Repel's Blog

De onnavolgbare Repel en haar vier Daltons

Casa Repel proudly presents: Van links naar rechts…

Miss Marple is 6 geworden afgelopen maand. Ze is lief, zo lief.
Ze is ons ‘ongelukje’. We wilden eigenlijk alleen maar haar kindjes, maar omdat ze het bij ons beter zou hebben konden we haar bij het aanbod niet weigeren. Ik heb een zwak voor levende wezens die het moeilijk hebben…

Sinds haar sterilisatie komt ze lekker aan en dat is heel erg goed want ze was zo uitgemergeld. Als (halve?) (kwart?) Maine Coon is ze klein. Heel klein. Zelfs voor een gewone kat is ze klein, eigenlijk.

Haar zonen worden 13 augustus 7 maanden. (Dan is Morse 7 maanden en 1 dag dood. Morsie…ik mis hem nog steeds zoveel. Godver, ik jank weer.) Sherlock heeft de bouw van zijn vader, Watson lijkt meer op zijn moeder. Maar groot worden ze sowieso. Volgens de boekjes groeien ze door tot 3 jaar. En deze heren zijn nog geen 7 maanden…mijn hoop op HELE GROTE KATTEN is groot!

De vloertegel is 32×32 cm….voor het perspectief.

Van links naar rechts: Miss Marple, Sherlock, Watson.

Helaas voor de schitterende pluim, heb ik bij beide koters al twee keer de staart moeten afknippen…kattenbakongelukje…

augustus 3, 2009 - Posted by | Levende Have | ,

12 reacties »

  1. Wat komisch dat mama al kleiner is dan haar jongens!
    Pracht plaatje!
    Ze eten zonder ruzie te maken?

    Reactie door Wieke | augustus 3, 2009

  2. Potdorie, mijn grootste wens is ook zo’n poederdons, maar ze zijn zo duur😦 Toch, ooit …..
    Ze zijn zo ontzettend mooi😀

    Reactie door Joos | augustus 3, 2009

  3. gave foto
    mooi dat je zo gek met ze bent…en die namen….🙂

    Reactie door ilse | augustus 4, 2009

  4. Schattige foto!

    Reactie door Door | augustus 4, 2009

  5. Als ik niet allergisch zou zijn voor katten, zou ik ook een Maine Coon willen. Wat zijn dat toch mooie beesten!
    Prachtige foto trouwens.

    Reactie door prutsen | augustus 4, 2009

  6. Wow, ze zijn inderdaad groot geworden zeg! En iedereen zegt het al, maar het is echt een gave foto.

    Reactie door Cisca | augustus 4, 2009

  7. Haha, prutsen: ik ben ook allergisch voor katten! Maar Maine Coons zijn hypoallergeen zogezegd: ze verharen weinig roos!

    Reactie door repel | augustus 4, 2009

  8. Echt waar? Daar ga ik mij eens verder over informeren want ik heb altijd al een kat, en zeker zo’n mooie Maine Coon, willen hebben.

    Reactie door prutsen | augustus 4, 2009

  9. Hun staart moeten afknippen? Ik hoop alleen het haar van hun staart. Ja ja klein detail slechts… Ze zijn prachtig… maar dat wist je al.

    Reactie door Nicolette | augustus 4, 2009

  10. Ja maar, ja maar….het haar alleen al was 5 centimeter lang! Het worden GROTE katten…

    Reactie door repel | augustus 4, 2009

  11. Ze groeien tot hun 4e jaar door en kunnen heel groot worden. Ik heb er hier eentje naast mij liggen. En het zijn zulke lieverds met hun hele kleine miauwtjes, maar zo aanhankelijk, de mijne wil altijd bij mij in de buurt zijn. Fijn dat je mams erbij hebt genomen. Dat verdient ze.
    marijke

    Reactie door marijke | augustus 7, 2009

  12. Prachtige foto inderdaad, Vrouwe Repel,
    En zo braaf dat ze naast elkaar zitten te eten. Een mens zou er week van worden. Wij hebben hier ook zo’n gedomesticeerd roofdier rondlopen. De vrouw sakkert wel eens op haar, omdat zij soms binnenkomt met vuile pootjes en omdat er soms haar achterblijft op het tapijt.
    Ikzelf kan niet boos zijn op katten. Ik kan het niet.
    Met vriendelijke groeten,
    De Drs.

    Reactie door Drs. Johan Arendt Happolati | augustus 11, 2009


Geef een reactie

