Repel's Blog

De onnavolgbare Repel en haar vier Daltons

Beste Meneer Albert Heijn

Beste Meneer Albert Heijn,

Ik wil u even feliciteren, want u heeft het weer voor elkaar. U bent weer eens een actie gestart die vast en zeker veel geld in het laadje gaat brengen! En ja, menig jongenshartje zal weer sneller gaan kloppen! Iedereen weet dat deze actie nu al een denderend succes zal worden! Wat leuk voor u, meneer Albert Heijn.

En ik wil u ook bedanken, meneer de Albert Heijn, want ik heb de smurven, de wuppies en de welpies ongezien weg kunnen gooien en de voetbalplaatjes waren bijna vergeten. Bijna. Ik dacht dat ik veilig was. Maar mijn Oudste, meneer de Albert Heijn, die leeft, eet en ademt voetbal en hij wist al van deze nieuwe actie van u. EN WIJ DOEN GEENEENS BOODSCHAPPEN BIJ DE ALBERT HEIJN, meneer de Albert Heijn. Maar ja, alle klasgenootjes leven, eten en ademen voetbal, dus iedereen had al kaartjes, meneer de Albert Heijn, maar wij doen geen boodschappen bij de Albert Heijn. Als oma mij vanmorgen geen kaartjes had gegeven had ik niet eens geweten van deze actie, meneer de Albert Heijn, en had ik voor paal gestaan bij mijn zoon die over die actie van u begon. Aangevuld met de vraag of we boodschappen gaan doen bij de Albert Heijn.

Nou, meneer de Albert Heyn, ik ga nog steeds geen boodschappen doen bij de Albert Heijn. Maar dankzij deze actie van u, meneer de Albert Heijn, ga ik dat wekenlang te horen krijgen. De komende weken, als ik op weg ben naar de Digros of de Lidle of de Hoogvliet of de C1000 of de Super de Boer of de Dirk-van-der-f*cking-Broek, zal ik een jammerende Oudste horen. En ik zal moeten gaan leuren bij opa’s en oma’s en collega’s of ze alsjeblieft hun kaartjes voor Oudste willen bewaren.

Bedankt, meneer de Albert Heijn, thank you so bloody very much voor de sfeer in Huize Repel de komende weken.

U ook altijd met uw pokke-acties.

Matig Hoogachtend,

Repel

ahactie

september 24, 2009 - Posted by | De Daltons | ,

25 reacties »

  1. Zal ik je de mijne toesturen? Ik kom er niet vaak maar had vandaag toch een ritje naar Leeuwarden en heb dus bij de AH XL boodschappen gedaan. Wij doen niets met die puzzelstukjes, want de moeders van de kinderen hier doen allemaal boodschappen bij de supermarkt in het dorp die zo zijn eigen kl*te-akties heeft, met overigens hetzelfde resultaat als de grootgrutter.

    Reactie door Wieke | september 24, 2009

  2. Whahaha, matig hoogachtend…

    Ja, typisch Nederlands dit soort acties. Ach, via al je lezers kun je er vast een heleboel verzamelen.

    Reactie door Cisca | september 24, 2009

  3. Graag Wieke! Heb je mijn adres nog? Anders mal ik het wel en geef me dan je rekeningnummer, dan vergoed ik je postzegels. Wat leuk, ik had er niet eens aan gedacht dat ik hier ook kon bedelen om puzzelstukjes :-))))))

    Reactie door repel | september 24, 2009

  4. Mens, houd op en schei uit. Hier één en al GoGo’s van de C1000. Ik word er gestoord van.
    Volgens mij weten die van mij nog niet van die puzzelactie van Appie. Houden zo. Mocht ik er toch wat in handen krijgen, stuur ik ze naar je op.

    Reactie door Door | september 24, 2009

  5. Ja, wij hebben ook 4 GoGo’s op de afzuigkap staan (ook van oma gekregen), gelukkig vindt Oudste ze niet zo leuk, maar Middelste heeft ze nog niet gezien. MAar hoe het in zijn klas zit weet ik niet. Wellicht wil hij die dan weer.

