Repel's Blog

De onnavolgbare Repel en haar vier Daltons

Spierpijn

Overbuurman en ik keuvelen, Overbuurmeisje en Oudste dartelen om ons heen. We lopen de avondvierdaagse. Overbuurmeisje en Oudste leggen drie keer de afstand af die wij afleggen, maar ze redden allebei de eerste avond vijf kilometer op hun gemak. Het is een nostalgisch festijn, de avondvierdaagse, met snoepjes en bekertjes limo onderweg en stempelen bij controleposten. Overbuurman en ik moeten allebei terugdenken aan onze eigen keren avondvierdaagse destijds.

De volgende ochtend sta ik op en ik heb spierpijn. Hoe kan dat nou? Van die lullige vijf kilometer? Maar dan ineens snap ik het: ik (torenhoge hakken is my middle name) heb vijf kilometer gelopen op platte schoenen. Dáár heb ik spierpijn van.

juni 9, 2009 - Posted by | De Daltons, Repel | ,

9 reacties »

  1. Hahahahahaha gewoon op hoge hakken dan de volgende keer !

    Reactie door ilse | juni 9, 2009

  2. Grappig dat uiteindelijke platte schoenen feitelijk dus minder comfortabel worden!

    Reactie door Nicole | juni 9, 2009

  3. Volgende keer dan maar op hoge hakken? Ik zou het niet kunnen hoor! Heb al hoogtevrees als ik op een krant sta.

    Reactie door Wieke | juni 9, 2009

  4. Knap hoor dat je op hakken kunt lopen, ik breek er m’n nek mee als ik ze zie😉

    En we hebben een potje potje potje ve-he-het al op de taaaaaaafel gezet

    Jammer eigenlijk dat hier geen avondvierdaagse is maarja wat wil je, met 2 basisscholen en een handje vol alternatievelingen kun je ook geen avondvierdaagse vullen hè😉

    Reactie door Barbara | juni 9, 2009

  5. Ik zou het juist niet kunnen op hoge hakken.
    Maar waarom liep je dan eigenlijk op platte schoenen?

    Reactie door Carla | juni 9, 2009

  6. Daarom wissel ik af. Hoge hakken op het werk en thuis overdag vaak platte schoenen!

    Reactie door Toaske | juni 9, 2009

  7. Avond 2: De Repel heeft blaren van platte schoenen. Ik durf de hakken nog niet zo goed aan, maar als ik morgen weer loop te emmeren op plat, ga ik de laatste avond die gladiolen mooi op hakken halen!

    Reactie door repel | juni 9, 2009

  8. Zijn platte schoenen in dit geval sportschoenen? Dan is het geen goed teken dat je blaren hebt! Niet goed ingelopen cq. veel te weinig gebruikt…
    Geeft vast een mooi plaatje, hakken en gladiolen!

    Reactie door Wieke | juni 10, 2009

  9. hier nog 1
    5 km lopen op gympies.. ik draag nóóit gympies
    ik heb het ook gemerkt

    Reactie door ilse | juni 12, 2009


Geef een reactie

