bea gaat.
    Hoop dat het een gezellige dag zal worden.
    Gaat maar lekker kroelen met manlief.
    Hij hebt het vast gemist en ji denk ik ook.
    haahhahaha
    Veel plezier morgen met lopen.
    Liefs Cathleen.

    Reactie door cathleen | februari 27, 2010

  2. Hé, een heuse foto!!! Leuk dat je er weer bent en ik kijk uit naar je logjes!

    Reactie door Toaske | februari 27, 2010

  3. Oh, jij verkeert trouwens nog in zalige onwetendheid omtrent mijn wilde plannen!😉

    Reactie door Toaske | februari 27, 2010

  4. Welcome back in town!
    Ben benieuwd naar smeuige logjes🙂

    groet Wiek

    Reactie door Wiek | februari 27, 2010

  5. Welkom thuis!!!!

    Reactie door Nicolekebolleke | februari 28, 2010

  6. He kijk nou het is de Repel.
    Op de foto en terug van vakantie!

    Wij hebben ook een extra dag op Aruba vastgezeten, maar ik heb er maar lekker van genoten.

    Reactie door Cisca | februari 28, 2010

  7. Hé Repel, welkom thuis!!
    Mooie relaxte foto en ben benieuwd naar je verhalen…

    Reactie door Nanna | februari 28, 2010

  8. Ohhh leuk dat Repelman naar Bea gaat….kun je geen briefje meenemen voor haar= dit logje van Joeltje bv?
    http://dewereldvolgensjoeltje.blogspot.com/2009/12/kerstspeech.html

    Reactie door Ellen | februari 28, 2010

  9. Heerlijk dat je terug bent meid en HEEL! Heeft Oudste het ook naar zijn zin gehda? Naar Bea gaan is een hele belevenis. Leo heeft Bea ook een keer ontmoet. Hoewel hij eigenlijk anti-konigshuis is, was hij ernstig onder de indruk van Bea zelf. Ze had zich uitstekend ingelezen (Grensoverschrijdende maatregelen ter bescherming van de Ecologie of zoiets) en stelde allerlei relevante vragen aan de hand van (en hij kon er niet over uit) een GEWONE BLOKNOOT!! Je moest wel allemaal precies in een kring gaan staan, anders wist Bea niet wie wie was. Snel bij Ilse en Toaske kijken, groot nieuws. Misschien heb je Ilse nog meegekregen trouwens.

    Reactie door baasbraal | februari 28, 2010

  10. Welkom terug!

    Reactie door mammalien | februari 28, 2010

  11. Dat van Toaske wist ik nog niet! Hoera!! Dat van Ilse had ik nog net meegekregen voor mijn vertrek: ook HOERA!!

    Leuk, leuk, leuk….vrolije berichten. Dinsdag ga ik een heeeeeeel uitgebreid logrondje maken en bij iedereen bijlezen. Ik ben uit retraite🙂

    Reactie door De Repel | februari 28, 2010

  12. Welkom thuis Repel. Met een hele echte IRL-foto!
    Die mooie kinderen van jullie lijken dus niet alleen op de Repelman…
    Wat heerlijk om een hele week off-line te zijn, wel eens goed ook na zo’n intense periode.
    Lekker knuffelen nu met je mannen, fijn dat je er weer bent!

    Reactie door Nicolette | februari 28, 2010

  13. En na het zien van jouw foto weet ik het dus helemaal zeker. Ik wil lente. Nu. En zon. Nu. Graag.

    Die Manlief, ut is mie wat!

    Reactie door Toet | februari 28, 2010

  14. leuke vakantie heb je gehad, dat is duidelijk te zien aan de foto.
    Loop jij tien kilometer? waw! succes!

    Reactie door zeezicht | februari 28, 2010

  15. Ziet er goed uit🙂 welkom terug en ben benieuwd naar de rest van je verhalen.

    Reactie door Imna | februari 28, 2010

  16. Klinkt, ondanks de vertraging, als een heerlijke vakantie.

    En ook voor mij is het hoogtepunt van het logje een foto van jou. Van de voorkant wel te verstaan.

    Geniet nog van je weekend en ik zie uit naar het smeuïge vertragings-logje.

    Reactie door Ri | februari 28, 2010

  17. Welkom thuis🙂

    Ben benieuwd naar alle vakantielogjes die er gaan volgen.

    Reactie door barbara | februari 28, 2010

  18. cool mét foto! en wat zie je er heerlijk relaxed uit! jullie hebben zéker genoten!

    Reactie door Linda | februari 28, 2010

  19. Heerlijk zo’n vakantie, kan een mens enorm goed doen!
    Alleen dat van die vertraging is dan weer een beetje jammer.
    Ach, dat wordt verdrongen door het fantastisch trotse nieuws dat manlief bij bea op de koffie mag!