    Oudste heeft het trouwens ook over Stinkers, of zo. Kennen jullie dat? Ik zag ze staan bij de Intertoys. Lijkt me niks!

    Reactie door repel | september 24, 2009

  6. Woehahaha.
    Dan ben ik opeens zo blij dat ik geen kinderen heb!

    (En ook als ik je voorgaande logje lees)

    Reactie door Nicoleke | september 24, 2009

  7. Ik heb afgelopen weekend een puzzelstukje geweigerd. Ja. Echt. Wist ook nog niet dat het met voetbalplaatjes te maken had…
    Ik dacht: wat moet ik nu weer met een puzzel???

    Reactie door Madelief | september 24, 2009

  8. Ik heb meteen gezegd hier thuis : IK GA GEEN PUZZELSTUKJES SPAREN…
    Ik word knetter van die acties en het hele huis ligt vol en ik wil niet weer kijken in die boekjes waar je de meeste stukjes bij krijgt om dat artikel vervolgens aan te schaffen wat ik geheel niet nodig heb alleen maar omdat zoon of dochterlief nog maar een paar stukjes nodig heeft….want zo ben ik dan ik ga dan veel boodschappen doen alleen voor die stomme dingen.
    Dus ik doe er niet aan mee maar ik ga altijd boodschappen doen bij AH omdat ik depri word van de Aldi en de Dirk (manlief gaat daar naartoe) dus ik wil het graag opsturen als je me je adres geeft….

    Reactie door ilse | september 24, 2009

  9. Argh, die van mij groeien hier nu zo’n beetje overheen. Ik heb slechts 1 pakje in mn tas, maar heb het nog gezegd tegen ze. En dan straks ook weer van die vreselijke irritante kindertjes die ze bijna uit je handen staan te jatten als ze de kans krijgen. Stomme acties…

    Reactie door Nicolette | september 24, 2009

  10. Ik haal ook nooit boodschappen bij de AH, maar mocht ik er eens komen en puzzelstukjes krijgen, dan stuur ik ze naar je toe.
    De dichtsbijzijnde supermarkt hier is de Boni, die ook regelmatig van dit soort acties heeft. Ik heb nog Jetix-knikkers, Duckse Duiten, een dierenboek met stickers (was een hele toer om dat vol te krijgen met meer dan 200 stickers), o ja en ook nog een boekje met nicko’s. Nu hebben ze een actie waarbij er Suske en Wiske stickers gespaard worden, die je in een album moet plakken om het verhaal compleet te maken. Leuke actie vind ik wel. En in dit geval vindt onze oudste stripboeken geweldig dus dat boek is al bij voorbaat een succes.

    Weet je wat, als ik puzzelstukjes heb en jij S&W stickers, kunnen we ruilen.

    Reactie door Carla | september 24, 2009

  11. Hahahahaha, die kan Albert de Gein in z’n broekzak stoppen.
    (Ben ik blij dat de jongste 19 is, ik heb het allemaal achter de rug)(gevolgd door een diepe zucht van verlichting)
    Oh ja, ik heb Bart Smit wel eens gevraagd niet ieder jaar zo’n dikke museumcatalogus in de bus te gooien, daar raakten mijn kinderen zo van in de war…….

    Reactie door Joos | september 24, 2009

  12. @Joos….bij ons is “De Bijbel” van de Intertoys ook al in de bus gevallen….het is nog een laaaaaaange tijd tot de 5e van de 12e….

    Reactie door repel | september 24, 2009

  13. Mail me je adres, dan stuur ik je die van ons toe. Ik haat die acties ook. Brr…

    Reactie door Joeltje | september 24, 2009

  14. Stinkerds.. ja van de Jetix reclames. Tygo heeft er een van zijn eigen zakcentjes gekocht en is er helemaal de bink mee op school, want hij is de eerste die er een heeft (sommige rages dringen hier op het platteland kennelijk toch wat later door). In huis moet de stinkerd in zijn potje blijven, anders gooien we um in de grote grijze container. Tot zover heb ik verder geen last van de stinkdieren-geur (die had ie gekozen omdat ie mooie haren had)

