Repel's Blog

De onnavolgbare Repel en haar vier Daltons

Famke Jansen is er níks bij!

Ik heb op Google Maps geprobeerd te schatten hoe lang het rondje is dat ik nu al 3 ochtenden loop. Mijn rondje werd gestaag groter en volgens een grove schatting met een lineaaltje langs mijn scherm (dat moet handiger kunnen) is mijn rondje ruim 3 kilometer, misschien wel 3,5 km. Met heuvels en klimmetjes en afdalingen, jawel.

De eerste dag deed ik er 20 minuten over en vanmorgen al een kwartier. Do the math: 10 kilometer binnen het uur ligt in het verschiet!

En dankzij die rondjes kan ik bunkeren jongens, niet normaal. Ik heb vijf Franse kazen weggewerkt deze vakantie. Geitenkazen, schimmelkazen, stinkkazen, …. dik, dikker, dikst op dat brood. Heerlijk! En ik denk dat ik geen grammetje ben aangekomen. Sterker nog, ik zie de beenspieren groeien waar ik bij ben!

Gisteren maakte Manlief een foto van Jongste die bij de Bijna Naar Bed Show van de Mini Disco graag in het middelpunt staat. (Letterlijk hè, hij staat midden in die cirkel van kindjes!) Ik moest mee dansen van Oudste en mijn benen staan ook nog net op de foto.

En als jullie klaar zijn met de oh’s en ah’s vanwege Schattige Jongste die de Hokey Pokey helemaal onder de knie heeft:  Kijk dan naar die gespierde dijen jongens, staalkabels, dat zijn het. Famke Jansen in Goldeneye is er helemaal níks bij!

augustus 20, 2009 - Posted by | Repel, sport | ,

16 reacties »

  1. En dan ook nog zo mooi bruin! Houden zo!

    Krijgen we over een half jaar een update-foto?

    Reactie door Wieke | augustus 20, 2009

  2. Haha, leuk logje! En jij, topmodel🙂
    Frankrijk doet je goed, in alle opzichten!

    Reactie door Door | augustus 20, 2009

  3. Meid, die benen! Het lijken de mijne wel… 3 jaar geleden. Bij mij wil het lopen nog niet zo lukken, heeft tijd nodig als je voor het eerst start zeggen ze. Dus je valt er nog van af ook: ik weet zeker dat ik door zet. O ja en fietsen naar mn werk Katwijk-Leiden zou ook wel helpen ipv op de brommer.

    Reactie door Nicolette | augustus 20, 2009

  4. Als ik zeker zou weten dat ik dan ook alle Franse kazen naar binnen kan werken zou ik nu a la minute (nou ja als het ietsjes koeler is want NL is een sauna vandaag, 1 grote onoverdekte sauna) gaan hardlopen….helaas werkt het zo niet bij mij .
    Nee echt ik krijg er NOG dikkere kuiten van en val geen gram af en ik loop hard he? ik kruip niet.
    Pfff die benen maak ons hier even jaloers ja en die kleur ik ben melkfles all over the body, denk dat ik maar eens naar de zonnebank ga als we weer normale temperaturen hebben….

    Reactie door ilse | augustus 20, 2009

  5. Je hebt mooie benen hoor!

    Reactie door Nicoleke | augustus 20, 2009

  6. manlief komt er net aan en roept: “zooo van wie zijn die mooie benen??” (kind ziet ie niet eens staan)
    Steek die maar in je zak, ik zou nog een rondje doen ….en de makers van de nieuwe James Bond (ze willen een neger ;)) even bellen….

    Reactie door ilse | augustus 20, 2009

  7. @Ilse: BLOOS!!!

    Maar ik ga wel even auditie doen als de volgende James een neger is….hihi

    (Mijn Manlief is nu even iets minder amused ;-))

    Reactie door repel | augustus 20, 2009

  8. @Ilse: Ambre solaire speciaal voor de benen. Zelfbruiner die niet vlekt en nog belangrijker, niet vlekt. Van de zonnebank krijg je maar kanker, zei ze maar heel optimistisch.

    @Famke.. euh Repel: run baby run! Ik heb vanochtend de sportschool gebeld maar ze hadden geen groepsles. Dus ik ga zaterdagochtend maar weer spinnen. Twee uur. SPorten en schrijven, de beste therapie.
    En veel dank voor al je lieve woorden.

    Reactie door Joeltje | augustus 20, 2009

  9. I love dat cute hokie pokie dansende jochie, franse kaas en jouw mooi benen…😉

    Reactie door Cisca | augustus 20, 2009

  10. Snoeperig dansend jongetje en beeldige bruine benen, wil ik ook!

    Euh, heb al een snoeperig jongetje nu de benen nog… Kan dat ook gerealiseerd worden met 6 cm sleehak??

    Reactie door Meanannie | augustus 20, 2009

  11. Met de hoge sleehak krijg je mooie kuiten….hoe hoger de hak….hoe beter….

    Reactie door Repel | augustus 20, 2009

  12. Meid, ik vind het razend knap – dat rennen.
    Ben zelf een trage starter en vind het fietsen naar school (5 km) nét kunnen. Maar dan ben ik er wél al 2 uur uit! Eet een fruitje of 2 voor vertrek en een cracker of 2 als ik mijn eerste 10 km erop het zitten.
    Ben trouwens hard aan het lijnen momenteel. En al 2kg kwijt, hoera!
    Je hebt prachtige benen trouwens, naast je prachtige kind.
    Daar moet je vooral veel mee showen, als je ouder wordt krijg je van die ouwe-wijven knieën – vreselijk!

    Reactie door Marleen | augustus 20, 2009

  13. Na drie natte doeken op mijn gezicht en een kwartiertje naar adem happen, kan ik eindelijk reageren.
    Was even helemaal van de wereld bij het zien van deze sportkuiten hahahahha.
    Maar je ziet dat hij heel serieus bezig is met zijn dansje.
    Off topic, Repeldorp heeft geen last van het noodweer gehad, meer dan vijf minuten regen hebben we niet gehad dus maak je geen zorgen

    Reactie door Leidse Glibber | augustus 20, 2009

  14. @Marleen: oude wijven knieën jeeminee krijg hier een rolberoerte wanneer krijg je die? kan ik me voorbereiden….

    Reactie door ilse | augustus 21, 2009

  15. Nou Marleen: jij hebt geen oude wijven knieen! Echt niet! Maar ik weet wel wat je bedoelt. Weet je wat ik erger vind dan die knieen krijgen: ik ben bang voor zo’n platte oude wijven kont! Ik heb liever een Jennifer Lopez kont, hihi…

    Reactie door repel | augustus 21, 2009

  16. Die benen heten hier, dodelijke dijen😀

    Reactie door Barbara | augustus 21, 2009


Geef een reactie

