Repel's Blog

De onnavolgbare Repel en haar vier Daltons

Bugles met kaas uit een tube

Bij opa en oma kan ik heel veel snoepen. En ze hebben altijd bugles en kaas uit een tube. Soms liggen er wel drie tubes. Naturel, met Zwiterse kruiden en de pikante met sambal. Het maakt mij niet uit hoor, ik lust ze alledrie.

Ik pak een bugle en dan geef ik opa de tube en dan vult hij ‘m voor me. Ik geloof dat hij dat leuk vindt. En ik hoef van hem niet eens eerst mijn mond leeg te eten voor ik de volgende pak. Ik mag gewoon dooreten. Soms wissel ik van tube, een beetje afwisseling is goed voor de mens.

En als de bugles op zijn smeert hij de kaas op mijn vinger. Lekker hoor!

mei 20, 2009 - Posted by | De Daltons | ,

8 reacties »

  1. Hmm, lekker hoor!
    Lust je dan ook je prakkie nog wel ’s avonds?

    Reactie door Wieke | mei 20, 2009

  2. Lekker, zo’n verwenopa!

    Reactie door Door | mei 20, 2009

  3. jammie :d

    Reactie door Barbara | mei 20, 2009

  4. Boven voor gevorderden! en dan boeven als werkwoord!

    Reactie door Corine | mei 20, 2009

  5. Je brengt me op een idee, toch weer eens kopen.
    Off topic, je bedoelt die jongen die normaal op de ambulance rijdt of was het nu brandweer.

    Reactie door Leidse Glibber | mei 20, 2009

  6. Off topic, ja die tweeling zijn bekende gezichten in Leiden, maar zat hij nou bij de brandweer of ambulance of zitten ze allebei bij een van beiden haal ze altijd door elkaar hahahaahh

    Reactie door Leidse Glibber | mei 20, 2009

  7. Tja, bugles en smeerkaas zijn nou eenmaal niet te versmaden ;-).

    Reactie door Carla | mei 21, 2009

  8. mmmmmmmmlekker
    mag ik de volgende keer mee naar opa?

    Reactie door ilse | mei 22, 2009


Geef een reactie