    Reactie door Wieke | september 24, 2009

  15. Deze actie is tot dusver aan mij voorbij gegaan. Mijn kinderen zijn bezeten van de gogo’s van de C1000.

    Reactie door Nicole | september 24, 2009

  16. En zo moet elke supermarkt een of andere actie bedenken om ook maar zo veel mogelijk klanten bij de andere supermarkt weg te snoepen. Gelukkig ben ik een meisje. Dus de voetbalkaartjes/puzzles raken mijn geenzins. (Kan ook iets met mijn leeftijd te maken hebben :P)

    Reactie door Simonatoetje | september 24, 2009

  17. Wessel is er nog te klein voor en Sigrid interesseert het geen bal. Maar ik weet wel welke kant ze opgaan 🙂

    Reactie door Corine | september 24, 2009

  18. Ik kocht er gisteren voor € 37,00 aan wijn bij Appie (want mijn favo wijn is alleen daar te koop) en kreeg drie van die kaartjes. Ik heb ze weggegooid! Oeps. Wist ik veel.

    Reactie door Toaske | september 24, 2009

  19. Hier in ’t oosten zijn ze wild van de Gogo’s van de C1000.
    Je hoort dus AB SO LUUT niet bij de “gang” als je geen Gogo’s hebt. Je raad al waar mijn oudste van de week naar vroeg 😡

    Kom op zeg, ik ga geen boodschappen doen bij de C1000 alleen voor die rottige Gogo’s!

    Trouwens “onze” winkel is weer begonnen met de Suske & Wiske plakboeken. Kan mijn man weer fijn eindeloos gaan sorteren en ruilen (man=rasverzamelaar, je wil onze zolder niet zien 😦 ). De boeken, in 2-voud natuurlijk want jongste ‘moet’ ook, van vorig jaar liggen ongebruikt en ongelezen ergens in een hoek.

    Ik haat spaaracties…

    Reactie door Meanannie | september 24, 2009

  20. Dat is de ellende van die spaarakties ze verpesten je kinderen.
    Off topic, gelukkig niet op mijn hoofdkussen maar al heel wat op de deurmat.

    Reactie door Leidse Glibber | september 24, 2009

  21. Dat is de pest met die rot acties bij al die supermarkten. Ik leer die van mij er niet te veel waarde aan te hechten. maar ja…

    Reactie door Redstar | september 25, 2009

  22. Repel, zou je je brief niet doorlinken naar de AH-site? Ben benieuwd naar de reactie…..
    Maar het is id oorlog tussen de diverse supertjes en de reclameboys varen er wel bij. Overigens: je krijgt ze van mij en ook weer van de kunstenares uit de straat.
    Prachtbrief, ik lag weer in een deuk.

    Reactie door o.o. | september 25, 2009

  23. Hier Meneer Deen met plaatjes die je een suske en wiske album moet plakken omzodoende dat album leesbaar te krijgen en je steunt ehm het wnf ermee geloof ik.Gelukkig zijn hier nogal een paar goedgeefse kassieres 🙂 wij schieten al lekker op met dat boek.Zelfs oudste van bijna 15 vind dat suske en wiske boek nog wel geinig (al zou hij dat natuurlijk nooit toe geven!!!)

    Reactie door sillie | september 25, 2009

  24. Suske en Wiske heb ik hier in de buurt nog niet gezien dus ik kan niet voor jullie sparen…

    Ik heb vandaag mijn collega’s gemobiliseerd….we zullen zien wat de opbrengst is!

    Reactie door repel | september 25, 2009

  25. tot nu toe heb ik oudste nog niet over die actie gehoord
    en ik hoop ook dat het niet gaat gebeuren
    want oudste is net zo’n voetbalfanaat

    maar wat dacht je van die klote-gogo’s van de c1000?
    we hebben al een brief van school gekregen dat ze vanaf aanstaande maandag verboden zijn op school
    ik denk dat ik ook maar een briefje aan hem mee geef dat ze thuis ook verboden zijn 🙂

    Reactie door illybilly | oktober 3, 2009


Geef een reactie

