Repel's Blog

De onnavolgbare Repel en haar vier Daltons

Rock Chick Momma

Zelfs de buurman weet dat ik een tattoo op mijn billen heb. En sinds dit logje weet heel Repel-bezoekend-logland dat mijn bil niet de enige plek is waar ik een tattoo heb.

Het rare is dat ik mezelf geen tattoo-mens vind. Ik heb ze en ik draag ze met trots, maar als ik iemand zie lopen met een ONWIJS GROTE tattoo zie ik niet direct overeenkomsten tussen mezelf en die persoon. Terwijl de tattoo op mijn rug toch heus wel te bestempelen is als een REDELIJK ONWIJS GROTE tattoo. Maar behalve als ik een hempje met spaghetti-mouwtjes draag, of een bikini of een galajurk-met-lage-rug, zie je ‘um niet. En ik draag die kledingstukken niet heel vaak. Meestal ben ik professionele Repel, of Echtgenote Repel, of Mama Repel.

Maar goed, Ik heb ze wel, mijn tattoos. Ook heb had ik 4 gaatjes in elk oor. Oh-ik-rock-chick-ik!! Ik ben namelijk stiekem heel stoer, namelijk. En ik heb ook nog een 11e 13e gaatje bovenin een van mijn oren, maar die is inmiddels leeg, met 38 vind ik dat (oh gruwel dat ik het vind) ‘ik die tijd wel heb gehad’ en het slaapt voor geen meter, een oorbel op die plek in je oor, maar spijt heb ik niet. Echt nul.

Ik droeg meestal een ‘echte’ oorbel in het gat middenin mijn oorlel en drie kleine knopjes in de gaatjes ernaast. Nu wilde ik wat anders. Ik wilde 4 dezelfde bellen in elk oor. En vandaag kreeg ik een telefoontje van de juwelier: mijn 4 paar bellen waren binnen. Ik liep even later de juwelier uit met mijn 4 paar bellen….en met nog twee kleine glitterdingetjes door mijn oren geprikt. En gek hé, ik vind mezelf nog steeds geen prototype vijf-gaatjes-in-de-oren-type.

Ik speelde met het idee om niks te zeggen en Manlief te laten dobberen totdat hij er zelf plots ook 5 zou zien in plaats van 4…maar met deze log is dat idee dus naar de knoppen. (Oh, ik met mijn hilarische woordspelingen.) Maar toen ik net om kwart-over-laat naar de kazerne belde, was hij nog bezig met de auto van zijn pa en het liep voor geen meter. Iets met lassen en nachtwerk, ik heb er geen verstand van, maar het klonk in ieder geval niet goed. Manlief gaat geen tijd hebben om deze log te lezen. Na zijn nachtwerk moet hij namelijk om 6:45 morgenochtend weer naar huis omdat ze voor dat pokke-voetbal om 7:15 de deur uitmoeten (gaat dit elke zaterdag zo wezen?)

En mocht hij de log onverhoopt toch zien als het meezit met de rest van de auto, dan kan hij ‘m lezen en doen alsof hij het niet heeft gezien en dan kan hij morgen zeggen: hé schat, wat mooi! nieuwe bellen! En nog twee extra bellen ook!

oktober 9, 2009 - Posted by | Repel | ,

17 reacties »

  1. Go Repel, Go!! Ik heb nooit enige behoefte om wat dan ook door welk lichaamsdeel heen te prikken, maar ik moet zeggen: Het staat je geweldig! en …oudste heeft zelfs jouw OREN!
    Maar de twee jongsten moeten jouw kleur ogen hebben (volgens Mendel dan hè)

    Reactie door baasbraal | oktober 9, 2009

  2. Yep, Oudste heeft de haren en ogen van Manlief….die andere twee zijn MIJN! Middelste is mijn eigenste kloon (maar gaatjes mag hij pas als hij 18 is, mind you!) …Jongste heeft “ook” features van Manlief…

    Reactie door De Repel | oktober 9, 2009

  3. Hij is in ieder geval net zo dol op mooie dingen…. maar wat ik nog wilde zeggen: heb je gezien dat ik het KAN? Verwijzen door er op te klikken, ik heb net zo lang gechoocheld tot het lukte. Ik had toch niks anders te doen met mijn zere lijf.

    Reactie door baasbraal | oktober 9, 2009

  4. Hé Rock Chick Momma alias Soccermom…wat zijn dat nou voor uitlatingen over vroeg op moeten voor voetballen *grijns*

    Gave bellen hoor!

