Repel's Blog

De onnavolgbare Repel en haar vier Daltons

Als elke log woordenloos moet wezen op Woordenloze Woensdag, prop ik de titel wel vol met woorden en laat ik de body woordenloos, prima, ik ben de rotste niet. Leuk he, een hele lange paarse titel, met heel veel woorden! Gelukkig is de log zelf woordenloos, want dat moet op Woordenloze Woensdag. Volgens het plaatje moet het woordeloos (zonder n) zijn. Ik mag dus niet één woord typen. Maar vast wel een heleboel, dan? Enfin, dit wordt mijn eerste woordenloze èn eerste woordeloze (zonder n) logje. Dus. Maar ik ben vanavond wel naar de poli oncogenetica. De eerste poli aller tijden (in mijn belevenis) die ’s avonds open is, dat dan weer wel. Niet dat ik woorden over vuil maak hoor. Dat dan weer niet. Dat schijnt namelijk niet te horen op woorde(n)loze woensdag. Op deze dag loggen we niet. En al helemaal niet over erfelijke tumoren. Gelukkig doe ik dat ook niet. De titel van deze woordenloze log is gewoon een beetje lang. Tot morgen. Op donderdag mag ik vast weer woorden spuien.

januari 13, 2010 - Posted by | Repel | ,

21 reacties »

  1. Sterkte vanavond!

    Reactie door Madelief | januari 13, 2010

  2. Als woordeloze woensdag net zoiets is als autoloze dag, zal het wel weer helemaal niks worden. Bijna niemand houdt zich eraan, ik voorop! Al die flauwekul, wie heeft dat nou weer bedacht? Zeker niets beters te doen…
    Succes en sterkte vanavond!

    Reactie door Wieke | januari 13, 2010

  3. Vanwege de poli oncogenetica: een waardeloze woensdag dus…

    Sterkte vanavond!

    Reactie door Roelien | januari 13, 2010

  4. Haha.
    Je hebt wel humor.

    *knuf*

    Reactie door Nicoleke | januari 13, 2010

  5. Jouw woordeloze woensdagen bevallen mij wel. Sterkte vanavond.

    Reactie door Ri | januari 13, 2010

  6. Ik denk aan je vanavond! Big hug, Repel!

    Reactie door Door | januari 13, 2010

  7. En dat zal ik maar niet sms’en:-)

    Reactie door Door | januari 13, 2010

  8. Hahaha leuke titel en heel veel sterkte voor vanavond !

    Reactie door ilse | januari 13, 2010

  9. En ik vroeg me al af waarom mijn bloglist zo ontploft was!

    Sterkte vanavond. KRijgen we op de volgende woordeloze blog wel een leuker plaatje??

    Reactie door Mammalien | januari 13, 2010

  10. 🙂 Ga er voor! Dikke knuffel.

    Reactie door Imna | januari 13, 2010

  11. Hahaha, humor! Sterkte vanavond.

    Reactie door Toaske | januari 13, 2010

  12. ik dacht toen ik je titel in mijn netvibes zag: wat is dat nou? maar nu snap ik hem
    wat ik niet snap is waar die woordenloze woensdag vandaan komt
    wie heeft dat bedacht?
    ik heb 1 keer met jongste ‘savonds een afspraak op een poli gehad, dat was ook de enige die open was, voor de rest waren er alleen maar schoonmaaksters hihi

    Reactie door Eu Mesmo | januari 13, 2010

  13. goed bedacht…
    maar nog makkelijker is doen zoals ik, gewoon niet meedoen met die woordeloze woensdag, hihi!

    ik ga aan je denken vanavond !!!

    Reactie door tricky | januari 13, 2010

  14. Sterkte vanavond! Zal aan je denken.

    Reactie door Renske | januari 13, 2010

  15. @Door: ik sms nooit meer! Haha
    @iedereen: dank voor de steun
    ook @iedereen: sorry voor het laten ploffen van blogrolls!

    Reactie door De Repel | januari 13, 2010

  16. ik heb geen blogroll, dus van mij mag je
    reageer je maar lekker af, hebben we allemaal zo af en toe nodig;-)

    wist niet dat het vandaag stilte dag was, ik zou zo’n dag wel het hele jaar door willen voeren hier in huis, in elk geval tot iedereen minstens twaalf jaar is;-)

    sterkte vanavond!

    Reactie door assyma | januari 13, 2010

  17. Sterkte vanavond.

    Ik moet maandag naar de mammapoli. Ai.

    Reactie door Natasja | januari 13, 2010

  18. Woordeloze woensdag? Nog nooit ven gehoord.
    veel sterkte met die poli-dinges!

    Reactie door zeezicht | januari 13, 2010

  19. Sterkte vanavond, nu, straks, zojuist???

    Reactie door Barbara | januari 13, 2010

  20. Ik was je niet vergeten hoor. Wist nog welke belangrijke dag jij vandaag moet tackelen. Denk dat je het nu wel achter de rug hebt en dat je druk in je hoofd bent met verwerken.
    Nu las ik net dat er een nederlands team naar Haiti wordt gestuurd en ik hoop toch echt dat jou dit bespaard blijft op dit moment in je leven. Er is maar 1 Repelman en er zijn heel veel gewilligen die wel naar Haïti willen – toch?
    Ik wens je veel wijsheid en kracht toe in deze moeilijke dagen.

    Zojuist ook de blogjes hieronder weer gelezen en ben weer helemaal bij, al reageer ik niet vaak. Je bent een kanjer van een vrouw, moeder, vriendin en werkneemster (hihihi)
    Je hebt veel om trots op te zijn en je mag vooral erg trots zijn op jezelf.
    Liefs!!

    Reactie door Marleen Appel | januari 13, 2010

  21. Hoe ist gegaan? Ik denk aan je vanuit HI-Ambacht. We horen het wel…..

    Reactie door baasbraal | januari 13, 2010


Geef een reactie

