Repel's Blog

De onnavolgbare Repel en haar vier Daltons

Had ik al gezegd dat ik trots was?

Hoeveel vrouwen kunnen nou zeggen dat hun man in de vrieskou onder ijs heeft gedoken en een paar maanden later bij 51 graden in de schaduw heeft gewerkt in de woestijn? Nou? Ikke wel! Wat issie stoer hè ***smelt***

En by the way…het was um dus niet, die ene, dat was een ander…deze foto kreeg ik pas later, op de eerste foto was hij niet zichtbaar anders was ik echt een oen geweest!

juni 7, 2009 - Posted by | Manlief | , , ,

13 reacties »

  1. Nou ik vind het me ook een stoere baan zeg, ik kan me geen stoerdere baan bedenken op dit moment . En tuurlijk ben jij trots, mooie duikfoto zeg !

    Reactie door ilse | juni 7, 2009

  2. Heel fijn dat jij zo trots op hem bent, maar vindt hij zelf van de escapades? Kan me zo voorstellen dat het niet de leukste baan ter wereld is onder die extreme omstandigheden.

    Reactie door Wieke | juni 7, 2009

  3. Van de bibberende hel in de smeltende hel

    Petje af voor die bikkel van jou

    Reactie door Barbara | juni 7, 2009

  4. Super stoer. En: GESCHIKT!

    Reactie door Door | juni 7, 2009

  5. Sinds de brandweer ‘s-Hertogenbosch zo ontzettend hun best gedaan hebben bij het zoeken naar Pieter, inclusief duiken in ijskoud water met 1 graad boventemp. smelt ik voor iedere brandweerman. Chapeau, petje af, een vak die veel meer aandacht verdient!!!

    Reactie door Joos | juni 7, 2009

  6. Aanvulling: ik zie bij jou een gezicht bij een brandweerman in ijskoud water. De anonieme brandweerman die naar Pieter zocht heeft nu even een ‘gezicht’. Dikke zoen voor jou!!!!

    Reactie door Joos | juni 7, 2009

  7. Ik vind het sowieso een heel stoer beroep. Volgens mij moet je stevig in je schoenen staan om dit werk te kunnen doen.

    Reactie door Toaske | juni 7, 2009

  8. Repel is eventjes heel stil…

    Reactie door repel | juni 7, 2009

  9. Terecht dat je trots op hem bent, en zeker heel blij dat hij weer veilig thuis is.

    Reactie door Leidse Glibber | juni 7, 2009

  10. Off topic, nee nog erger met ruim 60 km echt belachelijk het water klotste over de kade van de Oude Vest heen, terecht heeft hij zijn boot mogen inleveren.

    Reactie door Leidse Glibber | juni 7, 2009

  11. Dank voor je compliment. Het leuke is dat de bij of hommel (weet het zelf niet eens hahahaha) steelje voor steeltje afging op zoek naar nectar. Hij struikelde net niet🙂

    Reactie door Joos | juni 8, 2009

  12. Of is het stampertje voor stampertje, nou weet ik het helemaal niet meer :S Laat maar, het is wat dat betreft een waar feest in mijn tuintje.

    Reactie door Joos | juni 8, 2009

  13. hij is echt stoer!!
    en tja, als hij niet op die foto stond, hoe kon je dan weten welke hij was🙂

    Reactie door ilse | juni 12, 2009


Geef een reactie

