Repel's Blog

De onnavolgbare Repel en haar vier Daltons

Ik heb een nieuwe lens!

Nee, geen contactlens dit keer, maar een nieuw objectief voor mijn camera. Ik heb gekozen voor een lens die het hele bereik aankan. Van 18 tot 250. Ik hoef nooit meer te wisselen van lens. Nou ja, tenzij ik ooit ook nog die macrolens erbij koop. Maar dan wil ik ook de lens tot 500. Nou ja, maar dan wil ik eigenlijk eerst die losse flitser. Ik wil te veel.

Het is een hele, hele goede lens! Mag ook wel voor een vijfde maandsalaris. Vooralsnog kan ik niet stoppen met fliepsen! Ik kan weer lekker zoomen en heerlijke foto’s maken van mijn Daltons zonder er zover op te zitten dat ze het direct in de gaten hebben. Het is gewoon jammer dat ik ‘m moet verkleinen voor de log.

juli 14, 2009 - Posted by | De Daltons, Repel | ,

9 reacties »

  1. mooi hoor!

    Reactie door Corine | juli 14, 2009

  2. Oh wat een geweldige foto!!!

    Reactie door Toaske | juli 14, 2009

  3. Een prachtige foto met ’n fijne lens. Welk merk camera heb je? Ik ben me aan ’t oriënteren op ’n slr en overweeg de Canon 450D (lees: die MOET ik hebben.) Ik twijfel nog over welke extra lens ik ga kopen en of ik dat direct ga doen of daar nog even mee wacht. Ben benieuwd naar jouw ervaringen.

    Reactie door Joeltje | juli 14, 2009

  4. Doe mij ook zo’n lens! En anders neem ik wel genoegen met een vijfde maandsalaris.

    Reactie door Carla | juli 14, 2009

  5. Grapje hoor!

    Reactie door Carla | juli 14, 2009

  6. Je zoon kijkt alsof hij wil zeggen: ‘ja ja, geloof je het zelf’ …….
    Maar het is een mooi plaatje🙂

    Reactie door Joos | juli 14, 2009

  7. Welk merk lens is het?

    Reactie door ilse | juli 14, 2009

  8. Ik heb een sony alfa 200 en de lens is een tamron 18-250 LD aspherical (IF) Macro

    Reactie door Repel | juli 15, 2009

  9. Deze foto is een prijswinnaar Repel, die moet je overal insturen!!

    Reactie door Marleen | juli 15, 2009


Geef een reactie

