Repel's Blog

De onnavolgbare Repel en haar vier Daltons

He jij daar, daar op die kazerne

He lief, daar op die kazerne
Zwaar hè, zijn ze, die laatste loodjes
Vinnik ook
Laatste dienst van het vakantierooster
Maar morgen kom je thuis en dan hebben we jouw loodjes gehad
En dan hoef ik nog maar twee daagjes

Da’s te doen, toch?

En vannaf dan zien we elkaar weer
Dan kunnen de kinderen zien dat mama en papa elkaar überhaupt kennen

En daarna is het
Croissants
Baguettes
Vin
Fromage
Et spécialement, pour mon homme: heineken d’Hollande!

Nog maar een paar daagjes lief, en dan gaan wij la douce France onveilig maken!

He lief, wat vind je van deze foto?

Hé lief, ik mis je

juli 31, 2009 - Posted by | Party of Five | ,

10 reacties »

  1. Heee lief, ik mid jou ook.
    Heb er zin an, met ze alle in het franseland.
    Foto is geweldig, echte daltons hihihi.
    Geniet jij nou maar van je laaste avond alleen. Ik zie je morgen xxxxxxxx

    Reactie door manlief | juli 31, 2009

  2. Wat zijn jullie nog heerlijk lievig tegen elkaar…

    Reactie door Wieke | juli 31, 2009

  3. Ach wat romantisch!

    Reactie door Toaske | juli 31, 2009

  4. Gatver wat klef…

    (nee hoor,😉 juist heel erg lief en je gaat toch wel loggen hè in Frankrijk??)

    Reactie door ilse | juli 31, 2009

  5. Ohhh lekker vooruitzicht, ik hoop dat zijn laatste dienst rustig verloopt en jullie daarna heerlijk op vakantie kunnen.
    Ik moet nog drie weken wachten voor het zover is.
    Ik weet niet of je logt dekomende dagen, maar anders alvast een heerlijke vakantie voor jullie met die geweldige Daltons, geniet er maar van.

    Reactie door Leidse Glibber | augustus 1, 2009

  6. deze lief kan het ook niet nalaten om commentaar te geven;
    wereldfoto!!!!!!!!!!

    ik wen jullie met zijn allen een heerlijke, onbezorgde en liefdevolle, gezonde vakantie toe!!!!

    reageer niet meer zo vaak, maar als het èffe kan….kom ik nog wel ff kijken hoe het met de dalton familie gaat!!!

    kuszzzzzzzzzzzz

    Reactie door marieke | augustus 1, 2009

  7. Vrouwe Repel,
    Het eerste wat mij opviel was de compositie van die foto: dat is er eentje om te bewaren.
    En U communiceert dus met uw mannetje op zijn werk via de kepjoeter? Niks mis mee, als U mij vraagt.
    Ik wens U een goede vakantie toe. Zuinig met Heineken en met de Franse vin, zoude ik zo zeggen. Of anders, afspreken wie wanneer zat wil zijn. Er moet immers ook nog voor de kinders gezorgd worden. Ook dienen er spelletjes in de auto medegevoerd worden ter vermaak ende lering van het kleine grut; zo’n toch naar Frankrijk kan immers lang duren.
    Met vriendelijke groeten,
    De Drs.
    P.S. Als U straks door België raast, denk dan ook eens (één sekonde maar) aan de Drs.

    Reactie door Drs. Johan Arendt Happolati | augustus 1, 2009

  8. Bij ons was het andersom: Man al op de camping 2 weken en ik nog aan de arbeid. Nu zijn we weer lekker klef samen. Op vakantie in de achterhoek… Veel plezier in France!

    Reactie door Nicolette | augustus 1, 2009

  9. Het enige dat er aan de daltons mist, zijn de gestreepte pakjes🙂

    Maar als het goed is, zijn pa en ma dalton weer herenigd en nu is het nog de vraag, wanneer is het du pain, du vin, du boursin??

    Reactie door Barbara | augustus 2, 2009

  10. Yesssss….we zijn weer samen. Nou ja, eigenlijk was ik gisteravond alleen weg en nu is hij weer naar de Kuip. Maar goed: we zijn er allebei zodat ze ander eindelijk ook eens weg kan, moet je maar denken. Nog 5 nachtjes, dan hebben we vakantie.

    Reactie door repel | augustus 2, 2009


Geef een reactie

