Repel's Blog

De onnavolgbare Repel en haar vier Daltons

Chillen

Kort geleden hing zat ik op de bank. Er waren kinderen van mij in de speeltuin, er lag een kind van mij op bed en mijn Manlief was ook iets aan het doen, ik weet niet eens meer wat, en ik…ik deed helemaal niks. Ik hing heel erg onderuit op de bank en Miss Marple lag heel luid spinnend op mijn buik. Quality time met Miss Marple is best goed voor je bloeddruk. Da’s wetenschappelijk bewezen.

Na een poosje bedacht ik me dat mijn jongere collega’s het gedrag dat ik aan het vertonen was chillen zouden noemen. Zij doen dat in een strandtent in de zon met een bier, ik doe dat met Miss Marple binnen op de bank met een glas rode wijn. En omdat ik 3 kinderen heb en 4 katten, ben ik heel erg blij…mijn kans op chillen is, hoe zeg je dat…eeeeehm nihiel? Ik vind mezelf daarbij bijna te oud om het woord chillen nog te gebruiken.

Er was nog heel veel te doen in huis en de kinderen en de andere katten hadden vast ook heel veel aandacht nodig….maar Miss Marple en ik waren even aan het chillen. En ik heb een half uur lang besloten het chillen voorrang te geven. En na dat half uur hebben Miss Marple en ik een vervolgafspraak gemaakt. Wij gaan vaker chillen, zij en ik. Zij is al 6 en ik ben al 38. Zij heeft 4 koters op de wereld gezet en ik 3. Wij Oudere Jongeren wij. Wij hebben recht om af en toe serieus te chillen.

september 1, 2009 - Posted by | Repel |

11 reacties »

  1. je hebt volledig gelijk; chill it out!

    Reactie door Corine | september 1, 2009

  2. En terecht!
    Het knorren werkt meteen als ultieme buikmassage, jij masseert haar.
    Wat wille 2 chille vrouwen nog meer😀

    Reactie door Joos | september 1, 2009

  3. Zo is het maar net😉

    Reactie door Kuikentje | september 2, 2009

  4. Geniet maar even lekker van de rust, het zijn maar spaarzame momentjes.

    Reactie door Wieke | september 2, 2009

  5. Heerlijk. Je kunt niet genoeg chillen in het leven!

    Reactie door Door | september 2, 2009

  6. Ik chill ook graag.
    Met Mister Lief.
    Ook fijn.
    Het zalige nietsdoen.

    Reactie door Nicoleke | september 2, 2009

  7. Ik geloof je, kan me er ook helemaal van alles bij voorstellen, maar ik zou er wel rekening mee houden dat mensen raar opkijken als je zegt dat je gaat chillen met miss Marple….

    Reactie door Yvonn | september 2, 2009

  8. Heeeerlijk, de kunst van het, ehm, chillen.

    Reactie door Barbara | september 2, 2009

  9. Lijkt me heel verstandig! chill ze.

    Reactie door Toaske | september 2, 2009

  10. Wat is dat chillen? Ik ben 31 25, en weet niet wat dat woord is…😉

    Reactie door Cisca | september 2, 2009

  11. Ook ik doe eraan, maar dat mag ik niet hardop zeggen want dan vallen er 4 verontwaardigde pubers over mij heen. Hoogbejaarde moeders worden geacht abn te spreken en zich daar vooral nooit te vergissen.

    Reactie door Marleen | september 3, 2009


Geef een reactie

