Repel's Blog

De onnavolgbare Repel en haar vier Daltons

Nagelbijter

We hebben er een nagelbijter bij. En het is er eentje op vier poten.

Dat Watson daarnaast ook een neusduwer is, is op zich niet zo apart. Ik ken meer poezenbeesten die dat doen. Hij maakt me steevast ’s ochtends wakker door heel hard neusje-neusje te doen met me. En dat dan het liefst een kwartier lang, luid spinnend. Maar vervolgens gaat hij op mijn nagels bijten.

Nu weet ik dat ik heel erg lange nagels heb die erom vragen aangevallen te worden door elk willekeurig kitten van zes maanden oud, maar hij valt de nagels aan van iedereen. Vriendin moest grinniken toen Watson aan haar nagels begon te knauwen, maar even later slaakte ze een gilletje toen hij ook aan haar teennagels begon. Hij vermijdt de teen zelf, het is hem echt om het nagelbijten te doen.

Tegenwoordig lig ik met mijn handen tot vuisten gebald in bed. Doodsbenauwd ben ik dat ik ’s ochtend wakker word met 10 afgekloven stompjes. Dan pakt hij tenminste de teennagels van Manlief, die steken namelijk onder het dekbed uit.

We mogen dan mooie poezenbeesten hebben, een beetje raar zijn ze wel.

juli 2, 2009 - Posted by | Levende Have | ,

4 reacties »

  1. ee, tsja, dat klinkt wel een béétje apart!

    Reactie door Corine | juli 2, 2009

  2. Ik moet er even niet aan denken, kun je hem dat niet afleren?

    Reactie door Carla | juli 3, 2009

  3. he paul moet nodig een pedicuren hebben
    misschien moeten we eens langs komen 😉

    groetjes roxy en paul

    Reactie door roxy | juli 3, 2009

  4. wat een mooie ogen

    Reactie door louisa | juli 7, 2009


Geef een reactie

