Repel's Blog

De onnavolgbare Repel en haar vier Daltons

DNA

Ik was een beetje vergeten te vertellen dat er een dikke enveloppe van de poli Genetica op de mat lag.
Afspraak staat in januari, dikke stapels formulieren moet ik invullen.
Niks doen en jaarlijks afwachten lijkt ineens heel erg aantrekkelijk. Wegsnijden en onbezorgd tietloos verder leven lijkt ineens ook erg aantrekkelijk, gek genoeg. Deze dikke, dikke enveloppe op 5 december op de mat was niet aantrekkelijk.
De afspraak staat exact 1 week voor mijn 39e verjaardag. Zelfs vergeetachtige Repel heeft daar geen agenda voor nodig.
Kom meid, jij Repel jij, we kunnen ‘m hebben. Maar we gaan eerst morgen hollen…nu ga je lekker slapen…

december 5, 2009 - Posted by | Beslommeringen, Repel

13 reacties »

  1. Sterkte, heel veel sterkte!

    Reactie door Carla | december 5, 2009

  2. komt goed. heus.
    ik heb destijds ook genetisch onderzoek aangevraagd toen ik zwanger wilde worden, vanwege de onbekende oorzaak van de handicap van mijn broer. Ook ik moest veel vragen invullen, waar ik het antwoord vaak zelf niet op wist (aar mijn ouders gelukkig wel). ik heb er toen wel veel aan gehad en werd er door gerustgesteld..

    Reactie door Corine | december 5, 2009

  3. Niet wegzakken meid, je hebt nog een te lang leven voor je, hoe dan ook!

    Reactie door Josephine | december 5, 2009

  4. Januari is te overzien, maar aan de andere kant duurt iedere dag wachten te lang…
    Kop op, eerst lekker hollen vandaag en nergens aan denken…

    Reactie door Nicolette | december 6, 2009

  5. Het is voor ons/mij natuurlijk ondoenlijk om je te zeggen wat je moet doen. Wel of niet weg laten halen. Ik hoop wél voor je dat je na dit onderzoek helemaal zeker kan zijn en rust kan vinden bij de keuze die je dán goed vindt. Sterkte tot dan, want wat zul je heen en weer geslingerd worden. Zelfs ik denk het ene moment dit en het andere moment dat als ik aan je denk, moet je nagaan..

    Reactie door Madelief | december 6, 2009

  6. Jij komt er wel.
    Met of zonder tiet.
    Je bent n sterke vrouw!
    Knuf

    Reactie door Nicolekebolleke | december 6, 2009

  7. Sluit me helemaal aan bij Nicolekebolleke. Met of zonder tiet: je bent een mooi mens!

    Reactie door Klein Kikkertje | december 6, 2009

  8. Pffffffff wat willen ze dan veel van je weten hè. Gelukkig heb je nog even de tijd om het in te vullen en duurt het nog even voor het januari is. Aan de andere kant, was het maar vast zo ver, dan hebben de zenuwen ook geen tijd om zich te vermenigvuldigen.

    Reactie door Barbara | december 6, 2009

  9. Ik heb de onvelop opgeborgen tot na oud en nieuw: de eerste week van 2010 is vroeg genoeg.

    Vandaag heb ik genoten van mijn loopje, van mijn Manlief en van mijn Daltons. En zo hoort het ook. Welk DNA er dan ook in mijn cellen moge zitten.

    Reactie door De Repel | december 6, 2009

  10. Getver, formulieren invullen is inderdaad erg. Maar januari schiet al aardig op!

    Reactie door Moeder | december 6, 2009

  11. En lekker geslapen?
    Succes met het invullen van alle gegevens. het is voor een goed doel!

    Reactie door Toaske | december 6, 2009

  12. Sterkte ermee, Repel! Knuffel van hier voor jou!

    Reactie door Door | december 6, 2009

  13. nou moet jij eens even goed naar mij luisteren
    jij legt NU, ja NU, die envelop weg
    je gaat deze decembermaand enorm van je gezin genieten, van de feestdagen, van de gezelligheid.. kortom van het SAMEN zijn
    in januari mag je dan die akelige envelop weer pakken..
    eerder niet

    BEGREPEN??
    JA???
    MOOI!!

    XXX

    Reactie door Eu Mesmo | december 7, 2009


Geef een reactie

