Repel's Blog

De onnavolgbare Repel en haar vier Daltons

Horendol! Wat moet ik hier nu weer mee!

Het is een lekker ding hoor, die Oudste van mij. Zowel letterlijk als figuurlijk.

Ik bedoel maar; een lekker ding, niet? Maar hij is ook qua innerlijk een schatje en hij is pienter en slim.  Maar met enige regelmaat worden wij horendol van hem en zijn vragen.

Wat is het snelste vliegtuig ooit op aarde?
Wat is het zwaarste dat er ooit is geweest?
Wat is het allerzwaarste dat je kan tillen?
Wat is het langste dat je kan lopen?
Wie is het slimste?
Hoeveel mensen zijn er ooit geboren op de aarde?
Wat is het hoogste dat iemand ooit heeft gesprongen?
Wie is de beste voetballer ooit?
Wat is de grootse steen?
Wat is het verste dat je kan reizen?
Wat is het grootse dier?
Wie is de allerbeste voetballer?
Wat is het hardste dat je een voetbal kan trappen?

Soms als hij begint met vragen worden wij een beetje bang. Oh jee, daar gaan we weer. Nu kan zelfs Wikipedia ons niet meer helpen. Maar eindelijk ben ik ben eruit: binnenkort krijgt hij zijn tweede rapport en ik heb het kadootje voor zijn rapport zojuist bij bol.com besteld:

maart 6, 2009 - Posted by | De Daltons | ,

6 reacties »

  1. hier net zo 1
    af en toe word ik knettergek van de vragen
    slim om hem zo’n boek kado te doen, die ga ik onthouden!

    Reactie door ilse | maart 6, 2009

  2. Haha, vooral die glow in the dark pagina’s. Superhandig!

    Reactie door Cisca | maart 6, 2009

  3. Haha wat een leuk cadeau! Ga ik onthouden voor jongste, die vraagt ons ook het hemd van het lijf! Mooi koppie trouwens!

    Reactie door Door | maart 6, 2009

  4. Onze oudste is nog wat jonger, maar wilde vandaag weten hoe het is als je dood bent….
    Lekker onderwerp om 8:15 in de auto.
    Als we het niet meer weten, komen we nog wel weg met “Vraag maar aan de juf”

    Reactie door Wieke | maart 6, 2009

  5. Tja, zo’n kind heb ik ook. MEt Daarom, kom ik niet meer zo snel weg. Maar waarom dan mama?? Gelukkig kan ik nog wel uitkomen met google en wiki.

    Fijn weekend

    btw, waar is je mooie strandkop??

    Reactie door Barbara | maart 7, 2009

  6. Die ‘glow-in-the-dark-pagina’s’, dat doet ’t ‘m natuurlijk.

    Reactie door Carla | maart 12, 2009


Geef een reactie

