Repel's Blog

De onnavolgbare Repel en haar vier Daltons

Bedroom Bliss

Mijn slaapkamer is nog lang niet klaar. Er is nog teveel muur dat gevuld kan worden. Foto’s van dierbaren in alle soorten en maten en generaties in zoveel verschillend mogelijke lijstjes zo dicht mogelijk tegen elkaar getimmerd. Ik heb het idee ‘gepikt’ van Mijn Lieve Vriendin. Zij had het ooit zo in haar slaapkamer en ik vond het zo mooi staan dat ik het ook zo wilde toen we verhuisden naar ons Huidige Huis. En ik ben er na bijna acht jaar nog net zo blij mee als toen. Blijer nog.

(Excuses voor de rommel…)

Op het bed zie ik een “klein”  grijs vlekje; dat is een kitten van vier maanden oud. Nou ja….zo klein is het kleine vlekje niet meer….ze zijn bijna net zo groot als hun moeder. Okay, Miss Marple moge dan een kleine Maine Coon wezen, maar dan nog zijn Sherlock en Watson groot. En gezien de grootte van hun voorpootjes zijn we er nog lang niet.

Gelukkig! We gingen voor grote katers en we zullen ze krijgen ook!

Lewis en Miss Marple liggen tegenwoordig samen op bed (gedoogbeleid). Sherlock en Watson samen op het bed van Middelste.

Bedroom Bliss.

mei 11, 2009 - Posted by | Levende Have |

7 reacties »

  1. wowww.
    ja, kan me voorstellen dat je daar blij en gelukkig van wordt!!!superrr

    Reactie door marieke | mei 11, 2009

  2. Ik dacht dat er geen katten meer op je bed mochten ivm allergie??

    je hebt inderdaad nog wel wat muur over. Nog een paar foto’s van de katten erbij?

    Reactie door Wieke | mei 12, 2009

  3. Ik zou daar heel onrustig van worden in de slaapkamer, ik zou telkens naar al die foto’s gaan kijken. Ik heb dus slechts één klein fotolijstje op een sidetable staan in onze slaapkamer.

    Reactie door Door | mei 12, 2009

  4. Nee Wieke, dat klopt. Maar toen Morse dood ging had ik zo’n spijt van die beslissing! Daarbij heb ik meer ladt van de mijt dan van de katten. Die hoezen om mijn beddengoed scheelt stukken.

    Reactie door Repel | mei 12, 2009

  5. Leuk zo’n fotowand. Ik ga iets dergelijks maken straks boven onze bank. Alleen dan niet alleen met foto’s.

    Reactie door Toaske | mei 12, 2009

  6. Mooi Repel, ik had vroeger ook altijd heel veel foto’s aan de muur.
    Helaas houdt mijn man er niet van dus nu hangt er al jaren niets meer, zooooooo saai;-)

    Aaah, ze groeien als kooltjes!
    Heerlijk joh, blij dat het zo goed gaat met de mannetjes.
    (én met de dames uiteraard!)

    Reactie door Marleen | mei 12, 2009

  7. wat gaaf zo, al die foto’s
    jullie kussens liggen wel heel ver uit elkaar hoor hihihi

    Reactie door ilse | mei 13, 2009


Geef een reactie

