Repel's Blog

De onnavolgbare Repel en haar vier Daltons

Een Zuchtje Zeeland

Degene die mijn Twiter, pardon Tweets heeft gelezen weet dat er iets was met een trampoline vandaag.

Op onze eerste heuse vakantiedag togen wij richting Zeeland naar vriendin M. Vriendin M ken ik van het internet. Volgens mij begon het allemaal bij punt.nl en inmiddels kennen we elkaar virtueel van haver tot gort.  Ze heeft prachtige bewerkingen gemaakt van mijn foto’s en voor Jongste kreeg ik de meest snoezige slofjes waarmee hij in de box heeft gelegen. Overigens ben ik ook de trotse eigenaar van een echt Appeltje in mijn keuken. (deze dus: klik) En dit was de tweede keer dat we elkaar ‘in het echt’  zouden zien. Het was een goddelijke dag. Ik ben een beetje rozig nu, ik heb de zon in mijn gezicht gehad. En ik ben meer ontspannen dan ik in tijden ben geweest.

Een grote trampoline dus. Daar wordt een grote vent ook weer een beetje kind van.

Geef toe, ze hebben een hele leuke vader!

En dit, mensen, dit is pas een zwembad!! En dan zwemt daar ook nog een heel lief en mooi meisje in rond die best met drie jongere Daltons wil spelen.

Een superheerlijke eerste vakantiedag. En als we dan nog nagenietend wegrijden, worden we getrakteerd op een mooi stukje regenboog die ik met 120 km/u met open raam fotografeerde (schrik niet, ik reed niet hoor).

Zeeland is mooi. Vriendin M. is ook mooi. En haar gezin ook.

augustus 5, 2009 - Posted by | Party of Five | , ,

11 reacties »

  1. oooooooooooooooooooooooooooooooo…………lekker! Jaloers! (maar het is je van harte gegund!)

    Reactie door Corine | augustus 5, 2009

  2. Nou manlief wet wel zijn mooiste kant te laten zien als ie op de foto moet 😉
    tweets? het het tweets? mag twitter niet meer? heb ik wat gemist?

    Reactie door ilse | augustus 6, 2009

  3. Oja, nog vergeten om je te zoeken met twitter. Ook ik tweet meestal alleen maar hoor, áls ik al online ben. Dat is ook alweer weken geleden inmiddels.

    Ik heb de regenboog gisteren gemist maar wel een heel mooi ondergaand zonnetje vastgelegd. Die staat op het forum.
    Ik sta dan boven in Jennifer’s raam, of gewoon op het pad naar het fietsenhok in de tuin, en flieps er lustig op los. Er zitten altijd mooie foto’s tussen. Komt omdat de natuur het altijd zo mooi schildert.

    xxx

    Reactie door Marleen | augustus 6, 2009

  4. Doe mij ook zo’n trampoline!!!

    Reactie door Nicoleke | augustus 6, 2009

  5. @Ilse: ik had begrepen dat je de berichtjes die je op Twitter achterlaat Tweets moet noemen. Ik probeer verschrikkelijk hard ‘bij’ te blijven, haha!!

    Reactie door repel | augustus 6, 2009

  6. Wat een heerlijke logjes, de laatste twee, het is zowaar een beetje besmettelijk!

    Reactie door Cisca | augustus 6, 2009

  7. heerlijke dag gehad dus. Maar weer geen repel op de foto! 😉

    Reactie door Toaske | augustus 6, 2009

  8. Repel is zo mooi, die blijft niet plakken op de pc 😉

    Maar je hebt weer leuke foto’s gemaakt van manlief op de tramp .

    Reactie door Haba | augustus 6, 2009

  9. Een geweldig begin van de vakantie zo te zien en te lezen.
    Leuk dat jullie elkaar voor het eerst in het eggie hebben ontmoet.
    Dat zwembad hmmmmmmmmm heerlijk en zeker nu.

    Reactie door Leidse Glibber | augustus 6, 2009

  10. Manlief’s ouders konden de foto ook zeer waarderen moet ik zeggen!

    Reactie door repel | augustus 7, 2009

  11. Ik vind het een geweldige foto en ze hebben echt een geweldige vader (zie het mijn vechtgenoot nog niet doen hoor ;))

    Reactie door Barbara | augustus 7, 2009


Geef een reactie

