Repel's Blog

De onnavolgbare Repel en haar vier Daltons

Dag vogels, dag bloemen

Wil niet inpakken, denkt Repel koppig.
De zon schijnt hier.
Wil niet naar huis.

Dus Repel pakt recalcitrant haar nieuwe lens en maakt een rondje park. Dan wordt het maar een latertje met inpakken vanavond,
het zal me worst wezen.

Dag Madeliefjes in de tuin.

Dag schitterende Ceder bij de receptie.

Dag Bruin zandoogje, ik moest even op het internet opzoeken hoe je heette. En helaas kon ik niet dichtbij genoeg komen om ook je snuitje scherp te krijgen, je had het veel te druk met fladderen. Ik snap je wel, ik hou ook van druk fladderen.

Dag smerige doornstruiken in de tuin…gisteren is na anderhalve week eindelijk een van de twee doorns uit Middelste’s hiel gekomen na veel trekzalf-ellende. De ander moet zichzelf nog naar buiten werken. Je bent een rotstruik, hoe mooi je ook bent.

Nou en morgen hallo 12 uur snelweg dan maar, hallo file bij de péage dan maar. En dat allemaal in de brandende zon. Ik kijk er nu al met frisse tegenzin naar uit. Ik wil niet.

augustus 21, 2009 - Posted by | Repel

9 reacties »

  1. Oh, wat jammer he? Ik voel met je mee… ik vind het ook altijd vreselijk als de vakantie voorbij is. Eén troost; het is hier prachtig weer. En een blauwe lucht. Beter?

    Reactie door Door | augustus 21, 2009

  2. Mooie foto’s! Vooral de lieve madeliefjes…😉
    En trekzalf? Bestaat dat nog? Dat is wel van héél vroeger, herinner ik me.

    Reactie door Madelief | augustus 21, 2009

  3. Nee, natuurlijk heb je geen zin om naar huis (lees: de sleur) terug te gaan….! Het zou ook verboden moeten worden, na zo’n heerlijke vakantie…. *zucht* Helaas ben je dus bijna onderweg… nog even die uurtjes genieten, hoor!!

    Reactie door Wondelgijn | augustus 21, 2009

  4. Nou Repel jij houdt toch van sleur?? zie je wel jij houdt er stiekem ook niet van, jij wil ook gewoon lekker leven en genieten op zijn Frans…….wist het wel.

    Reactie door ilse | augustus 21, 2009

  5. oh-oh, Ilse…ik ben betrapt!

    Ik heb gewoon moeite met afscheid nemen…

    Reactie door repel | augustus 21, 2009

  6. ik heb in de Vendéé op eenzelfde wijze afscheid genomen van het strand en de zee. En ik had er net zoveel moeite mee als jij!
    Succes nog even in de K-file!

    Reactie door Corine | augustus 21, 2009

  7. ze wil niet ze wil niet ze wil niet maar ze zal motten en gelukkig maar anders hadden we die prachtige foto’s nooit gezien😀

    Reactie door Joos | augustus 21, 2009

  8. Wij zijn ook weer terug, alleen zonder file. Da’s weer het voordeela als je in NL blijft…
    (Ik werk bij het Rijnl.Revalidatie Centr. in Leiden, vlakbij het LUMC en Diac., weet je dat ook weer…)

    Reactie door Nicolette | augustus 22, 2009

  9. Dat is altijd het ergste van de vakantie, het weer naar huis moeten.

    Reactie door Barbara | augustus 23, 2009


Geef een reactie

