Repel's Blog

De onnavolgbare Repel en haar vier Daltons

De wc bij de buren is niet groener

Na een volslagen mislukte poging is het nu dan wel gelukt het toilet te schilderen precies zoals ik het wilde.

Omdat wij tegels in de tuin hebben is het gras overal groener maar ik zweer je: de wc is nergens groener dan bij ons.

Mooi groen lime is niet lelijk!

nb: het onderste geboortekaartje in de lijst is in het echt niet vlekkerig hoor, ik heb alleen de naam van Jongste geblurred.

januari 29, 2009 - Posted by | Beslommeringen, Repel |

11 reacties »

  1. Gave lamp ook! Heel fris geworden..
    Mag ik vragen welke kleur het was vóór de metamorfose?

    Reactie door Wieke | januari 29, 2009

  2. Die twee rijtjes met dunne tegeltjes hadden een oud-roze patroontje. De tegels zelf waren een soort van wit, maar ik vond die randjes werkelijk gruwelijk.

    Reactie door repel | januari 29, 2009

  3. Wat apart! Het staat mooi, maar ik moet eerlijk bekennen, dat ik niet zo van groen hou….Roodismeermijnkleur. Gelukkig hebben we allemaal een andere smaak,anders zoude wereld eentonig zijn. Gelukkig dat de verf nu wel goed zit!

    Reactie door Olga | januari 29, 2009

  4. Ziet er lekker fris uit!!!

    Reactie door Lia en kattenbende | januari 30, 2009

  5. wowwwwwww dat is echt mooi!!!

    Reactie door ilse | januari 30, 2009

  6. Groen is ’t gras, groen is ’t gras, onder mijne voeten…. Ik vind groen een mooie kleur, lime wat minder. Maar het ziet er wel fris en schoon uit en daar gaat het om ;-).

    Reactie door Carla | januari 30, 2009

  7. De tegels vind ik prachtig. De lijst ook erg leuk. Zo heb je wat te bekijken.
    Het groen lekker fris, maar voor mij iets teveel groen. 😉 Maar dat hoor ik hier over het rood en geel in mijn huis. LOL

    Reactie door Loes | januari 30, 2009

  8. Oei, da’s mij ook ietsjes te veel groen maar als ik lees wat het voor de metamorfose was, denk ik dat je toch een goed besluit hebt genomen. Hopelijk blijft dit er langer op zitten dan de vorige keer. Geniet van je nieuwe wc, jij zit dus niet meer met een boekje op het toilet om het roze streepje maar niet te zien, nee jij zit je vol verwondering te vergapen aan al dat groen 🙂

    Reactie door Barbara | januari 30, 2009

  9. ik zeg: groen. ik zeg: bos. Ik zeg: rust. Ik zeg: moooooi!

    Reactie door Corine | januari 30, 2009

  10. sjeeeeeepie………….heftig zeg!
    gaaaaaaaaaaaaaaaf!!!

    en heerlijk dat het nu wel gelukt is!!!

    Reactie door marieke | februari 4, 2009

  11. Misschien moet ik volgend jaar op St. Patrick’s Day bij jou komen plassen…
    Kan ik meteen al mijn vrienden en familie bezoeken.

    Reactie door Cisca | maart 18, 2009


Geef een reactie

