Repel's Blog

De onnavolgbare Repel en haar vier Daltons

Vergeven en vergeten

Van dokterpost naar cursus naar mammografie naar amandelen. We hebben nauwelijks tijd om bij iets stil te staan of het volgende staat alweer op de rol. Het is hectisch, maar we redden het eigenlijk prima nu. Maar dat wil niet zeggen dat ik Morse ben vergeten.

Dat we dit weekend naar de kittens gaan kijken en nu plotseling eerste keuze hebben en zelfs overwegen ze allebei te nemen en er heel erg naar uitkijken, wil niet zeggen dat ik Morse vergeten ben.

Sinds zijn dood nog geen twee maanden geleden steken we nog elke avond een kaarsje voor hem aan.  Een grijs kaarsje uiteraard. Nee, ik ben Morse niet vergeten. Iemand heeft mijn log geprobeerd te zoeken met de zoekterm “Morris”. Ach, het zei die persoon vergeven.

februari 25, 2009 - Posted by | Beslommeringen, Repel |

10 reacties »

  1. Natuurlijk zul je Morse nooit vergeten, maar dit zijn wel vreselijke leuke katjes! Hebben jullie al een naam/namen?
    Misschien is het wel handig om ze alle 2 te nemen, dan hoeft Lewis (?) niet steeds met een kleintje te spelen.

    Reactie door Wieke | februari 25, 2009

  2. Hihi….dat is ook mijn argument: er zit een enorm energie-verschil tussen een kitten en een dame op leeftijd. De ventjes kunnen zo heerlijk samenspelen en Lewis kan van haar rust genieten en wij kunnen haar aandacht blijven geven. (Ze heeft haar plekje veroverd hier, we gaan haar niet verwaarlozen!!)

    We hikken nog een beetje aan tegen het aankoopbedrag, maar wellicht kunnen we een deal sluiten. Daar hangt het nu een beetje op.

    Morse en Lewis zijn detective-namen, dus dat wilden we weer. En omdat het een Amerikaans ras is wilden we weer een engelse naam. Sherlock dus!

    En dan zou de ander uiteraard Watson gaan heten. (That’s elementary my dear Watson!)

    Reactie door repel | februari 25, 2009

  3. allebei?? wow dat wordt een drukte! maar wel leuk!

    Reactie door ilse | februari 25, 2009

  4. Als ik het voor het zeggen had zou ik ze alletwee nemen.
    Precies om de reden die je zelf ook al noemde.
    Bovendien zou ik geen weerstand kunnen bieden aan zulke lieve koppies.
    Sherlock en WAtson, geweldig toch!
    Geniet maar van de voorpret!

    Liefs, Marleen xxx

    Reactie door Marleen | februari 25, 2009

  5. Dat wordt niet alleen druk, maar ook vol! Als je ziet hoe groot ze kunnen worden dan heb je binnen no time vijf kinderen ter grootte van een fikse driejarige 😉
    Dan wordt het toch echt hoog tijd om uit te breken, naar de kant van de andere buren dan wel!
    Leuk hoor! Mogen wij de kalfjes ook af en toe verzorgen?

    Reactie door Buuv | februari 25, 2009

  6. Kalfjes, hihi…eigenlijk zei Manlief letterlijk hetzelfde: de Maine Coon wordt zo groot, die kan je beter Mijn Koe noemen!

    En uiteraard gaan wij een beroep op jullie doen voor de inval zo af en toe…tenminste, als het mag van Overbuurmeisje ;-), als je begrijpt wat ik bedoel!

    Ik vermoed dat Thomas ze helemaal geweldig gaat vinden!

    Reactie door repel | februari 25, 2009

  7. Ja, allebei!!! Gezellig, en ze zijn zo lief….

    Reactie door Cisca | februari 25, 2009

  8. Oeps,
    guilty denk ik(zoekterm).
    Dank voor de vergiffenis!

    Reactie door Toetje | februari 25, 2009

  9. ohhhhhhhhhhhh, wat een snoepies!!!!!!!!!!
    tuulk kijken jullie daarnaar uit!!! zou ik ooooooooook doen!
    en natuurlijk vergeten jullie morse niet; nooit!
    (hier staan ook nog de fotolijstjes gevuld met ons vorige vriendje ritchie- en hebben we het nog wekelijks over hem…….en dat is toch al vier jaar lang zo!)

    maaruhhhh….ligt het aan mij of zie ik de teksten in je blogjes niet helemaal?
    Net of de eindjes eraf geknipt zijn…..?
    zag het trouwens ook bij een paar reacties……

    knuffffffff

    Reactie door marieke | februari 26, 2009

  10. Ze zien er ook wel heel erg schattig uit en jullie worden het vast wel eens over de prijs. MAar wow, worden ze echt zo groot dan *google wordt opgestart*

    Volgens mij kan de casa wel veranderen in een detectivebureau met al die speurneuzen 😉

    Reactie door Barbara | februari 26, 2009


Geef een reactie

