Repel's Blog

De onnavolgbare Repel en haar vier Daltons

Gezinsuitbreiding Hollywood Style

Gezinsuitbreiding zou er komen, zover waren we wel. Nu zijn er meer mensen die aan gezinsuitbreiding doen, maar wij hebben het helemaal hip gedaan. Helemaal Hollywood hebben wij het gedaan.

Dus: na Marcia Cross, P. Diddy, Julia Roberts, Denzel Washington, Holly Hunter, Patrick Dempsey, Geena Davis, Lisa Mary Presley, Jennifer Lopez, Ricky Martin, Rebecca Romijn  en Angelina Jolie, krijgen wij nu ook een tweeling!

Laten we eerlijk wezen, zonder tweeling tel je niet mee dus wij krijgen ook een tweeling. Sherlock en Watson verwachten wij. En net als Hollywood gaan wij niet voor zoiets vaags als om en nabij een uitgerekende datum, nee wij gaan voor voor de geplande komst, ik zei al, wij doen het helemaal Hollywood. Twintig maart is de datum dat ze komen.

Vandaag gingen wij op kraamvisite. En ook al had ik de keuze voor beide niet eerder hebben overwogen zou ik het na dit bezoek zeker hebben gedaan. Mijn hemel wat een dotjes! Ze waren ook helemaal verknocht aan elkaar. Het zou toch bruut geweest zijn die twee uit elkaar te halen, toch?

maart 1, 2009 - Posted by | Levende Have | ,

7 reacties »

  1. Oh Repel wat een schatjes.
    Kan me voorstellen dat je verliefd op ziets wordt.

    Reactie door louisa | maart 1, 2009

  2. Om op te ..eten! Wild guess: de grijs-grijze is Sherlock en de bruin-grijze Watson?
    Ben heel erg benieuwd hoe het met jouw jongste apekoppie gaat.
    Ik hoop dat hij dit stel bacillen/virus geheel zelfstandig de baas kan…..
    o.o.-liefs

    Reactie door o.o. | maart 1, 2009

  3. Repel wat een heerlijk stel komt er straks in jullie huis wonen
    Ik wens jullie er veel plezier mee

    Liefs van Marleen (Leentje)

    Reactie door Marleen | maart 1, 2009

  4. Het zijn inderdaad dotjes om te zien. Wij wensen jullie dan ook veel plezier met de opvoeding van deze aanstaande belhamels!

    Reactie door Claudia | maart 2, 2009

  5. Hebben jullie het al gehoord?????????????

    Reactie door manlief | maart 2, 2009

  6. die horen samen, en wat zullen jullie er een plezier van hebben

    Reactie door ilse | maart 2, 2009

  7. Nee, lief. Ik heb het nog niet verteld! Bijna niemand weet het nog. Ik wil het namelijk eerst aan Lewis vertellen, dan pas mag de rest het weten.

    Reactie door Repel | maart 3, 2009


Geef een reactie

