Repel's Blog

De onnavolgbare Repel en haar vier Daltons

Mijn lieve kleine dikke diva

Toen Morse net was overleden, maakte ik me ongerust over Lewis. Zou ze verpieteren? Zou ze hem gaan zoeken? Zou ze eenzaam worden? Ik gaf haar heel veel aandacht. Ook omdat ik soms van gekkigheid niet wist waar ik met mijn verdriet heen moest, stopte ik heel veel emoties in haar. Ik zag dat Oudste dat ook deed. Hij had nogal wat te verstouwen gehad: Morse vinden en zijn eerste ervaring met rouwen. Ook hij stopte zijn verdriet in Lewis, want hij vond het zo zielig voor haar…

Lewis had nog nooit zoveel aandacht gehad! Als ik heel eerlijk ben hielden we allemaal een beetje meer van Morse dan van Lewis. Als ze er allebei waren, ging de aandacht eigenlijk altijd uit naar hem. Het is een beetje wrang, maar Lewis bloeit nu helemaal op. En we zien eigenlijk nu pas hoe lief ze is. Net als Morse was. Ze stapt uit zijn schaduw en ontpopt zich helemaal als superkat.

Als een ware diva (maar dan een dikke) waggelt ze door het huis en laat ze zich alle aandacht welgevallen.

Ik mis Morse nog in alle heftigheid, maar ik heb eigenlijk een nieuwe Lewis gevonden. En dat verzacht.

januari 22, 2009 - Posted by | Beslommeringen, Levende Have |

1 reactie »

  1. best wel zielig dat alle aandacht altijd naar morse ging
    gelukkig vindt ze het niet erg dat ze nu wel ineens alle aandacht krijgt

    Reactie door ilse | januari 23, 2009


Geef een reactie

