Repel's Blog

De onnavolgbare Repel en haar vier Daltons

Oh, geef mij geduld!

Ik heb een hele slechte eigenschap. Nou ja, eigenlijk kan je beter zeggen dat ik een hele goede eigenschap niet heb.

Het zit namelijk zo: ik heb geen geduld. Als er een probleem is, moet dat NU worden opgelost. Ik kan dingen niet laten rusten, ik kan dingen niet even parkeren. Ik ben vreselijk ongeduldig. Met deze eigenschap kan ik er dus bijvoorbeeld heel slecht tegen als ik vrijdagavond uit werk kom en in de post iets aantref dat een probleem oplevert en ik kan het alleen maar tijdens kantooruren oplossen. Vreselijk is dat voor mij, je kan me bijna niet meer dwarszitten dan met zoiets. Driftig dat ik ervan kan worden jongens, niet normaal.

En nu heb ik weer een akkefietje aan de hand. Ik ben al weken verliefd op schoenen. Dure schoenen. Dure schoenen die je alleen kan kopen op een Amerikaanse website. Maar ik had de balans opgemaakt van de vakantie en vandaag nam ik de sprong. Ik registreerde me, gooide de schoenen in de shopping cart en checkte uit. Althans dat wilde ik.

En daar liep het mis. Ik kreeg foutmeldingen en ik kreeg het niet voor elkaar de bestelling te plaatsen. Na weken kwijlend kijken naar de schoenen was ik zo dichtbij, ik was zó dichtbij! Ik heb een e-mail gestuurd naar de klantenservice, en hier komt mijn gebrek aan geduld om de hoek kijken: ik krijg natuurlijk niet binnen 5 minuten antwoord en de bestelling zal vandaag de deur niet uitgaan.

Mijn mailprogramma is meedogenloos; ik hoor maar geen pling van nieuwe mail. En als ik dit logje heb geplaatst en ik hoor pling, dan zal het waarschijnlijk zijn omdat iemand gereageerd heeft op dit logje.

Lieve, lieve schoenen: heb geduld! Ik kom jullie halen! Heus! Zo snel als ik kan! Ik heb jullie heus niet in de steek gelaten! Ik houd van jullie!

12 centimeter hè, die hakken. 12 centimeter. En dan staalkabels van dijen. Manlief ziet het ook zitten.

augustus 25, 2009 - Posted by | Repel | ,

24 reacties »

  1. break a leg …..
    ze zijn prachtig, maar dat is dan ook alles, kan me wel voorstellen dat je er heel erg hebberig van wordt en vooral ongeduldig 😉

    Reactie door Joos | augustus 25, 2009

  2. AAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!! Wat doe je me aan?!! Hebbe..hebbe…hebbe…. 😦

    Reactie door Meanannie | augustus 25, 2009

  3. Pak het vliegtuig! Dat gaat nog sneller… een ticket New York is zo geboekt, vertrekt meerdere malen per dag…
    Wat? Ben je nou nog niet weg??

    Reactie door Wieke | augustus 25, 2009

  4. Meis wat een schoenen, ik zo er subiet hoogtevrees van krijgen (geheimpje ik heb nooit op hoge hakken kunnen lopen) en mijn enkels verzwikken. Maar jou zouden ze prachtig staan, ik kan me voorstellen dat manlief ook zit te watertanden, zo’n mooie vrouw op zulke hakken en dan helemaal van hem alleen 🙂

    Reactie door Haba | augustus 25, 2009

  5. ahhhh herkenbaar! dat ongeduld dan he… niet de staalkabels (-;

    Reactie door Mammalien | augustus 25, 2009

  6. Meid, ik breek al bij m’n enkels af als ik er naar kijk!
    Ze zijn wel gaaf, maar ik lig er niet kwijlend van wakker. Ik kan gewoon echt niet lopen op hakken hoger dan 2,5 cm… kan er ook niets aan doen. ‘Heb andere talenten’ denk ik dan maar.

