Repel's Blog

De onnavolgbare Repel en haar vier Daltons

Ladies and gentlemen: we got them!

Het leek allemaal zo goed te gaan. Ik had een site gevonden waar ik Louboutins (die killer heels dus) kon kopen. Bestellen ging gemakkelijk en betalen ging nog eenvoudiger. Woeshhhh, weg was mijn geld. En enkele dagen later kreeg ik een tracking code voor mijn pakketje. Maar toen ik mijn pakketje wilde tracken kreeg ik een foutmelding. Ik stuurde een mailtje naar het bedrijf waar ik ze had gekocht en kreeg als antwoord een mailtje van een gmail account. Dat vond ik raar voor een bedrijf; ik had op z’n minst een @ChristianLouboutin.com verwacht of zo. Ik wilde vervolgens inloggen op de site om naar de status van mijn bestelling te kijken en toen riep de site dat ze mij, noch mijn e-mailadres kenden.

Hmpf. Toen dacht ik: ik ben belazerd. Ik ben uitgebreid op het internet gaan zoeken naar dat bedrijf en ik kon niet meer vinden dan dat ze fakes verkopen. Ja, ammehoela, dat wist ik ook wel! The real deal kost namelijk ongeveer 800 euro, en dat heb ik er niet voor betaald. Imelda moge dan my middle name zijn: 800 euro voor schoenen? In geen 800 jaar. Maar goed, ze verkopen fakes, ze pikken niet je geld zonder iets te sturen, toch? Toch?

Dus, ik stuurde weer mail naar de gmail en kreeg geen antwoord. En ik stuurde nog een mail en hoorde weer niks. Dus toen meende ik zeker te weten: ik ben belazerd. Toen ik mijn tranen had gedroogd heb ik er een logje over gemaakt. Maar het logje stond koud op de site toen ik een mail kreeg van het bewuste gmail-adres. Ik kreeg een nieuwe tracking code voor een pakketje en een link waar ik de code moest invoeren. Ik klikte op de link en zag dit:

Mijn eerste gedachte was: wat is mijn tracking code in godsnaam in Chinese tekens? Maar toen wees Manlief me heel koelbloedig op het tabblad met het woordje “English”. Met trillende vingers typte ik mijn tracking code in. Zou het dan toch echt? En ja hoor: er werd mij in krom Engels verteld dat mijn pakketje op 8 september vanuit Hong Kong was verstuurd. Ja ja, echte Parijse Louboutins uit Hong Kong!

En vandaag is dat pakketje gearriveerd. Ladies and gentlemen: we got them! Ik heb ze eerst even geknuffeld toen ik het pakketje had uitgepakt. Maar toen volgde het volgende spannende moment: zou ik ze wel passen? Volgens mij hebben Parisiennes veel poezeliger voetjes dan de maat 41 van Repel. Is een Hong Kongese maat 41 hetzelfde als een poldermodel maat 41?

Ja, ik pas ze
Ja, ik kan er op lopen
Nee, ze doen geen pijn
Sterker nog: de voetzool is heel zacht
Ooooooh de Repel is blij! En ze voelt zich helemaal sexy!

september 14, 2009 - Posted by | Repel |

23 reacties »

  1. MOOOOOOOIIIIII Kwijl…..

    Ja zeg da’s oneerlijk veeeeeeel te mooi hè! Zowel de benen als de killer heels😆

    Pas je een beetje op met uitstekende stoeptegels enzo? Da’s een heul end vallen zo met die stelten!

    Reactie door Meanannie | september 14, 2009

  2. Ik val al om als ik ze zie (sta momenteel ook niet zo heel stevig😉
    Prachtig hoor, zowel je schoenen als je benen, spieren als staalkabels en nog lekker bruin!
    Morgen meteen aan naar het werk of zijn ze daar niet voor?

    Reactie door Wieke | september 14, 2009

  3. WAUW
    Die man van je gaat nooit meer weg !! Kna je er ook op lopen? Of zijn ze voor in bed😉 haha
    Mooi Mooi Mooi en niemand die het ziet dat het geen echte zijn , gewoon zeggen dat het echte zijn…
    Ga je er de kids mee naar school brengen? Kan je me zeggen wanneer dan verstop ik me in de struiken , maak ik foto’s van die jaloerse moeders en vaders die prompt tegen een lantaarnpaal gaan lopen…
    O en let maar op dat middelste ze niet inpikt want prinsessen houden ook van merkschoenen.
    You go girl !!!!