    Reactie door Limoentje | februari 28, 2010

  20. Wat zie jij er lekker uitgerust, bruin en relaxed uit op de foto! Ik ben zó jaloers… Heb je je internet niet gemist? Wij hebben voor de zomer speciaal gelet op een camping met internet… laptop gaat mee!

    Reactie door Wieke | februari 28, 2010

  21. Welkom thuis Repel🙂 En een sigaartje is top! Zolang het maar een Olifant of een Hayenius is😉 Kop koffie erbij, bel cognac…..

    Reactie door Josephine | februari 28, 2010

  22. Ha, je bent er weer! Lekker bruin, zonnig jurkje, sjonge wat een zin krijg ik in de lente….

    Roséetje erbij, lekker. Het sigaartje sla ik af. Brr.

    Fijne zondag nog met de boys

    Reactie door Roelien | februari 28, 2010

  23. Welkom thuis Repel, dat zal even een fijne thuiskomst zijn. Goh na zo’n tijd zonder manlief wil dat wel lukken denk ik.
    En dan het nieuws dat manlief naar Bea op de thee gaat , ze mogen daar niets over vertellen inhoudelijk maar ik ben wel nieuwsgierig hoor hoe hij dat ervaart.

    Zo ik ga eens kijken wat er te eten is in huis, geen idee wat we straks op tafel hebben staan.

    Reactie door Haba | februari 28, 2010

  24. he wat leuk… een foto!!
    en welkom terug!!!!!! wat een fijn weer daar…….

    Reactie door Riz | februari 28, 2010

  25. Hé, gut kijk nou wat de wind (gierend) mee terug heeft genomen! Welkom thuis Repel!

    Ik hoop dat je manlief nog wel ff snel instructies hebt gegeven om Bea te melden dat zo’n digitale gemeenschap ook heel liefhebbend en warm is toch? Nee meid zonder gekheid, wat een geweldige eer!

    Je ziet er ontspannen en lekker bruinverbrand uit op de foto, helemaal relaxed = helemaal goed!

    XOX

    Reactie door Meanannie | februari 28, 2010

  26. Hé, wat leuk, een foto van jou😀
    En dat lijkt mij ook heerlijk, even wat zonnestralen meepakken!!

    Reactie door Mirjam | februari 28, 2010

  27. Welkom thuis! Leuke foto! Ben benieuwd naar alle verhalen. En dan ook nog manlief naar de koningin. Spannend! Of je nou weinig of veel hebt met het koningshuis… Het lijkt me toch wel speciaal om daar een keertje binnen te zijn. Ga nu snel je volgende blog lezen!

    Reactie door Renske | februari 28, 2010

  28. Nou ja, een echte Repelfoto!! Ik heb een gezicht bij de naam… Ben er sprakeloos van…. (nu krijg ik toch ook niet mijn ontslag hè??)
    Manlief bij Bea is helemaal Toppie!! 😉

    Reactie door Wondelgijn | februari 28, 2010

  29. Fijn dat je zo genoten hebt en man bij Bea is niet meer dan terecht.
    Rot die vertraging, ik ga even verder lezen want je bent gelijk weer hard aan de slag gegaan hahahah.

    Reactie door Leidse Glibber | februari 28, 2010

  30. Kijk die Repel eens even ontspannen zitten! Heerlijke foto. Ik had je al gezien op Facebook, weet je nog? Heb jij mijn Twitterfoto nog gezien laatst? Heb je ook een beeld bij mij:-)

    Reactie door Door | februari 28, 2010

  31. Heerlijk, zo’n man met humor.

    Reactie door Carla | februari 28, 2010

  32. Fijn dat je weer veilig thuis bent, ik had in m’n broek gescheten in dat vliegtuig met turbulentie! Vraag maar aan zusdus toen we vorig jaar terugkwamen van Samos, toen zag ik al groen na 1 luchtzak!
    En fijn, een echte foto van je, ik ben alleen jaloers op de warmte die van de foto afspat!😉
    En leuk: je man naar Bea, dat geeft weer stof tot bloggen!

    Reactie door Madelief | maart 1, 2010

  33. lieve repel
    wil je alsjeblieft die foto weghalen?
    je bent véééééééééééééééééééééééééééééééééél te bruin
    en dat steekt zo af tegen mijn bleke bekkie

    maar eh.. met recht dat je trots bent op die vent van je
    bij bea op de koffie, dat doen we toch niet allemaal he
    (net als naar haiti gaan,dat doen we ook niet allemaal)

    Reactie door Eu Mesmo | maart 1, 2010

  34. Is dat Repel die we daar te zien krijgen? Wat leuk!
    Nog leuker is dat je er weer bent.

    Reactie door prutsen | maart 2, 2010


Geef een reactie

