Repel's Blog

De onnavolgbare Repel en haar vier Daltons

Ik HAAT de brandweer

Update: HIEPERDEPIEP HOERA!!!

Middelste is 4!!!!

…en het is half 10 en Manlief is nog thuis…
…wijze lessen uit het verleden hebben mij geleerd…
…dat ik hem zo snel mogelijk vol bier moet gooien!

Morgen wordt Middelste op de 4de 4 jaar oud en dat gaan we 4en.

Waren het niet dat…

…de roostermaker van de brandweer was vergeten Manlief vrij te roosteren op zijn dienstdag morgen

…Manlief dat op het laatste nippertje alsnog wist te regelen; hij zou tweede reserve zijn

…zonder zieken zou hij zeker vrij zijn

…er zijn inderdaad geen zieken

…maar er was gisteren wel een über-belachelijk-over-the-top-actief-macho-wij-kunnen-alles-teamuitje

…er zijn dus vandaag een heleboel geblesseerden

…kortom:

De kans is groot dan Manlief morgen moet werken.

Ik mag wellicht morgen in mijn eentje het grote feestje gaan doen. Inclusief alle boodschappen die nog gehaald moeten worden.

Op zaterdag in de supermarkt alleen met drie kinderen.

En ’s middags mag ik blij kijken als de visite er is. 

Joe-hoe.

Als dit waarheid wordt morgen: hoe groot achten jullie de kans dat ik ooit nog gezellig langsga bij de brandweer?

juli 3, 2009 - Posted by | Beslommeringen, Repel | , ,

10 reacties »

  1. Laat de boodschappen lekker thuis bezorgen, stuur de rekening naar de brandweer gna gna. Is morgen het kinderfeestje of de overige visite?

    Reactie door Carla | juli 3, 2009

  2. o boy. K-brandweer idd. affikken die handel. succes

    Reactie door Corine | juli 3, 2009

  3. Sjemig, niet tof zeg. Stom werk van je man. Het is dat er ook nog een vergoeding tegenover staat, maar anders …

    In ieder geval: van harte met middelste en een heel tof feest morgen. Het komt vast en zeker allemaal goed!

    Reactie door Toaske | juli 3, 2009

  4. Eeeeeh, nee: er staat geen vergoeding tegenover. Hij had toch gewoon dienst?

    Reactie door repel | juli 3, 2009

  5. Wat een gedoe elke keer met die brandweer! Wij vieren morgen de verjaardag van jongste. Ik wens jullie een mooi feest!

    Reactie door Door | juli 3, 2009

  6. ik haat ook de brandweer !

    Reactie door ilse | juli 3, 2009

  7. Als eerste dan de felicitaties voor jullie Middelste, dat het een echte jarige 4 jarige is die nu echt niet meer naar het kdv hoeft en als de brandweer naar school mag.

    Oops, geloof dat ik begon te schelden😮

    Maarre denk je niet dat Albert bij jullie levert? Dan moeten alle über-macho-collega’s maar ff lappen want het is HUN schuld.

    Reactie door Barbara | juli 4, 2009

  8. Nou toch gefeliciteerd! maak er een leuke dag van!
    niet te veel aan denken, want dan komt het uit!

    Reactie door Noor | juli 4, 2009

  9. Van harte gevééliciteerd Grote Middelste!!
    Goh wat ben je al groot zeg, 4 jaren!!
    Als je 4 bent ga je al echt naar school, met een rugtas waar je spullen in zitten.
    In de grote vakantie verveel jij je straks misschien.
    Moet je toch eens aan mam vragen of ze de loco wil opzoeken, kun jij lekker verder met leren.Ik heb gehoord dat je dat heel fijn vindt!

    Oja,en geef die kanjer van een mam maar een dikke knuf van me.
    Ik weet zeker dat ze die verdient vandaag!!

    Reactie door Marleen | juli 4, 2009

  10. gefeliciteerd met de 4 jarige
    dus officieel een kleuter vanaf vandaag!

    en hoeveel biertjes heeft manlief al op?🙂

    Reactie door ilse | juli 4, 2009


Geef een reactie