    Reactie door ilse | september 14, 2009

  4. O en had ik al gezegd dat ik STIK jaloers ben op die benen?
    Nou ik ben STIKjaloers….

    Reactie door ilse | september 14, 2009

  5. Ik ook! en als ik kon lopen op die killer heels, was ik ook daar Heul Jaloers op!

    Reactie door Corine | september 14, 2009

  6. Wauw ze zijn er. Repel ik zou subiet hoogtevrees krijgen met die dingen aan mijn voeten, ik heb er nooit op kunnen lopen, jammer genoeg.
    Meid je bent al zo mooi en nu nog eens extra sexy, die man van je is maar een bofferd

    Reactie door Haba | september 14, 2009

  7. Ja, ze zijn ook voor in bed (met kousen aan)….en ik ging toch al niet bij haar weg😉

    Ik ben apetrots op die benen!

    Reactie door Manlief | september 14, 2009

  8. Joehoe, wow, joehoe, wow!

    En dan vooral ook nog even die reactie van Manlief.
    Zucht, het lijkt hier wel een sprookje. Gelukkig schreef je ook dat vorige logje. Dan weet ik tenminste dat jullie het soms ook niet met elkaar eens zijn…😉

    Reactie door Cisca | september 14, 2009

  9. Ik denk dat ik als Man Repel me meer zorgen moet maken om die kanjerbenen in superpumps van vrouwlief dan om het roze prinsessejurkje van Dalton 2.

    Reactie door Joos | september 14, 2009

  10. NOOIT, maar dan echt NOOIT ga ik met mijn blote benen op mijn weblog. Maar jij!!!! Wat een prachtige legs heb je!

    En die schoenen.
    Ik kan niet meer zeggen dan ‘verliefd’.
    WAUW!

    Reactie door Nicoleke | september 14, 2009

  11. En zo kwam alles reg!
    Mooie schoenen, maar net iets te hoog voor me!

    Reactie door Toaske | september 14, 2009

  12. Helemaal goehoed!

    Reactie door Ri | september 14, 2009

  13. Iedereen heeft alles al gezegd! Prachtig!

    Reactie door baasbraal | september 14, 2009

  14. Iedereen heeft alles al gezegd, behalve dan…Zijn ze niet net iets te groot? Ik weet nog wel iemand in je naaste omgeving die nèt iets grotere voeten heeft dan jij😉
    Offe…voor wie zijn ze in bed? Nee! Laat maar, ik wil het niet weten!

    Reactie door Buuv | september 14, 2009

  15. Ik dacht even, nee he het zal haar toch niet gebeuren.
    Geweldig dat chinese mailtje, had ik in eerste instantie ook ingetrapt.
    Gelukkig overzien brandweermensen niet een gedeelte maar de hele situatie waardoor je het toch nog in gebrekkig Engels kon lezen.
    Maar het belangrijkste JOU.VE GOT THEM
    En over die benen ga ik niets zeggen anders ga je naast je schoenen lopen en dat zou toch ook weer zonde zijn.

    Reactie door Leidse Glibber | september 14, 2009

  16. Hahahahaha! Ik loop inderdaad bijna naast mijn schoenen. Bijna dan he. Grinnik.

    Reactie door repel | september 15, 2009

  17. Het was het wachten waard!

    Reactie door Carla | september 15, 2009

  18. Komt spuit elf; ik vind ze heel gaaf. Ik zou er ook wel op kunnen lopen. Een minuutje of tien. Dus ik wil ze ook!

    Reactie door Door | september 15, 2009

  19. Hoe zielig ben je als je alleen thuis bent en op je Louboutins gaat lopen en jezelf vreselijk sexy vindt?

    Men, ze lopen nog lekker ook…

    Reactie door repel | september 15, 2009

  20. Ik vind ze erg gaaf, maar bovenal: ik vind het ontzettend knap dat je hierop lopen kan!! Ik krijg al pijn in mijn voeten als ik er naar kijk….!! *zucht* wat kan ik jaloers zijn op vrouwen die hier ook nog elegant op kunnen wiegen….

    Reactie door Wondelgijn | september 15, 2009

  21. Pracht schoenen maar wel hoog hoor.
    Nog nooit van het merk gehoord maar ben ook niet
    zo van de merken.

    Gelukkig heb je ze toch nog binnen gekregen.
    Je zal niet de eerste geweest zijn als het niet zo was.
    Bij mij is het ook altijd goed gegaan, de internet bestellingen.

    Reactie door Sas van het kattenforum | september 15, 2009

  22. Het klopt gewoon, het hele plaatje klopt, de schoenen het rokje, je benen, VOORAL je benen. Het klopt gewoon helemaal.

    btw, ik mag en kàn er niet eens op lopen op die hakken en bovendien is maatje 41 mij nèt iets te groot dus veel plezier er mee🙂

    Reactie door Barbara | september 15, 2009

  23. […] who wore it best oktober 5, 2009 — De Repel Ja, ja, ik weet het….ik heb al eerder gelogd over mijn Louboutins. Een keer of twee. En ik weet heus wel dat de vergelijking met Máxima op […]

    Pingback door Rersus Máxima: who wore it best « Repel's Blog | oktober 5, 2009


Geef een reactie

