Repel's Blog

De onnavolgbare Repel en haar vier Daltons

Ik heb een appeltje

Ik heb een appeltje. En als ik achter de compu zit lekker bij mijn iMac ben,
heb ik vol zicht op mijn appeltje. 
Computeren op de Apple, kijkend naar mijn appeltje.

Ze hebben gelijk: wij Apple-liefhebbers zijn net een sekte.
Als je over bent op de Apple wil je niet meer anders! Het is inderdaad simpelweg sektarisch. 

***

Dank je wel, lieve Marleen.
Dank je voor je vriendschap, voor je onophoudende steun en begrip.
In tegenstelling tot wat ik dacht, kan je wel degelijk echte vrienden vinden op het internet.
En dank je voor het feit dat je zo mooi schildert.
Mijn mooie keuken is schitterend geworden met jouw Appel.

 

juni 15, 2009 - Posted by | Repel | , ,

12 reacties »

  1. Hartstikke mooie gedicht en het staat prachtig in je interieur.

    Reactie door Miauwers aan den Rijn | juni 15, 2009

  2. Mooi hoor die 2 appels

    Reactie door ilse | juni 15, 2009

  3. *bloos*
    Dank voor al je complimenten.
    Internet is een prachtig medium, ik leer nog elke dag – want alles wat ik niet weet zoek ik even op.
    En ik heb al heel wat lieve mensen leren kennen, en sommigen hebben nét dat beetje extra.
    Je snapt het al, jij bent zo’n speciaaltje.

    Ik ben er trots op dat een van mijn Appeltjes bij jou hangt meid.
    En ik vond het heel fijn om hem persoonlijk bij jou te mogen afleveren.
    Volgende keer neem ik een lekker mandje appeltjes voor je mee;-)

    (en ’t is toch wel een hele eer om in één adem met een Apple genoemt te worden hoor)

    Geniet er maar lekker van.
    Je hebt je beide appeltjes dubbel en dwars verdiend.

    Reactie door Marleen | juni 15, 2009

  4. Zeg je vorige week dat je even rust houdt en gelijk knal je er giga veel logs op hahahaah.
    Was nat he de avondvierdaagse, wel jammer maar ik begreep toch wel een succes geworden.

    Reactie door Leidse Glibber | juni 15, 2009

  5. Hey repel,

    Mooie appel hoor, hihihi. Zo zie je ze bij mij op de fruitschaal niet.

    OT: wat er bij lg is gebeurd daar heb ik geen weet van, ik vond zelf de situatie nogal komisch. Ik was op een verkeerd been gezet door het mooie, lange haar, whahaha.

    Trouwens ik heb ook een wordpress-account, is dit prettiger dan een punt account of heb jij met punt geen ervaring? Ik weet wel, dat ik van deze provider geen retourberichten krijg wanneer je iets post. Bij punt wel, en dat vind ik wel zo prettig.

    Fijne dag en appelse,
    Elisabeth

    Reactie door elisabeth | juni 16, 2009

  6. Ik zal ineens het vakje onder dit vak, whahaha

    Reactie door elisabeth | juni 16, 2009

  7. Wij hebben ook zo’n appeltje in de keuken. Aan de muur. Alleen iets kleiner.
    Die andere appel heb ik niet, ook al zou ik soms wel willen…

    Reactie door Cisca | juni 16, 2009

  8. Ik heb alleen appeltjes op de fruitschaal… oh nee, alleen nog kiwi’s zie ik nu!

    Reactie door Door | juni 16, 2009

  9. Ja, ook wij hebben allemaal Apple’s in huis!! Noooooit meer iets anders!! (net als Ilse! Die mij vertelde dat jij net zo’n stoere man hebt als ik… Hahahaha)

    Reactie door Wondelgijn | juni 16, 2009

  10. dat is mooi zeg
    je wijnrek ook trouwens

    ps als jeroen 3 weken weg is kunnen we waarschijnlijk wel smsen en bellen
    hangt een beetje van zijn bereik af
    ze zitten natuurlijk vaak in het bos dus dan wordt het wat lastiger
    maar ach, het zijn maar 3 weken
    ik ben het wel gewend hoor

    Reactie door ilse | juni 17, 2009

  11. Tja 1 voordeel heeft ie zeker, rotten kan ie niet.

    Ik vind het mooi, 2 appels in 1 oogopslag🙂

    Reactie door Barbara | juni 19, 2009

  12. […] in de box gelegen. Overigens ben ik ook de trotse eigenaar van een echt Appeltje in mijn keuken. (deze dus: klik) En dit was de tweede keer dat we elkaar ‘in het echt’  zouden zien. Het was een […]

    Pingback door Een Zuchtje Zeeland « Repel’s Blog | augustus 5, 2009


Geef een reactie

