Repel's Blog

De onnavolgbare Repel en haar vier Daltons

Een vrolijk logje

Ik heb een mooi leven. Ik heb een goed leven.

Nu had de eerste helft van 2009 best wat nare verrassingen voor me in petto. Mijn soulmate-huisdier is overleden, dat is niet fijn nee. Ik ben een vriend kwijtgeraakt, dat is niet fijn nee. Ik heb mot met een familielid waarbij ik twijfel of, en zo ja op welke termijn dit ooit nog goed komt. Dat is ook niet fijn, nee. En we hebben zorgen gehad en nog steeds hebben we zorgen rond Middelste. Dat is niet fijn nee.

Maar aan de andere kant….als dit alles is kan ik het makkelijk handelen en heb ik nog steeds mazzel in het leven. Want ik heb de beste Manlief van de wereld (en dat is zuiver objectief mensen), ik heb drie hele lieve, grappige en mooie slimme kinderen waarvan de middelste al drie keer op het potje is geweest vandaag uit zichzelf, en ik heb de beste baan ter wereld met topcollega’s en ik heb hele lieve vrienden die ik al decennia heb zonder er ooit mot mee te hebben gehad en ik heb een boel familieleden waarmee ik prima door een deur kan. Ik heb 4 schitterende poezels waar we allemaal gek mee zijn. Ik heb een camera met een nieuwe lens (had ik al gezegd dat ik een nieuwe lens had?) Ik heb gelijnd en ik ben mijn babyvet kwijt. Ik ben weer wat ik was in mijn pré-zwangerschappentijd. Joehoe, wie had gedacht dat dat ooit nog mogelijk was. Ik ben geen zwangere moeke meer, ik ben de stoere moeder van drie Daltons.

Manlief en ik hebben dromen voor de toekomst. We hebben mooie plannen voor de komende 5 jaar. Dat logje komt later wel. Wij hebben een mooie toekomst samen.

En ik heb vakantie. Ik heb vrij en ik heb drie hele weken vakantie. Even een paar daagjes om thuis bij te komen (lees: wassen, strijken, koffers pakken) en dan gaan we richting la douce France.

Het glas is halfvol, maar als je onder een bepaalde hoek kijkt is mijn glas driekwart vol. Dat gezegd hebbende ga ik nu een groot glas rode wijn inschenken. Proost.

augustus 4, 2009 - Posted by | Beslommeringen, Repel | ,

13 reacties »

  1. Heb je een nieuwe lens dan? Dan koop maar snel een nieuwe of maak hem maar ‘ns goed schoon want op jouw gezicht zit wel een erg nare vlek.
    Vraag me af waarom je man en kinderen wel herkenbaar plaatst en jezelf niet. Ben je misschien stiekem een BN’er of zo?😉
    Zonder gekheid: het glas is zeker halfvol!!! Enne, proost!

    Reactie door Toaske | augustus 4, 2009

  2. ik drink een slokje port met je mee. Proost: op een hele mooie welverdiende vakantie!

    Reactie door Corine | augustus 4, 2009

  3. Van zo’n vrolijk logje word ik zelf ook helemaal vrolijk en blij. Bedankt! Geniet van je vakantie.

    Reactie door prutsen | augustus 4, 2009

  4. Repel . . . . driewerf hoera voor Middelste, het gaat allemaal goed komen, zeker weten🙂

    Reactie door Haba | augustus 4, 2009

  5. Poeperdepoep! Komt helemaal goed met Middelste. Als de wind draait gaat ie helemaal los in France, ik hoop het voor je.
    Je blijft lekker in cognito zo met die vlek voor je gezicht. Straks ken ik je weet-ik-waarvan, want we wonen tcoh wel bij elkaar in de buurt.

    Reactie door Nicolette | augustus 4, 2009

  6. Een nieuwe lens? Hoe kan ik dat nou gemist hebben😉 ??
    Tja idd je hebt heel veel om gelukkig te zijn en negatieve energie is het niet waard om tijd aan te verspillen geloof me .
    Laat maar…….
    En die dromen daar ben ik nu wel benieuwd naar…

    Reactie door ilse | augustus 4, 2009

  7. Tsss waarom moet je hoofd nou weer worden weggegumd?
    slaat nergens op , show me your face🙂

    Reactie door ilse | augustus 4, 2009

  8. Heerlijk zo’n gelukkig logje! Moge er vele volgen.

    Je maakt me wel nieuwsgierig naar jullie dromen….

    Reactie door Wieke | augustus 5, 2009

  9. Met je billen naar de oost!

    Reactie door Joos | augustus 5, 2009

  10. Wat een blij logje! Heerlijk dat het goed gaat met alles. Ben benieuwd naar jullie droom voor de komende jaren. Leuke foto!

    Reactie door Door | augustus 5, 2009

  11. Hè een nieuwe lens, goh, dat had je ook wel eerder mogen zeggen hoor😛

    Nee zonder gekheid, het is fijn dat het leven jullie toelacht. Geniet er van want er is te veel om gelukkig van te worden. Aftellen dus. Ik wens jullie veel plezier en tot die tijd, sterkte met de was

    Middelste, jij verdient 100.000 duimen om hoog.

    Reactie door Barbara | augustus 5, 2009

  12. Je hebt heel veel om dankbaar voor te zijn. Het mooiste is dat je het zelf ook zien wilt. Er zijn genoeg mensen die alleen maar kijken naar wat ze niet hebben.

    Geniet er maar lekker van, je 3 heerlijke weken vrij. In gedachten zie ik jullie al genieten op vakantie. En juist in die ontspannen sfeer zul je zien dat het met middelste helemaal geweldig zal gaan. Als het dan toch moest gebeuren was dit wel de beste periode van het jaar om het allemaal goed te laten gaan.

    xxx

    Reactie door Marleen | augustus 6, 2009

  13. Helemaal gelijk het glas is altijd half vol, en met driekwart moet je echt gelukkig lekker in je vel zitten.

    Reactie door Leidse Glibber | augustus 6, 2009


Geef een reactie

