Repel's Blog

De onnavolgbare Repel en haar vier Daltons

Repel is Recalcitrant

Ik roep vaak hard wat ik van dingen vind, maar ik roep niet altijd even hard wat ik van iemands mening vind. Met name niet rechtstreeks in iemands gezicht. Soms is dat omdat ik het niet durf, en soms is ’t omdat ik pragmatisch ben; het zal de dingen toch niet veranderen en dat maakt niet uit want van binnen heb ik toch wel gelijk. Ik ben introverter dan mensen denken, maar ik ben ook hooghartiger dan mensen denken.  Als ik denk dat ik het beter weet en als ik denk dat de ander the bigger picture (oftewel het hogere abstractieniveau) niet kan zien houd ik sowieso mijn mond. Ik hoef mijn gelijk niet perse verbaal te halen. Ik heb het toch wel.  Ik vind mezelf van het hogere denken. En at the end of the day, als ik me geen zorgen meer maak om de omvang van mijn dijen weet ik dat ik dat mijn denkraam fitter is dan mijn lijf…and proud of it. Erg ben ik he.

En vandaag ben ik nog erger. Vandaag is Repel Recalcitrant.

doen

Ik zeg MUTS!

april 21, 2009 - Posted by | Repel

10 reacties »

  1. Heel wijs. Wat heb je eraan als het niet overkomt, toch? En ik vind het wel apart, dat ik vanochtend een parkeergarage in reed en daar precies hetzelfde billboard met La Froger zag en exact hetzelfde dacht als jij! Ik zweer het je.

    Reactie door Door | april 21, 2009

  2. Het meest erge vind ik dat niet snugger Nederland het waarchijnlijk gaat doen ook!
    Ik vind het ook zo’n doos!

    Reactie door lisanoor | april 21, 2009

  3. nou ben ik heeeeeel benieuwd wat er op dat billboard staat…..

    ships……….ken het niet………..en kans is klein dat ik het hier tegenkom….

    en lezen kan ik het ook al niet…….

    (ga maar ff googelen……ben wel erg nieuwsgierig……hahaha)

    Reactie door marieke | april 22, 2009

  4. hmmm……..dat was alles? alleen; ik zeg doen

    k heb denk ik wat gemist………

    het kwartje valt niet………hahahaha
    ik ben blijkbaar niet iemand die erg snugger is………hahah

    Reactie door marieke | april 22, 2009

  5. @Marieke: kijk hier maar eens, wat een MUTS is het!

    Ze presenteert tegenwoordig hart va Nederland en in die stijl doet ze ook deze reclame. Er zijn een heleboel mensen de boot in gegaan met die energiemaatschappij…

    Reactie door Repel | april 22, 2009

  6. Glibber sluit zich helemaal bij je aan, en denkt ook hardop wat een MUTS is het.

    Reactie door Leidse Glibber | april 22, 2009

  7. Ik vind haar ook een muts. Hoewel ik er m’n vinger niet op kan leggen waarom. Datzelfde heb ik ook bij Wendy van Dijk en Daphne Dekkers.

    Reactie door Carla | april 22, 2009

  8. Bovendien is het niet waar dat de grote energiemaatschappijen hun prijzen gaan verhogen, ze gaan ze juist verlagen.

    Reactie door Carla | april 22, 2009

  9. Ach, de muts lekker de muts laten zijn en doorgaan met opstandig doen 😉

    Reactie door Barbara | april 22, 2009

  10. ik zeg ook niet altijd wat ik denk over een mening
    maar bij mij is het meestal dat ik de ander niet wil kwetsen
    kortom: ik kom te lief over, en believe me, dat ben ik écht niet

    en ik zeg ook : muts!!

    Reactie door ilse | april 22, 2009


Geef een reactie

