Repel's Blog

De onnavolgbare Repel en haar vier Daltons

Ik ga op vakantie en ik neem mee…

ALLES. En dan bedoel ik ook echt A.L.L.E.S. Het heeft maar twee dagen geduurd, maar ik ben klaar met pakken en onze pausmobiel is tot de nok gevuld. Kom maar op, ik ga de uitdaging aan: jullie kunnen niks roepen dat ik ben vergeten! Want ik ben niks vergeten. Ik heb A.L.L.E.S..

En daarom durf ik met een gerust hart te melden dat ik op vakantie ga en dat ons huis leeg is, want er valt hier voor inbrekers werkelijk niks meer te halen. Alles is mee, A.L.L.E.S. en de rest ligt in de kluis die in de slaapkamer in de muur is geboord maar dat weten de inbrekers niet.

p.s. De laptop is ook mee en we schijnen op het terras van het restaurant bereik te hebben. Joe-hoe! Ik voel vakantielogjes opkomen!

On y va!  À bientôt j’espère!

augustus 7, 2009 - Posted by | Party of Five |

10 reacties »

  1. Heel veel plezier, goede reis en ik zie uit naar je vakantieverhalen.

    Reactie door Door | augustus 7, 2009

  2. Heel veel plezier! Ik zie uit naar je vakantiefoto’s en – verhalen.
    Waar zitten jullie ongeveer in Frankrijk?

    Reactie door Wieke | augustus 7, 2009

  3. Tussen Limoges en Bordeaux….verdacht dicht bij het cognacgebied!!

    Reactie door repel | augustus 7, 2009

  4. Amusez vous bien!!!!
    Bonnes vacances…

    Reactie door ilse | augustus 7, 2009

  5. Ik wens jullie een heel goeie reis toe en een prachtige verkaansie!!!
    En ik wacht geduldig op je verkaansieblogjes ….🙂

    Reactie door Joos | augustus 7, 2009

  6. Heel erg veel plezier!!!

    Reactie door Nicoleke | augustus 7, 2009

  7. heul veul plaisir!

    Reactie door Corine | augustus 7, 2009

  8. Heel veel plezier en kom terug met mooie herinneringen!

    Reactie door Toaske | augustus 7, 2009

  9. fijne vakantie!!

    Reactie door illybilly | augustus 7, 2009

  10. Tja, als je A.L.L.E.S bij je hebt, dan rest ons nog alleen te zeggen

    AU REVOIR, aufwieder schnitzel, doe ’t hènig an en hou alles heel😀😀😀😀😀

    Reactie door Barbara | augustus 7, 2009


Geef een reactie

