Repel's Blog

De onnavolgbare Repel en haar vier Daltons

Van oude dingen en vriendschappen die niet voorbij gaan

Ooit, in een ander leven, was ik student en woonde ik samen met een hardrocker met lang haar. Die trouwens ook student was. We woonden naast Vriend en Vriendin en hadden jarenlang de grootste lol.

Inmiddels is de hardrocker, die overigens nog steeds lang haar heeft zij het wat dunner,  al heel erg lang mijn ex. Vriend en Vriendin zijn al vele jaren gelukkig getrouwd en ik inmiddels ook al een aantal jaren. Toevallig vandaag precies acht, gefeliciteerd met mezelf, want Manlief is er niet om het tegen te zeggen.Vriendin kon niet op ons huwelijk zijn omdat ze de dag daarvoor was bevallen van haar dochter. Daarom waren we daar gisteren: Dochter was dus 8 geworden.

Vriendin en ik zijn nog steeds dikke vrienden en we proberen eens per maand samen uit eten te gaan. We raken niet uitgepraat. Het klikt ook tussen Manlief en Vriend, al zijn het een Feyenoorder respectievelijk Ajacied. Haar kinderen zijn net zo lief als de mijne dus dat klikt ook. Haar Oudste is bijna 13 en is een soort grote broer voor mijn Oudste. Hij leert hem truukjes met voetbal en met de Nintendo DS. Mijn Oudste wil er logeren. En Middelste wilde er nooit meer weg. Hij wilde voor altijd bij Vriendin blijven.

mei 23, 2009 - Posted by | Repel |

5 reacties »

  1. Wat fijn zo’n ware vriendschap!

    Reactie door Toaske | mei 23, 2009

  2. Zal ik je dan ook nog maar even feliciteren!
    Hiep hiep hoera!
    Op naar de volgende acht!
    Wanneer komt ie weer thuis?

    Reactie door Cisca | mei 24, 2009

  3. Geweldig zo’n lange vriendschap. Ik hoop dat onze oudste en zijn beste vriend ook zo lang meegaan.

    Reactie door Carla | mei 24, 2009

  4. wat een prachtige foto
    en die vriendschap moet je koesteren

    Reactie door ilse | mei 25, 2009

  5. Sommige vrienden zijn voor het leven. En die moet je koesteren!
    Gefeliciteerd met je huwelijksverjaardag.

    Reactie door prutsen | juni 11, 2009


Geef een reactie

