Repel's Blog

De onnavolgbare Repel en haar vier Daltons

Who wore it best: Angelina Jolie versus Repel

Elke zichzelf respecterende celebs site heeft een categorie “who wore it best“. Het idee: twee celebs dragen hetzelfde jurkje en de vraag is wie er het beste in uitkomt. Vaak mag je dan stemmen. Nou, en aangezien Repel expert is op het gebied van roddel en achterklap was het de hoogste tijd voor een who wore it best logje!

Onderwerp van de dag: Christian Louboutin killer heels! Who wore it best?

Ik vind Posh gaaf. Ze is niet knap en ze is eigenlijk een wandelend skelet, maar ergens vind ik haar wel wat hebben. En verdorie, ze weet zich te kleden. Maar ik moet zeggen dat haar benen hier wel erg veel van lucifers weg hebben….brrrrr. Maar ze draagt de schoenen met stijl!

Ashley Simpson is een grap. Geen woorden over vuil maken.

En ik vind Angelina Jolie een sufkop, een fake en overgewaardeerd. Al haar foto’s met armetierige hongerweesjes in Afrika zijn zorgvuldig geënsceneerd met haar als reddende Angelina in het midden. Ze is overigens wel een bloedmooie sufkop, dat wel. Een beetje te mager, maar bloedmooi. Ja, ik vind haar echt vreselijk mooi, geen spoortje van cynisme in deze woorden. En stoer is ze eigenlijk ook wel.

Maar mens, als je dan geld hebt om èchte Christian Loubouins te kopen, koop dan de goede maat! Geen ergere faux pas dan tenen die over de rand van je peep-toe-shoes vallen. Hallo, duh!

Nee, de Repel roept zichzelf uit tot winnaar. Repel wears them best!

Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us

september 16, 2009 - Posted by | Repel | ,

17 reacties »

  1. Tjsa, ik heb niets met celebs. Ik herken de namen wel, maar weet niet eens wie daarbij horen van je foto’s. Maar iig steken bij jou je tenen niet uit je schoenen en jij bent ook de enige die ik herken op de foto’s en ook nog degene met de bruinste benen. De andere 3 hebben maar spillepootjes, vind het niet mooi.
    Dus ja, jij wint!

    Reactie door Wieke | september 16, 2009

  2. Hehehe Ik heb ook niet zo veel met celebs, maar Angelina vind ik dan wel weer een topmens 😀
    Maar die schoenen staan je wel perfect moet ik zeggen 🙂 echt wel

    Reactie door Redstar | september 16, 2009

  3. Precies. Jij wint! Met straatlengtes.

    Reactie door Toaske | september 16, 2009

  4. Die arme Posh, ze ziet eruit alsof ze wacht tot ze haar krukken aangereikt krijgt, want ze kan er amper op lopen volgens mij.
    Kun jij er wel op lopen of heb je een rollator net buiten beeld staan?
    Ik vind jou natuurlijk de winnaar….. ;o)

    Reactie door Madelief | september 16, 2009

  5. JIJ!
    Ab-so-luut!

    Reactie door Nicoleke | september 16, 2009

  6. Die vent wint! Nee hoor, ze staan JOU het allermooist en jij hebt de alermooiste benen. Ik weet het natuurlijk niet van de bovenkant, maar ik heb goede hoop. Die bovenste en die onderste vind ik echt niks. Die middelste is wel mooi, maar ze is er ook wel erg van overtuigd. Die middelste is eigen lijk de enige die je nog van boven moet verslaan.

    Reactie door baasbraal | september 16, 2009

  7. Dat je er uberhaupt nog een log over maakt, we wisten toch al lang Repel is the best.
    Maar kan nooit kwaad het nog eens te benadrukken natuurlijk voor de enkeling die het nog niet wist.

    Maar ehhhhhh ga je nu ook meedoen aan de ladylsrun op zondag 27 september in het centrum van Leiden.
    Op http://www.sleutelstad.nl staat er meer over.

    Reactie door Leidse Glibber | september 16, 2009

  8. Haha, Angela mocht jouw benen hebben. Wat een staakjes heeft dat mens :S

    Reactie door Joos | september 16, 2009

  9. Nou, daar gaat ‘tie dan: vandaag gaan ze aan naar werk. Ben benieuwd hoe laat ik ze kermend van de pijn weer uittrek…og zou ik het de hele dag volhouden?

    Reactie door repel | september 17, 2009

  10. AND THE WINNER IS:

    REPEL……..

    Reactie door ilse | september 17, 2009

  11. Je hebt toch wel een paar extra schoenen mee, just in case??

    Maar je hebt gelijk hoor, jouw benen winnen

    Reactie door Barbara | september 17, 2009

  12. Stoer dat je in het rijtje past!
    Wie de Louboutin pst, trekke hem aan.

    Reactie door Nicole | september 17, 2009

  13. Van half 9 tot 3 heb ik het uitgehouden op mijn heels…dat is langer dan Angelina Jolie op de rode loper.

    Reactie door repel | september 17, 2009

  14. Naast een vreselijk mooie man, hoort natuurlijk ook een vreselijk mooie vrouw. Dat is alles wat ik ervan kan zeggen. Ik heb namenlijk helemaal niets met schoenen. Ik loop zelfs het liefst op sokken of blote voeten. En ook zo laag mogelijk bij de grond.

    Reactie door Carla | september 17, 2009

  15. Gaaf hoor

    Reactie door Mammalien | september 18, 2009

  16. WAT een gave schoenen. Jij wint! Echt wel

    Reactie door Joeltje | september 18, 2009

  17. […] De Repel Ja, ja, ik weet het….ik heb al eerder gelogd over mijn Louboutins. Een keer of twee. En ik weet heus wel dat de vergelijking met Máxima op z’n minst gewaagd is. Zij heeft een […]

    Pingback door Repel versus Máxima: who wore it best « Repel's Blog | oktober 5, 2009


Geef een reactie

