Repel's Blog

De onnavolgbare Repel en haar vier Daltons

I am getting too old for this shit

Toen het niet lukte kaartjes te krijgen voor AC/DC werden we getipt dat er een tribute band aan het touren was. De tribute band zou erg goed zijn en als je je ogen dicht zou doen zou het net zijn alsof je Bon Scott echt hoorde zingen. Ja ja.

Maar goed, we hebben toch maar de kaartjes gekocht (aan het bedrag konden we ons geen buil vallen) en gisteravond gingen Vriendin en ik op stap. En oh mijn hemel wat waren ze gaaf. In één woord B.R.I.L.J.A.N.T. Een spetterende tribute show en inderdaad, als je je ogen dicht deed was het net alsof je Bon Scott zelf hoorde. Alsof we in een tijdmachine waren gestapt. AC/DC met Bon Scott, dat is uit een ander tijdperk, dat is uit de tijd dat rockers nog echte rockers waren met tattoos en borsthaar en optredens gaven met vuurwerk en bommen. De Angus Young leek ook echt op Angus Young, maar dan iets gespierder (het oog wil ook wat). Kortom, we hadden het volledig naar onze zin.

Alleen toen A Whole Lot Of Rosie werd ingezet vlogen ineens de (volle) treetjes met (volle) bierglazen door de zaal. Het bier zat van mijn kruin tot aan mijn hakken. Toen dacht ik toch even I’m getting too old for this shit. Wat hebben we gelachen!

Overigens was het ons uiteindelijk toch gelukt kaartjes te scoren voor het tweede concert dat de echte AC/DC gaat geven. En zou het dan zo zijn dat we elkaar dan aankijken en denken “de tribute band was toch beter“?

februari 8, 2009 - Posted by | Repel | ,

6 reacties »

  1. Nou, Vrouwe Repel,
    Da’s ook toevallig: http://drs.punt.nl/index.php?r=1&id=411393
    Met vriendelijke groeten,
    De Drs.

    Reactie door Drs. Johan Arendt Happolati | februari 8, 2009

  2. Ohwww…
    Filmpje is verwijderd…
    Sneu.
    De Drs.

    Reactie door Drs. Johan Arendt Happolati | februari 8, 2009

  3. Tjee, je houdt nog steeds van dezelfde muziek als 20 jaar geleden! Nog niet helemaal ingekakt nu je de 40 nadert.. Ik doe het je niet na hoor, naar een concert van AC/DC. Maar ja, dat deed ik 20 jaar geleden ook al niet dus waarom zou ik nu wel?? It’s not my style

    Reactie door Wieke | februari 8, 2009

  4. Tjee, je houdt nog steeds van dezelfde muziek als 20 jaar geleden! Nog niet helemaal ingekakt nu je de 40 nadert.. Ik doe het je niet na hoor, naar een concert van AC/DC. Maar ja, dat deed ik 20 jaar geleden ook al niet dus waarom zou ik nu wel?? It’s just not my style

    Reactie door Wieke | februari 8, 2009

  5. ha ha: nee, Wieke ging naar Normaal, ook leuk! Ik zou een moord doen voor een avondje uit, dansen (als iemand mij dan van te voren uitlegt hoe dat ook alweer moet) net een tandje teveel bier drinken, net een tandje teveel flirten en net een tandje te laat in bed liggen. Ik weet het: het is een kwestie van gewoon een keertje regelen, maar het komt er maar niet van.

    Reactie door Corine | februari 8, 2009

  6. Ik ben weer helemaal into AC/DC en heb allerlei nummers op mijn iPod gezet…

    “mama is blijven hangen in de eighties” (vrij naar Paul van Vliet)

    Reactie door repel | februari 9, 2009


Geef een reactie

