Repel's Blog

De onnavolgbare Repel en haar vier Daltons

Repelbos maakt meer goed dan een knobbeltje kapot kan maken…

Je moet wat, als je in het vagevuur verkeert.

De Repel kan er niet van slapen en verkent in plaats van haar matras de (on)mogelijkheden van haar iMac. En ‘Knobbel In Tiet’ (mijn KIT, vanaf heden) of niet: ze kan een slideshow op YouTube zetten! Ta-taaaa…

In het echie zijn de foto’s mooier, scherper, en meer zonovergoten;
Op deze wijze houdt Repel ‘Het Lange Wachten’ wel vol;
Bij deze is de term “Repelbos” een feit, gedeponeerd, patent pending, bij wijze;
De Pan van Persijn is voor altijd Repelbos;
Van mij en mijn alleen…noem het…Mijn Mordor…

MAESTRO! MUSICA PER FAVORE:

“REPELBOS IN DE HERFST”!

(je hebt begrepen dat je geluid aan moet zeten?)

oktober 17, 2009 - Posted by | Beslommeringen, Repel |

19 reacties »

  1. En ik weet nog niet eens hoe ik een blogrol moet maken! Prachtig Repell! Wat een mooi bos en wat een mooi patent.
    Ik begrijp dat je dinsdag pas terecht kan. Nog een dag langer wachten en vooral: nog een(eindeloze) nacht. Neem anders een slaappil!, weet ik veel.

    Reactie door baasbraal | oktober 17, 2009

  2. Repelbos en haar kaboutertjes sleept je er door heen.

    Reactie door Toaske | oktober 17, 2009

  3. het is half een. Ik was eigenlijk van plan om wakker te blijven tot drie uur en dan wat op je log te zetten, maar ik ga toch maar slapen……..sterkte vannacht.

    Reactie door baasbraal | oktober 18, 2009

  4. Repel, ik kwam je tegen in de snelst groeiende blog in mijn dashboard, twijfelachtige eer neem ik aan?

    In ieder geval gefeli met dit behaalde feit.

    Ik wens je sterkte!
    XX

    Reactie door JC | oktober 18, 2009

  5. Repel toch, gaat alleen bij mij om de hoek in het bos lopen. Ik had graag met je meegelopen, maar sommige dingen kan/moet je allleen doen. Mooi bossie daar, ben toch blij dat ik er woon en datjij er tot rust komt…

    Reactie door Nicolette | oktober 18, 2009

  6. @Baasbraal: gekkie toch! ben blij dat je bent gaan slapen…
    @Nicolette: we waren er met z’n allen, gelukkig. De kinderen hebben het paddenstoelenzoeken meteen tot een spel verheven: er konden punten mee verdiend worden🙂
    Mooi is het daar he.

    Reactie door Repel | oktober 18, 2009

  7. Repelbos klinkt als n waar sprookje.
    Ik ga dan ook uit van een happy ending!

    Reactie door Nicolekebolleke | oktober 18, 2009

  8. He, goed om te lezen, dit stuk. Lang leve het bos, lang leve de iMac en het aanleren van nieuwe computerkunstjes (huh, zeg ik dat?) . En weg met die k-kit.

    Reactie door Mammalien | oktober 18, 2009

  9. O. Ik bedoelde met k een vrouwelijk geslachtsdeel van drie letters. In deze context misschien toch beter uit kunnen schrijven. Ik bedoel het goed, soms komt het er wat rot uit.

    Reactie door Mammalien | oktober 18, 2009

  10. Grijns…ik had ‘m begrepen. k-kit….nog beter.

    Reactie door De Repel | oktober 18, 2009

  11. dat heb je gaaf gemaakt!
    en kit, passende naam maar ik zag k-kit ook al voorbij komen, die is nog beter

    Reactie door Eu Mesmo | oktober 18, 2009

  12. Mooi enne Repelbos mag dan in herfst zijn aanbelandt , Repel zelf zit nog steeds in de lente van haar leven …

    Reactie door ilse | oktober 18, 2009

  13. De Pan van Persijn???? De Pan van Persijn???? Je bedoelt toch niet het ‘Panbos’ vlakbij Valkenburg (zuid-Holland)???? Daar heb ik mijn halve jeugd rondgelopen op zondagen….
    Enne… de foto’s zijn schitterend, hopelijk net als de foto’s van KIT straks!

    Reactie door Wondelgijn | oktober 18, 2009

  14. ps, uiteindelijk is Frodo goed uit Mordor gekomen… En met een Sam aan je zijde, moet het lukken!!🙂

    Reactie door Wondelgijn | oktober 18, 2009

  15. Ja-ha,die Panbos. Misschien zijn we elkaar als kinderen daar eens tegengekomen…

    Reactie door De Repel | oktober 18, 2009

  16. Ik vind het een beetje eng worden, Repel…. straks komen we erachter dat we elkaar nog kennen ook…!

    Reactie door Wondelgijn | oktober 18, 2009

  17. Hmmmm, zou leuk zijn maar de kans is klein…ik groeide elders op (in Repel-buur-buur-buur-dorp), maar het zou zomaar kunnen dat je mensen uit Manlief’s familie kent…

    Reactie door De Repel | oktober 18, 2009

  18. Daar kun je heerlijke pannenkoeken eten. Toen in nog in Noordwijkerhout woonde wilde ik het nog wel eens op de fiets wagen met kinders, zolang die pannenkoek maar in het verschiet lag hahahahaha.
    Je kunt er toch ook gimmestiekelen??? (Ben er al zeker 11 jaar niet meer geweest)
    Trouwens, Mordor moet je horen, niet lezen😉

    Reactie door Joos | oktober 18, 2009

  19. Mooi dat je ondanks de dreigende wolk boven je hoofd, nog de schoonheid van de natuur kan zien! Kom op Repel! Nog 2 nachten!

    Reactie door Madelief | oktober 18, 2009


Geef een reactie