    Reactie door Nicolette | augustus 25, 2009

  7. Heb ik dat weer, mijn geduld is ook al op. hihihi

    Reactie door manlief | augustus 25, 2009

  8. Je zou denken dat er standaard een flex neegliesjeetje bijgeleverd wordt. Mijn man gaat trouwens zondag naar Amerika, dus áls je niet langer kan wachten…

    Reactie door Madelief | augustus 25, 2009

  9. Mijn zus zou zeggen: Sex in the City schoenen! Supergaaf, Repel. Ik ben net zo ongeduldig, dus ik begrijp je helemaal.

    Reactie door Door | augustus 25, 2009

  10. Ik loop graag op hoge hakken, maar dit is wel heul erg hoog!

    Reactie door Toaske | augustus 25, 2009

  11. Waaahhhhh…. daar kan ik dus écht niet op lopen, hè…. Ik zie me al gaan in de bergen…. ff beveiligen, hakken uit, stukje klimmen, hakken aan, omzetten van de beveiliging…. Hahahahaha

    Reactie door Wondelgijn | augustus 25, 2009

  12. *kwijl*

    I’m in love!

    Reactie door Nicoleke | augustus 25, 2009

  13. En daar kan jij op lopen? Die crocs dan? Daarom heb jij zoveel problemen omdat je op dit soort verdiepingen loopt (ik ben jaloers pffff wou dat ik het kon , alhowel ik ben 1,82 met die dingen ben ik dan 1,94 : superwoman) Geef jij madelief opdracht er ook voor mij mee te nemen??

    Reactie door ilse | augustus 25, 2009

  14. Kan jij daar op lopen dan?

    Reactie door Carla | augustus 26, 2009

  15. Mooihooi….
    Zal ik ze gewoon kopen en naar je opsturen?

    Reactie door Cisca | augustus 26, 2009

  16. Manlief keek hier juist over mijn schouder mee en vroeg zich heel erg enthousiast af of dit misschien schoenen waren die ik ging bestellen. Kan me zo voorstellen dat je man dit ook wel ziet zitten 😉
    12cm is mij echter net iets te hoog. Heb een beetje last van hoogtevrees.

    Reactie door prutsen | augustus 26, 2009

  17. Ik vraag me af hoe je daar nou toch op kunt lopen, nee laat mij maar laag bij de grond. Krijg je wel mooie benen van, van hoge hakken.

    Reactie door Barbara | augustus 26, 2009

  18. als ik er naar kijk val ik al om. ben helemaal niet hevig jaloers hoor, neu. echt niet. heus

    (kan slecht liegen, gleuf ik)

    Reactie door Corine | augustus 26, 2009

  19. ‘k heb nog niks gehoord van de klantenservice….denk dat ik hulp ga inroepen!

    Reactie door repel | augustus 27, 2009

  20. Wat was jij verschrikkelijk vroeg wakker bij het laatste commentaar!!

    Reactie door Wieke | augustus 28, 2009

  21. O nu zie ik het! Het klokje loopt een uur achter, het is eigenlijk een uur later. Dan valt het wel mee.

    Reactie door Wieke | augustus 28, 2009

  22. Zeg, Repel, ben je van je hakken gevallen?

    Reactie door Door | augustus 28, 2009

  23. Vroeger, in het pre-kids-tijdperk, dacht ik dat ik geduld had. Nu vraag ik mij vertwijfeld af waarom je niet bij ieder kind ook automatisch een extra portie geduld krijgt. Je hebt het zó nodig soms.. vaak… meestal… altijd….

    Reactie door Wieke | augustus 28, 2009

  24. Gisteren kreeg ik mail: Order Confirmation from Christian Louboutin On Sale

    Zou het dan echt gaan gebeuren?

    Reactie door repel | augustus 30, 2009


Geef een reactie

