Repel's Blog

De onnavolgbare Repel en haar vier Daltons

Michael Jackson

We zaten in de auto en ik probeerde Middelste gerust te stellen: we hebben nu voldoende medicijnen, alles komt goed.

Middelste: ja maar, dan ga ik dood! Net als Michael Jackson!

Ik moest even flink bijsturen om niet van de schok in de sloot te rijden. Ik heb het dus niet met hem over Michael Jackson gehad hè, dat heeft hij opgepikt. En dat hij de link legt naar eigen medicijngebruik vind ik met nog meer nèt vier jaar oud op zijn minst opmerkelijk.

juli 29, 2009 - Posted by | De Daltons | ,

12 reacties »

  1. dat is zeker opmerkelijk ja ….
    Snel Jantje Smit laten luisteren…😉

    Reactie door ilse | juli 29, 2009

  2. Zolang hij geen Propofol krijgt om te poepen, blijft Middelste gewoon in leven. Wel bijzonder dat ie zo’n link legt. En Ilse, van Jan Smit knap je tegenwoordig ook niet meer op…

    Reactie door Nicolette | juli 29, 2009

  3. Oudste vindt Thriller “cool”, als het niet “vet cool” is.

    En ik had inderdaad moeten uitleggen dat het geen Propofol was, hihi!

    Reactie door repel | juli 29, 2009

  4. Jezum, daar denk je inderdaad niet zo 123 over na! Ben er even stil van :S
    @Ilse, Jantje Smit is net uit elkaar, dat kun je ook letterlijk opvatten😉

    Reactie door Joos | juli 29, 2009

  5. ……… hier zakt mijn broek van af!

    Reactie door Carla | juli 29, 2009

  6. Ongelooflijk zeg. Kleine potjes hebben grote oortjes, dat is maar weer eens bewezen…

    Reactie door Cisca | juli 29, 2009

  7. Zo he, wat een verhaal over meneer Ooievaar en het drollenbos. Ik hoop dat het gaat helpen! Succes.

    Reactie door Toaske | juli 29, 2009

  8. Zo zie je maar, ze pikken echt alles op hoor.
    Je staat er echt zo nu en dan versteld van.

    Off topic, voor werk ongeveer 30.000km per jaar.
    Het leuke is dat je op de vreemste plekken komt, kan alleen niet altijd fotograferen ivm stoppen, tijd of parkeren.

    Reactie door Leidse Glibber | juli 29, 2009

  9. Dat is eigenlijk wel sneu, dat hij daar zo van schrikt. Maar idd: verder sluit ik me aan bij Nicolette.

    Reactie door Joeltje | juli 29, 2009

  10. Je wist toch al dat ie hardstikke vreselijk slim is?

    Reactie door Wieke | juli 30, 2009

  11. Jeetje zeg, die kleine die luistert op precies de verkeerde momenten :S

    Gelukkig heeft ie dr. Ooievaar die hem veilige meds voorschrijft en geen griezeldok. die een iets te heftig medicijn geeft op een iets te verkeerde plek.

    Reactie door Barbara | juli 30, 2009

  12. ik weet niet of het opmerkelijk is
    mijn kids weten ook wat er allemaal op tv verteld wordt over michael
    je ontkomt er ook niet aan natuurlijk

    Reactie door illybilly | juli 30, 2009


Geef een reactie