    Reactie door Meanannie | oktober 10, 2009

  5. Zouden we toch gewoon ietwat op elkaar lijken? Ik had 7 gaten in mijn oren, nu nog 5. Idd: een oorbel bovenaan slaapt erg rot. Ik heb 2 kleine tattootjes, maar niet op mijn billen…
    Als ze ouder worden mogen ze ook later voetballen! Oudste zit in de B’s en dat is vaak in de middag pas een wedstrijd spelen. Vandaag zijn ze bij wijze van hoge uitzondering al om 9.45u aan de beurt.

    Reactie door Nicolette | oktober 10, 2009

  6. Jee ik heb 2 gaatjes, rond mijn 38e (midlifekrisisje) liet ik een tongpiercing zetten, goed idee was dat…my god die heeft er een dikke maand ingezeten maar toen heb ik hem er ineens in het verkeer auto voor het rode licht eruit getrokken werd er helemaal leip van van dat ding.
    Ik heb binnenkant pols onder horloge een tattoo zo groot als 5 cent stuk en dat is het dan…
    Ik ben gewoon een muts geen rock chick….zucht

    Reactie door ilse | oktober 10, 2009

  7. Ooooh…het kan nog erger: Manlief wist niet eens of ik er 4 of 5 had! Dat is toch niet te geloven?

    Reactie door De Repel | oktober 10, 2009

  8. Ze zijn wel schattig, die bellen!! Enne… ook ik lijk meer op jou dan jij en ik zelf kunnen bedenken… in ieder oor ‘maar’ 2 gaatjes, maar wel heel stiekem een tatoo dus….😉

    Reactie door Wondelgijn | oktober 10, 2009

  9. Ik had ooit ook gaatjes. Eigenlijk zitten ze er nog maar ik kan er geen bel meer in hangen. Kan er niet tegen. Soms, met kerst of feestje prik ik er nog wel eens in, mooie zilveren maar daags erna zit ik toch weer met 2 dikke lellen die lichtelijk gaan ontsteken.

    Tatoos, nèh ook niet, wel flinke littekens, van die echte, gemaakt door een prof met een operatiemes. Tellen die ook mee?? Denk dat ze aardig richting 1 m. gaan als ik ze achter elkaar zou leggen

    Reactie door Barbara | oktober 10, 2009

  10. Ik vind ze wel heel erg mooi en niet schreeuwerig, dus helemaal top Repel.

    Reactie door Leidse Glibber | oktober 10, 2009

  11. manlief wist niet of je er 4 of 5 had hahaha typisch een man
    ik heb heel degelijk in ieder oor 1 gaatje waarin gouden oorbelletjes glinsteren die ik van mijn schatje gekregen heb
    ooit had ik een navelpiercing maar na 2 kinderen vind ik mijn buik niet meer piercing-proof
    een tattoo op mijn voet is de enige die ik heb maar ooit wil ik er nog 1 bij

    Reactie door Eu Mesmo | oktober 10, 2009

  12. Ik ben niet van veel gaatjes en tattoos. Het past niet bij mij.
    Het verhaal achter jouw tattoo daarentegen was ontroerend…

    Reactie door Door | oktober 11, 2009

  13. Ik ben gewoon een ekster😉

    Reactie door Repel | oktober 11, 2009

  14. Ik ook, maar dan met kettingen en armbanden. Hebben we toch wat gemeen:-)

    Reactie door Door | oktober 11, 2009

  15. Ik wil al een tijd een tattoo, maar ben hem nog aan het bijschaven. Ik maak t ontwerp zelf.
    Piercings etcetera heb ik zelf niet zo veel mee.
    Maar als je ze draagt met veel plezier, vind ik ze ook mooi!

    Reactie door Nicoleke | oktober 12, 2009

  16. Ze zijn prachtig. En ik ben zo benieuwd: wat vind jij een prototype vijf-gaatjes-in-het-oor? Waaraan herken je zo iemand, behalve aan de vijf gaten?

    Reactie door Nicole | oktober 12, 2009

  17. Nou, niet zo braaf als ik eigenlijk ben. Ik ben niet stoer en ik ben een schijtluis, ik ben niet wat je verwacht als je zegt ‘ze heeft 2 grote tattoos en in elk oor 5 gaten. En ik draag ook geen alternatieve kleding…

    Reactie door De Repel | oktober 12, 2009


Geef een reactie

