Repel's Blog

De onnavolgbare Repel en haar vier Daltons

Ja natuurlijk neem ik je terug!

Soms heb ik ‘iets’ met een nummer. Dat het me raakt zonder dat ik kan uitleggen wat het is. Dat je een nummer met je ziel hoort, in plaats van met je oren.

De muziek van John Legend is normaal gesproken niet mijn genre, lekkere donkere man of niet. Maar dit nummer, This Time, dit nummer heeft-‘t-um.

Tot en met de allerlaatste noot. Stem, piano, tekst (oh die tekst!) en de nuances in de melodie. Dit nummer klopt van a tot z. Pick up the phone, why won’t you come hoooooooooome! (Met zo’n huil) This time it’s all of me. Kippenvel doesn’t even begin to cover it.

Als iemand voor me zou staan en dit zo zou zingen voor me, zou ik ‘m direct terug nemen (wat hij ook zou hebben gedaan).

En als de lekkere neger John Legend voor me zou staan en dit tegen me zou zingen zou ik ‘m ook terug nemen. Oh, dat kan niet, ik heb hem nooit gehad. Eeeehm, nou, dan zou ik hem er subiet bij nemen.

juni 12, 2009 - Posted by | Repel | ,

4 reacties »

  1. Oh nee, dit is helemaal mijn muziek niet!

    Reactie door Toaske | juni 12, 2009

  2. Moet je de 1e cd eens luisteren die is ook zooooooo goed !!!

    Reactie door ilse | juni 12, 2009

  3. Ik vind dit ook mooi 🙂

    Reactie door Barbara | juni 13, 2009

  4. eh nee, niet mijn muziek maar ik snap wel wat je bedoelt, soms heb je dat gewoon met muziek

    Reactie door ilse | juni 13, 2009


Geef een reactie

