Repel's Blog

De onnavolgbare Repel en haar vier Daltons

NU EVEN NIET!!

Ja hoor ‘ns jongens, ik kan niet aan de gang blijven. Het is nu zaterdag en ik moet de weblog van de F’jes zometeen met een denderend wedstrijdverslag updaten, ik moet bij jullie allemaal reageren, ik moet naar de kapper, ik moet nog hollen (liefst voordat ik naar de kapper ga anders is het föhnen voor niks), ik moet nog boodschappen halen, ik moet nog shirtjes kopen voor Middelste, ik moet nog wassen en strijken en stofzuigen. En dan moet ik ook nog moeder de vrouw zijn en sociaal zijn met de visite en ik moet de financiën nog doen.

Ik heb dus even geen tijd om een spetterend geweldig leuk logje uit mijn mouw te schudden. Jullie weten dat ik dat reuze goed kan, maar NU EVEN NIET!

Dus dan jat ik gewoon een leuk logje bij iemand anders. Bij haar, want zij schrijft zo leuk. En ik kan altijd wel wat jatten bij haar. Niet uit eigen hoed, maar je wordt er niet minder vrolijk om. Geloof me, hier word je blij van: kijk en geniet!!

september 5, 2009 - Posted by | Repel | ,

10 reacties »

  1. Hoi!

    Ik kwam alleen maar even lurken via Toet, zie ik ineens linksonder in beeld verschijnen dat “Moscow” zich had aangemeld. Dat ben ik dus!🙂

    En heerlijk nummer is het inderdaad!

    Reactie door kwan | september 5, 2009

  2. Cool! De Repel heeft gewoon lezers in Moskou! Hoe gaaf is dat🙂

    Reactie door repel | september 5, 2009

  3. ja gaaf hè en lekker gejankt bij die andere ??😉

    Reactie door ilse | september 5, 2009

  4. Nou, succes dan met alles! Mail me dat wedstrijdverslag even door, kan ik copy paste doen en wat namen veranderen…..!

    Reactie door Door | september 5, 2009

  5. Ben ik de enige die constant denkt dat hij moet poepen? Hij zingt overigens wel geweldig.

    Reactie door Carla | september 5, 2009

  6. Je hebt toch morgen ook nog voor al die drukke dingen? Relax… meer ZENNNN

    Reactie door Wieke | september 5, 2009

  7. Druk, druk, druk. Moet je bij mij echt even ‘Wie ben ik’ lezen. Klopt bij jou ook als een bus!
    Ik heb dat jank filmpje van Toet gejat en op mn hyves gezet. Ik blijf erom brullen. Heerlijk en zoooo mooi!

    Reactie door Nicolette | september 5, 2009

  8. He, heerlijk zo’n kippenvel moment.
    Dank je wel voor je ‘lege mouw’😉

    Reactie door Joos | september 5, 2009

  9. @Carla: ik vind ‘m nog niet eens zozeer zo’n goede zanger, ik vind hem echter wel een RETEGOEDE performer….die man hoort op die buhne.

    Reactie door repel | september 6, 2009

  10. Kwam ook even bij jou lurken!!
    En wat een sex appeal heeft die vent,he! Ik had em al eerder gezien. Die gaat het vast maken in de muziekwereld.

    Reactie door nieta | september 6, 2009


Geef een reactie

