Repel's Blog

De onnavolgbare Repel en haar vier Daltons

Lieve Tiet

Lieve Tiet,

Ik wil je graag mijn excuses aanbieden, ik hoop dat je ze wilt accepteren. Weet je, Tiet, ik ben al heel veel jaren heel erg boos op je, want ik zie er anders uit omdat ik twee keer ben geopereerd aan jou. En ik gaf altijd jou de schuld. En nu, voor de derde keer in mijn leven ben ik verschrikkelijk bang vanwege jou. Maar ik besefte vandaag dat jij er ook niks aan kan doen, Tiet. Ik moet boos zijn op Foute Cellen, niet op jou. Jij ziet er niet uit en binnenkort wellicht nog minder. Maar da’s ook erg voor jou.

In ieder geval, Tiet. Wat er ook loos is, ik vermoed dat wat er ook zit, het niet zal mogen blijven zitten. Dus Tiet, wellicht gaan ze weer in je snijden. We gaan er dan weer anders uitzien. Jij, ik en andere Tiet. Ik  ga niet uit van het slechtste, want het is nu niet 3 uur ’s nachts, maar heel wellicht, wellicht Tiet, moeten we afscheid van elkaar nemen. Ooit. Maar niet nu, Tiet.

Tiet, ik keek vandaag in de spiegel naar jou en naar mij en ik vond je eigenlijk best heel mooi. Eigenlijk zit het wel snor tussen jou en mij. Andere Tiet is sowieso okay met alles, dus dat is geen probleem. We gaan met z’n drietjes 90 worden, jj en ik en andere Tiet. Okay? Wij drie Musketiers wij?

Excuses aanvaard?

Liefs,

Repel

oktober 18, 2009 - Posted by | Beslommeringen, Repel

18 reacties »

  1. Heb je ook afgesproken met de Tiet in kwestie dat jij excuses eist op het moment dat het loos alarm is? Ik bedoel: dat is Tiet toch op z’n minst aan je verschuldigd! ;o)

    Reactie door Madelief | oktober 18, 2009

  2. Ik kan wel janken om die Tiet van jou.
    Idd, Tiet zelf kan er niets aan doen, maar omdat de eerste 2x ook zijn sporen heeft achtergelaten zal je het toch altijd mee’dragen’.

    Reactie door Nicolette | oktober 18, 2009

  3. Met Tiet en t baasje komt alles goed.
    Hoe dan ook.

    Knuffel!

    Reactie door Nicolekebolleke | oktober 18, 2009

  4. Ik moet nu een beetje janken, want als het op tieterige zaken aankomt, ben ik een week ei. Knuf😉

    Reactie door Joeltje | oktober 18, 2009

  5. natuurlijk gaan jullie 90 worden!!

    Reactie door Eu Mesmo | oktober 18, 2009

  6. That’s the spirit!! Helaas zal ik het niet kunnen controleren, tenzij ik 123 jaar word!

    Reactie door baasbraal | oktober 18, 2009

  7. Hè muts (en dat is lief bedoeld), ik zit hier zomaar te grienen om deze post. En ja Tiet, jij en ander tiet gaan minstens 90 worden. Dat KAN niet anders!

    Met alle Repel-volgers (danwel virtueel, danwel in het echie) die aan je denken en meeleven ben je niet alleen! Al zal dat om 3 uur ‘snachts anders voelen.

    ((((((((Repel)))))))))) een virtuele knuffel voor je.

