Repel's Blog

De onnavolgbare Repel en haar vier Daltons

Pas als

Pas als de kerstvieringen van school in de avonden zijn gevierd;
Pas als ik heb bijgeklept met Vriendin die langskomt;
Pas als wij uit eten zijn geweest voor ons jubileum;
Pas als Oudste en ik naar Feyenoord zijn geweest;
Pas als ik verkleed de kerstloop van 10,5 km heb gelopen;
Pas als ik heb geshopt voor een verjaardagskado voor Manlief;
Pas als er 3 strijken zijn weggestreken;
Pas als er 5 wassen zijn gedraaid;
Pas als er 10 wassen zijn opgevouwen en opgeborgen;
Pas als ik vrij heb van werk ergens eind volgende week;
Pas als De GRote Kerstboodschappen zijn gedaan;
Pas als ik mijn voorkant heb gevonden om te checken of ik van achteren nog leef…

Pas dan heb ik tijd om weer te loggen en te lezen. Tot die tijd is de log een weekje in winterslaap.
Welterusten. Het is ongelofelijk maar waar: De Repel heeft geen tijd voor haar log en haar medebloggers. De Repel heeft iets verkeerd aangepakt omtrent haar prioriteiten😉

december 16, 2009 - Posted by | Beslommeringen, Repel |

18 reacties »

  1. Ook geen tijd om je comments te lezen? Ik wens je een heerlijke tijd toe met alle drukte. Tot na de kerst. Ik hoop dat het in orde komt met je prioriteiten.

    Reactie door baasbraal | december 16, 2009

  2. Hihi.
    Nou, dat herken ik wel.
    Doe maar heel hard je best, dan duurt het misschien korter dan een week.😉

    Reactie door Nicoleke | december 16, 2009

  3. Klinkt lekker druk….veel plezier ermee…en gewoon beginnen:)
    grts

    oja een fijne dag morgen…

    Reactie door clair1991 | december 16, 2009

  4. Oh Repel toch nou tot binnenkort dan maar …grtjs en sterkte met alles

    Reactie door ilse | december 16, 2009

  5. Allemachtig. Vooral al die wassen en dat gestrijk. Niet echt mijn favo-onderdeel!

    Sterkte met de drukte; geniet ook van de kou! En tot na de kerst!

    Reactie door 't Kleine Kikkertje | december 16, 2009

  6. Herkenbaar! Ik zat er ook al over te denken om mijn blog even te laten voor wat ie is!

    Reactie door Door | december 16, 2009

  7. Ik snap het wel, bloggen is leuker dan strijken natuurlijk….

    Reactie door Madelief | december 16, 2009

  8. O ja, prioriteiten. Vies woord. Ken ik niet. Grenzen. Ook zo’n vies woord. Ken ik ook niet.

    Reactie door Lydia | december 16, 2009

  9. Heel verstandig, maar laat de pauze niet te lang duren anders denken we ‘Repel? Wiewasdatookalweer?’😉

    Reactie door Nicolette | december 16, 2009

  10. Haha, de kerst ga ik niet eens redden….ik doe het gewoon ff een weekje rustig an!

    Reactie door De Repel | december 16, 2009

  11. Tja, het valt ook af en toe niet mee op de juiste prioriteiten te stellen! Succes met al die ‘pas alsen’.

    Reactie door Toaske | december 16, 2009

  12. Welterusten. Tot snel!😉

    Reactie door prutsen | december 16, 2009

  13. van harte gefeliciteerd Repel en Manlief…
    grts

    Reactie door clair1991 | december 17, 2009

  14. veel plezier met alles!!
    Tot volgende week

    Reactie door Eu Mesmo | december 17, 2009

  15. ni vergeten te ademen tussendoor hé!

    Reactie door tricky | december 17, 2009

  16. Hmmm ben benieuwd hoe lang je het uit houd om toch niet stiekum alleen even langs te lezen. Alleen maar om op de hoogte te blijven😉

    Geniet van deze dagen😀

    Reactie door Barbara | december 17, 2009

  17. Hoe herkenbaar….

    Reactie door Yvonn | december 17, 2009

  18. Hoe jammer, want ik lees je graag. Maar rust maar even lekker uit en werk je pas als lijstjes af en oh ja, nog heeeel erg gefeliciteerd met de grote dag van jou en manlief!

    Tot gauw hopelijk en zoniet dan toch, lieve groet Roelien

    Reactie door Roelien | december 18, 2009


Geef een reactie

