Repel's Blog

De onnavolgbare Repel en haar vier Daltons

Kattekop!

Het zijn dankbare objecten om te fotograferen. Het piepje ten teken dat de camera scherp is gesteld doet het elke keer weer.  Je ziet ze rechtstreeks naar de camera kijken: “Is hier toevallig nog iets levensgevaarlijks dat aangevallen moet worden?”

En hieronder dan de enige echte kattekop. We hebben hem geleerd dat hij een katje beter bij zijn buik kan optillen dan met één hand rond zijn nekje, zoals hij laatst door de kamer banjerde met Sherlock. Beter nog is het nog, zo zeiden we, om ze alleen maar te aaien en helemaal niet op te tillen. Maar de kittens zijn onweerstaanbaar voor hem.

Dat wat niemand anders mag van Middelste, mogen Sherlock en Watson wel: spelen met de Thomas-treintjes.

maart 28, 2009 - Posted by | De Daltons, Levende Have | ,

2 reacties »

  1. Wat een heerlijke diertjes!
    Ik ga elke keer als ik de foto’s zie, bijna overstag om ook weer een paar kittens te nemen. Maar dan zie ik Boris weer met zijn grote kaken, en weet ik weer precies waarom het niet kan.

    Reactie door Wieke | maart 28, 2009

  2. Wat een cuties! Die katjes bedoel ik dan hè. Vooral de tweede en vierde foto. Ik ben nog steeds hebberig!

    O ja, en doe me dan ook maar die twee ubercute jochies! Heeft Kobus wat gezelschap!

    Reactie door Cisca | maart 29, 2009


Geef een reactie

