Repel's Blog

De onnavolgbare Repel en haar vier Daltons

Repel versus Máxima: who wore it best

Ja, ja, ik weet het….ik heb al eerder gelogd over mijn Louboutins. Een keer of twee. En ik weet heus wel dat de vergelijking met Máxima op z’n minst gewaagd is. Zij heeft een boel wat ik niet heb. Heus. Maar jongens, zelfs bij deze who wore it best legt zij het af. Eeerlijk is eerlijk. De Repel ziet er beter uit in Louboutins. Christian had De Repel gewoon voor ogen toen hij ze ontwierp. En daar kan Máxina helemaal niks aan doen. Sneu voor haar, maar zo is hoe de zaken ervoor staan.

Even voor de eerlijkheid goede orde:

– de foto’s van Máxima zijn gemaakt door degene die de site troonopvolger-punt-web-min-log-punt-nl beheert, ik heb ‘m gejat;
– Máxima draagt ongetwijfeld de echte, ik draag rip-offs;
– ik heb er een volle werkdag van 8.5 uur op gelopen….dat zie ik werkelijk H.E.L.E.M.A.A.L N.I.E.M.A.N.D mij nadoen;
– En dat zonder blaren;
– De Repel rules op Louboutins!

oktober 5, 2009 - Posted by | Repel | ,

21 reacties »

  1. Ja,de benen winnen zonder twijfel, maar ik kan het beter beoordelen als ik er ook een gezicht bij zie…..

    Reactie door baasbraal | oktober 5, 2009

  2. en mijn naam is nog steeds baas brAAl

    Reactie door baasbraal | oktober 5, 2009

  3. bah ik kan het niet aanzien al die vrouwen met die mega geweldige schoenen en nog erger met benen die nog beter zijn dan die schoenen…pffffff…..ben je blij? Nu ben ik echt depri…

    Reactie door ilse | oktober 5, 2009

  4. Ik vind dat M zo’n gekke tietjes in dat gewaad heeft…

    Reactie door Nicoleke | oktober 6, 2009

  5. Hihi Nicoleke: dat vond ik nou ook!

    Reactie door De Repel | oktober 6, 2009

  6. Jij hebt het sowieso ook beter gecombineerd. Maxima is vergeten die grand foulard weer op de bank te leggen.
    Ze zijn prachtig, Repel!

    @Nicoleke; zag ik ook. Dat haar stylist daar niks van zegt..

    Reactie door Door | oktober 6, 2009

  7. Da’s weer ‘ns wat anders dan je rode schoenen in de rollercoaster hè?…
    Ik snap werkelijk niet dat je op zulke hakken niet afbreekt. En op de één of andere manier is het net of Maxima elk moment kan omvallen, zo staat ze erbij tenminste.

    Reactie door Madelief | oktober 6, 2009

  8. Ik vind de haren van Maxi en haar “jurk” ook niet veel zaaks.

    Reactie door Wieke | oktober 6, 2009

  9. Arme Maxi 😦

    Reactie door Haba | oktober 6, 2009

  10. Het is niet verkeerd als je in dezelfde schoenen als de prinses/toekomstige koningin loopt!!!

    Reactie door Nicole | oktober 6, 2009

  11. Ik heb dat nou ook, ik wilde haar niet compleet afkraken, maar dze jurk doet niks voor haar en haar haar zo ook niet. Ik zou een andere styliste nemen als ik haar was want ze kan er echt schitterend uitzien.

    Oh, als ik toch eens de centen had voor een styliste!

    Reactie door De Repel | oktober 6, 2009

  12. Gekke tietjes? Helemaal geen tietjes!
    Maar wat haar benen (in die schoenen) betreft, die vind ik toch wel mooier (sorry).

    Reactie door Carla | oktober 6, 2009

  13. Daar kan Maxima klaarblijkelijk nog wel een puntje aan zuigen. (of hoe zeg je dat ook alweer) De vraag is natuurlijk makkelijk te beantwoorden. Who wore it best? The Repel of course!

    Reactie door Simonatoetje | oktober 6, 2009

  14. Realy, realy, ik vind het nog steeds onvoorstelbaar, mega, ongelooflijk knap dat jij op die ‘dingen’ (sorry) kunt lopen! En dan ook nog een hele dag! Ik zou kapot zijn. Echt waar! Laat mij dan maar op zware bergschoenen over een top van 4000 meter klimmen!

    Enne… Maxima heeft op de foto van misschien wel mooie schoenen, maar die jurk…. tsssss… De schoenen moesten zeker de aandacht trekken boven het gewaad… ongelooflijk!

    Reactie door Wondelgijn | oktober 6, 2009

  15. Een ganse dag? Achtenhalf uur? op zo’n stelten??? RESPECT!

    Reactie door prutsen | oktober 6, 2009

  16. Jij wint! Heppie de voetbalplaatjes binnen?

    Reactie door Joeltje | oktober 6, 2009

  17. Welke tietjes? En waar blijft nou de foto van je voor- en bovenkant?

    Off topic. De collage maak ik via photobucket.com

    Reactie door Toaske | oktober 6, 2009

  18. Zou Trix weten dat ze in een grand foulard op pad gaat? En mag dat dan zomaar?

    Reactie door mammalien | oktober 6, 2009

  19. Ik heb maar een antwoord, REPEL FOR QUEEN.

    Reactie door Leidse Glibber | oktober 6, 2009

  20. wie die schoenen beter staat weet ik niet, maar ik weet wel dat jij ze beter combineert met je kleding..
    wat heeft maxima daar toch aan joh??

    Reactie door eu mesmo | oktober 7, 2009

  21. Jamaar, Vrouwe Repel,
    Ik heb U wel door, hoor! U gebruikt deze foto als alibi om ons uw benen te laten zien.
    Ze mogen gezien zijn, laat dat voor iedereen duidelijk zijn. U komt er niet mede in schande.
    Meer zeg ik niet.
    Uw Drs.

    Reactie door Drs. Johan Arendt Happolati | oktober 13, 2009


Geef een reactie

