Repel's Blog

De onnavolgbare Repel en haar vier Daltons

Oh, zei ik dat hardop?

Om half twee ’s nachts kwam er iets ons huis binnenstrompelen. Het was moe, uitgeput en gesloopt. Het eerste wat het zei was: “Ik ga daar NNNNOOOOIT meer naartoe. Het is daar hel. Het is de hel.”

Vervolgens liep het naar de koelkast en pakte een bier.

Ik was al wachtend op de bank in slaap gevallen en het duurde even voordat ik voldoende bij mijn positieven was om me te realiseren dat het als eerste een kus op mijn lippen had gedrukt. Als een heuse Doornroosje werd ik wakker.

En nu is hij alweer weg. Hij moest vandaag alweer op voor de volgende 24-uurs dienst. Het huishouden en de kinderen staan alweer ongeduldig op moeders te wachten. Het leven is niet eerlijk.

Maar vandaag heb ik wel een heel mooi gouden ringetje om. Twee kleuren goud met een steentje, net als mijn trouwring. Ze passen heel mooi bij elkaar. Het steentje in het nieuwe ringetje is niet echt, maar zodra hij lelijk wordt of als ik ‘m verlies gaat er een echte in. Ik denk dat ik ‘m er vanavond met een aardappelschilmesje ga proberen uit te wippen. Oh, zei ik dat hardop?

mei 29, 2009 - Posted by | Manlief, Repel | , , ,

14 reacties »

  1. Oooooo wat ben jij gemeen! Dat zal ik verklappen!

    Reactie door Carla | mei 29, 2009

  2. persoonlijk denk ik dat je het beter met een naald kunt proberen om de ring niet te beschadigen 😉

    Reactie door Barbara | mei 29, 2009

  3. hahahahhahaahhaah goeie

    Reactie door ilse | mei 29, 2009

  4. Oooooh dat van die naald is een goeie tip!

    Reactie door repel | mei 29, 2009

  5. Ooowkeeee, ik lees mee hoorrrrrrr.
    De volgende keer maar weer een bierviltje met een gat erin.
    hihiihihi

    Reactie door manlief | mei 29, 2009

  6. Is manlief al een beetje bijgekomen? het klinkt heel heavy, ook al omdat ik manlief niet inschat als zijnde zeikerd, zeurderd dan wel klagerd. en wel lief dat-ie toch ff mooi een ringetje voor je heeft gekocht!

    Reactie door Corine | mei 29, 2009

  7. Ah, je held is weer terug. Gelukkig maar. Mooie nagels ook trouwens!

    Reactie door Toaske | mei 29, 2009

  8. @Manlief: vraag je me nu opnieuw ten huwelijk?

    @corine: klopt, je hebt hem goed op de korrel….

    @Toaske: Dank je wel (buiging)

    Reactie door repel | mei 29, 2009

  9. Lekker dat hij weer thuis is , nou ja wat dichterbij aan het werk ahhaahah

    Reactie door Leidse Glibber | mei 29, 2009

  10. aaah wat een lief ringetje
    succes met het aardappelschilmesje
    en die reactie van hem… haha geweldig!!

    Reactie door ilse | mei 30, 2009

  11. Fijn dat ie weer terug is (zijn jullie nou niet wezen ophalen?).

    Reactie door Toetje | mei 30, 2009

  12. @Toet: nee, helaas niet! Hij kwam zo laat aan dat het niet zeker was of ze daar mochten landen. Ik wilde niet met die kleine naar de ene kant van het land rijden als hij door zou vliegen naar de andere kant…we waren allemaal erg teleurgesteld….

    Maar ****zucht**** hij is er weer!!

    Reactie door Repel | mei 30, 2009

  13. Mooi! En lief dat hij daaraan denkt. Ze verkopen dus wel mooie dingen in die hel 🙂
    Ik lig dubbel om zijn reactie.

    Reactie door Door | mei 31, 2009

  14. Dat is toch wel het toppunt van liefde hoor.
    In dat bloedhete land zo’n mooi ringetje voor jou kopen.

    Reactie door Marleen | mei 31, 2009


Geef een reactie

