Repel's Blog

De onnavolgbare Repel en haar vier Daltons

Gadgetfreak en Mac-o-fiel

In sommige opzichten ben ik net een vent. Zo ben ik bijvoorbeeld heel erg van de gadgets. Technische hebbedingetjes. Heerlijk. En sinds gisteren heb ik weer een nieuw hebbedingetje. Mijn collega had het erover en ik werd overspoeld door een onstopbaar MOET HEBBEN gevoel. Wat een schitterend hebbedingetje. Je stop ‘m in je loopschoen en hij praat met je iPod. Hij vertelt je hoe lang je loopt, hoe hard je loopt, hij houdt statistieken bij en hij moedigt je aan. Hij praat ook met Google maps. Hij laat zien welk rondje je hebt gelopen en hij laat zien welke rondjes lopers bij jou in de buurt lopen. Dan kan je een leuker of langer rondje uitzoeken.

Ooooooh wat heeft toch vreselijk mooie dingen. Komende week ga ik hem voor het eerst gebruiken. Die 10 kilometer binnen het uur ligt nu echt binnen handbereik!

september 6, 2009 - Posted by | Repel, sport | ,

16 reacties »

  1. Ja, ja, ja!!! Ik ben ook van de gadgets… (en ben toch heus geen vent! 😉 Hahahaha) En ja, ik heb dezelfde als jij! Zullen we elkaar uitdagen??? Wahahahahaha… (ook zoiets mannelijks…)
    Maare… zonder gekheid, ik heb wel een stimulans voor die 10 km. nodig! Misschien dat we ‘op afstand, maar toch samen’ kunnen lopen door de nike…?? 🙂

    Reactie door Wondelgijn | september 6, 2009

  2. Spijtig dat ik ben moeten stoppen met lopen (ontstoken enkelgewricht), maar hopelijk kan ik over een paar weken weer beginnen. Want ik wil ook zo’n dingetje. En als je niet gaat lopen is dat nogal onnozel 😉

    Reactie door prutsen | september 6, 2009

  3. Oohhh, gaaf! Ik ben ook net een halve kerel. (Kunnen wij ook niets aan doen met al die mannen in da house!) Dat heb ik met gsmmetjes. Graag ook supersonisch. Ben nu op zoek naar een andere…

    Reactie door Nicolette | september 6, 2009

  4. Ik las laatst iets over die chip. Maar is het dan niet zo dat je daar speciale schoenen voor moet aanschaffen met in de zool ruimte waar je die chip weer in moet leggen? Toen ik dat nl las dacht ik: laat maar dan.

    Reactie door Madelief | september 6, 2009

  5. Je hoeft geen speciale schoenen te kopen! Ik heb de chip in een klein zakje gedaan en dat aan mijn veters geregen. Dat zakje zit tussen de tong en de veters. Werkt perfect!

    Reactie door repel | september 6, 2009

  6. Oh en trouwens Repel: JIJ moet/mag voor mij een cadeautje kopen via Ciska, je weet wel, waar je in een vlaag van verstandsverbijstering aan mee deed net al ik en ik moet iets naar Zwitserland sturen…..
    Doe maar zo’n chipje,….ik ben bescheiden……

    Reactie door Madelief | september 6, 2009

  7. Stuur je adres per mail, dan verzin ik wel iets leuks voor je!

    Reactie door repel | september 6, 2009

  8. Ik ben helemaal niet van de gadgets. Wel van de frutsels! 😉

    Reactie door Toaske | september 6, 2009

  9. Ik zou er bijna van gaan hardlopen! Vraag me ook af hoeveel ik loop in mijn funktie als huisvrouw/oppas/kok/wasvrouw/taxichauffeur/gezinsmanager (kortom als moeder). Daar zou ie ook wel handig voor zijn, denk ik. Past ie ook in mijn Birkenstocks?

    Reactie door Wieke | september 6, 2009

  10. Ziet er mooi uit, maar eh… als hij tegen mijn buur-lopers gaat vertellen wat ik voor tijden maak, nou, dan laat ik hem wel gewoon op de schoorsteen staan. Voor het zicht zeg maar. (Of zal ik hem stiekum onder de poot van die enorme hond plakken die hier altidj heen en weer rent?)

    Reactie door Mammalien | september 6, 2009

  11. Ik ben dus net als jij wederom , the queen of gadgets en die heb ik nog niet. Ik loop niet maakt dat wat uit?
    Kan ie me toch mooi wat anders vertellen hoe hard ik werk of zo?
    O enne trap er maar niet in hoor Wondelgijn die heeft geen stimulans nodig dat is een bloedfanatieke die beklimt de hoogste bergen, doet 4daagse en loopt hard, stimulans? Ik word al moe als ik er aan denk en ben zo verdomde jaloers op dat mens , ik wil dat ook die drive om zoiets te doen…
    Dat stofje dat mis ik gewoon die endorfine die voel ik nooit

    Reactie door ilse | september 6, 2009

  12. Gaaf dingetje ja. Mijn collega heeft m ook.
    Ik wil ook weer rennen.
    Maar graag zonder apparaatje en wel in de zaal.
    *snif*

    Reactie door Nicoleke | september 7, 2009

  13. Je hebt gelijk, sommige dingen maken je leven completer, die moet je gewoon hebben! Ik heb dat gevoel vooral als ik de folder van Dixons of Mediamarkt bekijk. Maar ik kan het ook hebben als ik naar tell-sell kijk.

    Reactie door Carla | september 7, 2009

  14. Nou, vanavond gaan we volop in de testfase!

    Reactie door Repel | september 7, 2009

  15. Oooooh mijn gadget is net zo cool als ik dacht. Hij houdt alles bij, super-hebbedingetje! (linksboven hou ik direct maar mijn voortgang bij, ik hou namelijk van complimentjes)

    Reactie door repel | september 7, 2009

  16. Meid, ik ben blij dat jij er blij van wordt! Ik heb niks met dat soort dingen..

    Reactie door Door | september 7, 2009


Geef een reactie

