Repel's Blog

De onnavolgbare Repel en haar vier Daltons

Wisten jullie dat – Repel Style…

Jongens, ik heb bij velen van jullie wel eens een ‘wisten jullie dat’-logje gelezen. En ik vond ze bijna altijd leuk. En ik wilde dat al heel lang ook eens doen, maar het kwam er nooit van. Want meestal had ik al tienduuzend logjes geschreven over alles wat me bezighield (want ik schrijf nogal veel) dus meestal viel er nooit meer iets te wistenjulliedatten.

Maar nu, heb ik een heuse, echte, “wisten jullie dat”. Maar ik heb ‘um dan wel weer Repelstyle. Ik weet het, ik weet het, ga alvast maar weer zuchten: ‘Tjemig, Repel weer….’ Ja: Repel weer! Repel Proudly Produces: Wisten jullie dat…..Repel Style!

Wisten jullie dat:

* Ik vandaag mijn tweede loopje deed met rugnummer? Ja, want je Twitter staat op de log
* Dat ik vandaag mijn rugnummer keurig netjes, zoals het hoort, op mijn buik had gespeld? Ja, we figured as such….vanwege een van je vorige logjes
* Dat ik een über-belachelijk persoonlijk record heb gelopen op de 10k van 54minuten39seconden? Ja, ook dat heb je ge-twittered en ge-facebooked
* Dat het mooiste van het loopje was dat Manlief met 3 Daltons bij de finish stond? Ja, want wie had anders die foto kunnen maken die op facebook stond?
* Dat ik moest huilen omdat ik zo werd aangemoedigd door Oudste? Nee, dat wisten we dan weer niet…wat lief!
* Ik iedereen de hele dag heb lastig gevallen met mijn euforie? Ja-ha! Dat weten we!
* Dat ik eigenlijk wil roepen: ‘ik heb de 10k binnen fucking 55 min gelopen, y’all! Ja, dat taalgebruik zochten we eigenlijk altijd al achter je.
* Dat ik de hele dag al stuiter en hele mooie foto’s maak? Nee, hoe konden we dat weten?
* Dat ik een nieuwe flitser heb? Oh mijn god, nee, daar gaan we weer….ze heeft weer wat nieuws…dat worden weer een heleboel: ‘wisten jullie al dat ik een nieuwe heb’ logjes….

Ze heeft een nieuwe lens. En de nieuwe flitser en de net iets minder nieuwe lens zin verliefs op elkaar. We present:

Miss Marple

Watson

En Sherlock:

december 6, 2009 - Posted by | Levende Have, sport | ,

27 reacties »

  1. Ik heb even weinig getwiiterd de laatste dagen, dus nee. Ik wist dat nog allemaal niet!!!

    Goed bezig Reep!

    Reactie door Nicoleke | december 7, 2009

  2. Kom op met die foto van je finish!😉

    Reactie door Madelief | december 7, 2009

  3. ik heb geen facebook en geen twitter dus nee, die wist ik allemaal niet

    Reactie door Eu Mesmo | december 7, 2009

  4. Wist je dat er allemaal witte vlokjes over je blog heen dwarrelen? Die poesjes hebben toch geen vlooien ofzo? (Bij die van ons waren ze zwart, de vlooien, maar misschien is dat per merk poes verschillend?)

    Reactie door mammalien | december 7, 2009

  5. Het meeste wist ik wel maar lang niet alles, ik twitter en facebook niet ik heb het al druk genoeg om mijn puntje bij te houden.
    Jammer genoeg werkt mijn sneeuw niet sinds ik met firefox werk, nou ja dan maar op sneeuw buiten wachten (liefst als ik er niet doorheen hoef) Fijne maandag gewenst.

    Reactie door Haba | december 7, 2009

  6. Wist je, dat ik nog steeds wil weten hoe jij die sneeuw op je blog krijgt??? (mail me, please!)
    Wist je, dat ik je een uitnodiging heb gestuurd om samen te rennen via nike? (team aangemaakt onder de naam: blogrunners. Please join!)
    Wist je, dat ik wel heeeeel erg achter loop op schema qua rennen? (zo’n 2 maanden….. ahrggggg)
    Wist je, dat ik mijn i-Pod helemaal heb moeten refreshen doordat middelste met mijn i-Pod geknoeid heeft en alles vervangen moest worden (inclusief mijn runs!) Grrrrrrr…
    Wist je, dat middelste nu achter het behang zit? (al 3 dagen)

    *zucht*
    See you, on the run!! (ja,ja, ik begin weer… geef me alsjeblieft weer die spreekwoordelijke schop onder mijn kont, ik heb het nodig!)

    Reactie door Wondelgijn | december 7, 2009

  7. Ook ik behoor tot de twitter- en Facebooklozen(Drs.-stijl). Het maakt me zeer verheugd dat je oook aan ons, gwone blogstervelingen hebt gedacht en dit logje heb neergeschreven. En nu wil ik die foto zien van de finish. Voor mijn part bedek je je gezicht als dat je aarzeling is om hem op dit blog te zetten!

    Reactie door baasbraal | december 7, 2009

  8. nee ik wist dus geen van allen want ik heb twitter maar doe er amper wat mee en facebook , nee ik doe het niet, het wordt tooo much

    Reactie door ilse | december 7, 2009

  9. -Wist je dat ik jouw katten erg mooi vind?
    -Wist je dat je er ook erg mooie foto’s van hebt geplaatst?
    -Wist je dat ik al een tijdje meelees op jouw weblog en dat ik dat erg fijn vind?

