Repel's Blog

De onnavolgbare Repel en haar vier Daltons

Gespot: talentvolle middenvelder in de dop

Oudste. Met zijn FC Barcelona zweetbandje en zijn nieuwe eredivisie bal. De officiële replica. Wekenlang ging hij dagelijks de sportwinkel in om te vragen of hij al binnen was. Hij mocht ‘m hebben omdat hij de blauwe slip heeft overgeslagen en direct de bruine slip kreeg bij judo. Maar de jongen staat te popelen om te gaan voetballen. In F10 gaat hij spelen. Samen met allemaal andere jongetjes die niet eerder op voetbal zaten. Het gaat een mooi jaar worden.

De foto heb ik gemaakt met mijn nieuwe lens. Had ik al verteld dat ik een nieuw objectief heb? Nee hè? Nou, ik heb dus een nieuwe lens en die nieuwe lens die kijkt heel mooi naar mijn kinderen.

juli 17, 2009 - Posted by | De Daltons | , ,

7 reacties »

  1. Dat gaat helemaal goedkomen met voetballen. Hoelang blijft die bal zo mooi wit😉

    Reactie door Barbara | juli 17, 2009

  2. Goh heb je een nieuwe lens??

    Reactie door ilse | juli 17, 2009

  3. Als ik niet beter wist zou ik denken dat je een nieuwe lens hebt😉. Zo maak je wel mooie plaatjes zeg.

    Reactie door Carla | juli 17, 2009

  4. Oh mooi! Oudste hier gaat ook bij het voetballen volgend jaar. Omdat ze teveel meisjes hebben (ze voetballen nog in 7-tallen en oudste is meisje nummer 12) traint ze eerst een heel jaar mee (de rest voetbalt namelijk al langer). Kan ze zien of ze het leuk vindt en alvast wat balgevoel en conditie opbouwen.

    Reactie door Toaske | juli 17, 2009

  5. Er is toch een liedje over het voetballen? Iets met schoppen of zo hihihi Ik kan het weten, ik heb nu ook een dikke enkel. xxx

    Reactie door manlief | juli 17, 2009

  6. Als hij maar geen voetballer wordt, ze schoppen hem misschien half dood. Maar liever dat nog, dan het bord voor de kop van een zakenman…

    Ja. Bedankt he. Nu zit het ook in mijn hoofd!

    Hihi….gefeliciteerd schat…500 weken…

    Reactie door repel | juli 17, 2009

  7. Dat liedje ging over de eenzame fietser, die langs dat boertje rijdt….

    Reactie door Carla | juli 19, 2009


Geef een reactie