    Reactie door Meanannie | oktober 18, 2009

  8. Komt helemaal goed met tiet en jou. Wedden?

    Reactie door Toaske | oktober 18, 2009

  9. Och, ik dacht: er komt geen logje meer tot dinsdag. Had kunnen weten dat je móet schrijven -gelukkig maar. Dat schrijven helpt jou er doorheen. Net als het fietsen en het rennen. Doen, doen, doen!!
    Mens, wat een zorgen heb je. Vooral de dingen die je niet opschrijft. Maar ik weet dat juist die dingen je wakker houden in de nacht.
    De dag is vol activiteiten, dingen om te doen, dingen die moeten en dingen die we willen. De nacht is stil en eenzaam. Je kunt vrijwel niets, om anderen niet te storen in hun slaap.
    Dan blijf je in je eentje over – met je gedachten. En die nemen je mee, naar de slechtste en beste scenario’s. Meestal de slechtste zo midden in de nacht he.

    Ik ben vol vertrouwen, dat het goed komt met je. Net als toen, tijdens je zwangerschap van jongste. Wat ben je toen ook bang geweest – je wilde je kind niet kwijt!! En hij is bij je gebleven, je prachtige jongste zoon.

    Heb je er weleens bij stilgestaan dat alles in drieën komt bij jou? Dit is met een beetje geluk de derde keer dat het goed afloopt. Hou je eraan vast, en weet dat hier 6 mensen zijn die veel om je geven.
    xxx!!

    Reactie door Marleen | oktober 18, 2009

  10. 90? man wel 100…
    met tiet en tiet.

    Reactie door ilse | oktober 18, 2009

  11. Ik heb er wel eens over gedacht om Tiet & Co preventief te laten verwijderen, zodat IK in ieder geval oud word al is het dan zonder het echte werk maar met neppers. Het zou een hoop onrust wegnemen. Ideetje ter overpeinzing voor jou?
    Ik ben nog niet tot actie over gegaan, maar ik sluit het zeker niet uit.

    Reactie door Wieke | oktober 19, 2009

  12. Alles in 3’en…dat is inderdaad wel zo met me. Tjemig. Nog helemaal niet bij stilgestaan.

    Ja Wieke, ook die gedachte is door mijn kop gegaan de afgelopen dagen. Ik sta niet te popelen, maar er is inderdaad wat te zeggen voor ‘preventief ruimen’.

    Nou ja, eerst morgen maar overleven…

    Reactie door De Repel | oktober 19, 2009

  13. Tiet heeft je excuses vást wel aanvaard! Ze is toch een deel van jou…? Jullie horen bij elkaar, hoeveel ruzie jullie soms ook maken… Ik kom je alleen maar eventjes heel veel sterkte wensen voor morgen! Ik brand een kaarsje (zoals ze dat in goedgelovig Brabant (en de rest van het zuiden) doen) voor je morgen en ga er vanuit dat Tiet, Tiet & jij inderdaad minstens 90 worden samen!! *kus*

    Reactie door Wondelgijn | oktober 19, 2009

  14. Wat een mooie, droevige, bittere manier om dit op te schrijven. Ben even stil… En ga nu door met voor je duimen.

    Reactie door Ri | oktober 19, 2009

  15. Lieve Repel, je gaat zo de laatste onzekere nacht in, morgen weet je meer, lieve meid , ik denk zeker dat jullie drie negentig jaar gaan worden (nou ja misschien negenentachtig)

    Het gaat een heldere nacht worden, kijk naar de sterren als je niet kunt slapen dan weet je hoe donker alles ook lijkt in de nacht, dat de sterren er daarom voor je staan als heldere lichtjes die je kracht geven.

    Ik zal een kaarsje voor je branden voor de goede afloop, het moet gewoon goed zijn, we laten geen ruimte voor foute zaken.
    Ik wens je moed toe maar die heb jij zeker wel. Knuffel van mij Haba xxx

    Reactie door Haba | oktober 19, 2009

  16. zal hard voor je duimen!
    die onzekerheid maakt je maar gek!

    kus

    Reactie door marieke | oktober 20, 2009

  17. Je kaarsje is al aangestoken, sterkte vandaag meis ik zit te duimen

    Reactie door Haba | oktober 20, 2009

  18. Sterkte vandaag!

    Reactie door Madelief | oktober 20, 2009


Geef een reactie