    Reactie door Jenni | december 7, 2009

  10. Wist je dat….. er sneeuw zit in die nieuwe fliepser van je? Aanbiedinkje?😉

    Reactie door Wieke | december 7, 2009

  11. Voeg je me even toe op Facebook?

    Reactie door Door | december 7, 2009

  12. wist je dat je prachtige katten hebt…
    en even geweldige namen voor hen bedacht hebt!
    en dat je een geweldige prestatie hebt neergezet met dat lopen en dat je daar best heeeeeel trots op mag zijn en ik je dat in geen 100 jaar na doe!
    wist je dat ik nu weer veel meer weet, want ik behoor ook niet tot de twitteraars… heb wel facebook, maar als je me wil toevoegen moet je me effe mailen😉

    Reactie door tricky | december 7, 2009

  13. He Repel.. je wist vast niet dat ik niet twitter en niet faceboek.. en ook niet meer hyves….ik heb alles aan de kant geschoven…als je zelf niet kunt fotoshoppen dan wil ik het wel even voor je den hoor met je finish foto.. die kun je gewoon blurren en dan zeggen dat het de snelheid van jouw lopen was die niet te vangen is voor een camera…

    dus nee ik wist dat allemaal niet…maar dat is allemaal niet zo erg.. ik vind je zo al een leuk mens..:) die moedig omgaat met de kuilen op haar pad..

    grts

    Reactie door clair1991 | december 7, 2009

  14. Hihi…wat zijn jullie nieuwsgierig😉

    Maar goed: voor wie het wil wrten: de sneuw is een feature van WordPress zelf. Maar als je ook sneeuw wilt kan je dit script opnemen op je pagina:

    http://dynamicdrive.com/dynamicindex3/snow.htm

    Reactie door De Repel | december 7, 2009

  15. Huh? en hoe moet dat dan? ik ga het proberen!

    Reactie door Wieke | december 7, 2009

  16. Ik wist het (bijna) allemaal niet want twitter niet en zo. Maar chapeau en hulde!!!
    Enne, op fotografiecursus leer je juist fotograferen zonder flitser. Dat is pas stoer!😉

    Reactie door Toaske | december 7, 2009

  17. Ik bedoelde natuurlijk ‘op de fotografiecursus waar ik op zit’, want ik heb dus geen enkel idee of dat bij alle fotografiecursussen zo is. Dat je leert te fotograferen zonder flits.

    Reactie door Toaske | december 7, 2009

  18. Ik ben zo jaloers op jou en Joeltje: ik wil ook op fotografiecursus! Ik ga me volgend jaar serieus inschrijven. Mijn camera kan oneindig veel meer dan ik kan….

    Reactie door De Repel | december 7, 2009

  19. En jij kunt veel meer dan ik kan: 10K hardlopen en het laten sneeuwen op je weblog. Wij krijgen het bij de mijne niet voor elkaar😦

    Reactie door Wieke | december 7, 2009

  20. damn….you’re GOOD!!

    geloof dat je ongeveer zo’n 5 keer sneller de tien km doet!!!
    RESPECT hoor!!!!!
    ook prachtige foto’s van je poezevriendjes!!!
    – komt zeker door de flitser,niet?-

    ps; t gaat weer redelijk wel met de kleine man; is weer lekker zur hause! (heb op hyves wat geschreven)

    xxx

    Reactie door marieke | december 7, 2009

  21. zo’n vijf keer sneller dan ik dat zou doen, …..
    dát moest er eigenlijk staan (maar je kent me nu wel en had dat vást al wel begrepen, niet?)

    Reactie door marieke | december 7, 2009

  22. derde p’; vertelde net aan manlief dat je zo goed en snel had gelopen…….
    zegt ie; hmmm…
    ……………………
    …………………..
    doe ik ook!
    ……………………..
    ………………………..
    -op de fiets!- …….

    Reactie door marieke | december 7, 2009

  23. Ja.
    Ik kan dus niet rennen. En niet fotograferen.
    Maar dat wist je vast al…😉

    Reactie door Cisca | december 7, 2009

  24. Wieke: je moet het hele script selecteren en plaatsen in de ruimte die punt je geeft voor het invoeren van een statcounter: daar moet je een scrit inplakken, maar je kan zoveel scripts erin zetten als je wilt. Succes!

    Wondelgijn: ik kan de uitnodiging niet vinden!😦

    Marieke: ik kan je stukje op Hyves ook niet vinden😦

    Reactie door De Repel | december 7, 2009

  25. Kan je met je nieuwe lens en flitster niet nog eens een mooie foto van Lewis maken.
    Kan ik ‘em aan Guusje laten zien😉

    Reactie door Simone | december 7, 2009

  26. Gefeliciteerd geweldige persoonlijke prestatie van je onder 55 lopen.
    We gaan je toch wecht wel zien he in mei bij de Leiden marathon op 10 K.
    Fliepser en fototoestel kunnen het zo te zien goed met elkaar vinden.

    Reactie door Leidse Glibber | december 7, 2009

  27. Is goed Simone: will do!

    Reactie door De Repel | december 7, 2009


Geef een reactie

